Hvor blev hun af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Maggieh skriver:

okay 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Pia.

Ni-ko-li-ne skriver:

Altså sådan helt generelt er det jo helt ok at være ano... Det var bare et "rødt flag" for mig i denne debat... Da nogle mennesker kan have anden agenda ved at spørge til hvor hun blev af...

Det er nok fordi jeg ikke kender til historien at jeg ligner et spørgsmålstegn - håber hun lige meget hvad har det godt.

Knus Pia.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Altså sådan helt generelt er det jo helt ok at være ano... Det var bare et "rødt flag" for mig i denne debat... Da nogle mennesker kan have anden agenda ved at spørge til hvor hun blev af...

Anden agenda?! Man skulle tro hun var hemmelig agent eller et eller andet meget kendt ansigt et sted, siden der reageres så kraftigt her, hmm Det ville da være rart hvis man fik uddybet det så man ikke tror man har gjort noget gruende galt...

Anmeld

3. maj 2011

Isabella_mor

øøøv, det har jeg slet ikke lagt mærke til, at hun var væk. jeg kunne SÅ godt lide at læse hendes indlæg, hun har en fed måde at skrive på som tiltalte mig ekstremt meget.. 

jeg gad da også godt at vide hvorfor hun ikke er her længere... 

Anmeld

3. maj 2011

Sunflower

Anonym skriver:

Anden agenda?! Man skulle tro hun var hemmelig agent eller et eller andet meget kendt ansigt et sted, siden der reageres så kraftigt her, hmm Det ville da være rart hvis man fik uddybet det så man ikke tror man har gjort noget gruende galt...

Altså jeg kendte ikke Trine men læste da nogle af hendes indlæg. Jeg er bedøvende ligeglad med hvorfor hun ikke er her mere, håber da bare hun har det godt!

Men jeg kan simpelthen ikke forstå denne nysgerrighed Lad det dog ligge! Jeg synes det er beundringsværdigt at NI-KO-LI-NE holder kortene til kroppen, jeg håber da også mine veninder vil gøre det samme hvis jeg har brug for det!

Hvis jeg var TS ville jeg sende en besked til NI-KO-LI-NE, altså hvis du føler du har gjort noget forkert - så kan i udrede den misforståelse. Ikke at jeg tror du bliver klogere på Tjuhls forsvinden af den grund.

Synes generelt det er synd at folk ikke kan styre deres nysgerrighed bare fordi der sidder en bruger og ved hvad det hele går ud på

Til NI-KO-LI-NE:  

Fra sunflower som nu forventer et lille angreb men bare havde brug for at komme ud med sin mening

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Altså jeg kendte ikke Trine men læste da nogle af hendes indlæg. Jeg er bedøvende ligeglad med hvorfor hun ikke er her mere, håber da bare hun har det godt!

Men jeg kan simpelthen ikke forstå denne nysgerrighed Lad det dog ligge! Jeg synes det er beundringsværdigt at NI-KO-LI-NE holder kortene til kroppen, jeg håber da også mine veninder vil gøre det samme hvis jeg har brug for det!

Hvis jeg var TS ville jeg sende en besked til NI-KO-LI-NE, altså hvis du føler du har gjort noget forkert - så kan i udrede den misforståelse. Ikke at jeg tror du bliver klogere på Tjuhls forsvinden af den grund.

Synes generelt det er synd at folk ikke kan styre deres nysgerrighed bare fordi der sidder en bruger og ved hvad det hele går ud på

Til NI-KO-LI-NE:  

Fra sunflower som nu forventer et lille angreb men bare havde brug for at komme ud med sin mening

rolig nu Mulle, du kan jo springe over hvis indlægget generer dig!

Anmeld

3. maj 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

Nejnej, hun er jo bare en lille afgud som folk har dyrket herinde,og jeg synes virkelig det er til at kaste op over at så falsk en person er blevet så populær...

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Bondepigen skriver:

Nejnej, hun er jo bare en lille afgud som folk har dyrket herinde,og jeg synes virkelig det er til at kaste op over at så falsk en person er blevet så populær...

Anmeld

3. maj 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

Ja, jeg vil godt fortælle hvorfor hun gik... Hun gik fordi hun gennem længere tid havde følt sig ked af at læse med inde på en underside på baby... Men inden hun gjorde det, skulle hun lige træde på et par stykker, deriblandt mig som føler sig bare en liiiille smule udnyttet/misbrugt. Så jeg savner hende i hvert fald ikke, men heller ikke det modsatte. Jeg er bare ligeglad med hende, og fatter ikke folk synes hun er så skøn.

Så ved du hvorfor, og så er jeg vist færdig med at snakke mere om hende...

Anmeld

3. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tænk, at tråden er op på 7 sider nu! Lad dog det ligge hvorfor hun ikke er her mere - hun har vel sine grunde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.