Anonym skriver:
Anden agenda?! Man skulle tro hun var hemmelig agent eller et eller andet meget kendt ansigt et sted, siden der reageres så kraftigt her, hmm
Det ville da være rart hvis man fik uddybet det så man ikke tror man har gjort noget gruende galt...
Altså jeg kendte ikke Trine men læste da nogle af hendes indlæg. Jeg er bedøvende ligeglad med hvorfor hun ikke er her mere, håber da bare hun har det godt!
Men jeg kan simpelthen ikke forstå denne nysgerrighed
Lad det dog ligge! Jeg synes det er beundringsværdigt at NI-KO-LI-NE holder kortene til kroppen, jeg håber da også mine veninder vil gøre det samme hvis jeg har brug for det!
Hvis jeg var TS ville jeg sende en besked til NI-KO-LI-NE, altså hvis du føler du har gjort noget forkert - så kan i udrede den misforståelse. Ikke at jeg tror du bliver klogere på Tjuhls forsvinden af den grund.
Synes generelt det er synd at folk ikke kan styre deres nysgerrighed bare fordi der sidder en bruger og ved hvad det hele går ud på
Til NI-KO-LI-NE:
Fra sunflower som nu forventer et lille angreb men bare havde brug for at komme ud med sin mening
Anmeld