Hvor blev hun af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Aves.

Bondepigen skriver:

Ja, jeg vil godt fortælle hvorfor hun gik... Hun gik fordi hun gennem længere tid havde følt sig ked af at læse med inde på en underside på baby... Men inden hun gjorde det, skulle hun lige træde på et par stykker, deriblandt mig som føler sig bare en liiiille smule udnyttet/misbrugt. Så jeg savner hende i hvert fald ikke, men heller ikke det modsatte. Jeg er bare ligeglad med hende, og fatter ikke folk synes hun er så skøn.

Så ved du hvorfor, og så er jeg vist færdig med at snakke mere om hende...

Øv, altså...var lige inde og læse på jeres side og kan da godt se at der viser sig lidt andre toner...ærgerligt.. ¨

Knus til dig og rigtig god dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Bondepigen skriver:

Ja, jeg vil godt fortælle hvorfor hun gik... Hun gik fordi hun gennem længere tid havde følt sig ked af at læse med inde på en underside på baby... Men inden hun gjorde det, skulle hun lige træde på et par stykker, deriblandt mig som føler sig bare en liiiille smule udnyttet/misbrugt. Så jeg savner hende i hvert fald ikke, men heller ikke det modsatte. Jeg er bare ligeglad med hende, og fatter ikke folk synes hun er så skøn.

Så ved du hvorfor, og så er jeg vist færdig med at snakke mere om hende...

Øv hvor ærgerligt at i er raget uklar med hinanden

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Tænk, at tråden er op på 7 sider nu! Lad dog det ligge hvorfor hun ikke er her mere - hun har vel sine grunde.

ja det er helt vildt!

Anmeld

3. maj 2011

Bondepigen

Eva. skriver:

Øv, altså...var lige inde og læse på jeres side og kan da godt se at der viser sig lidt andre toner...ærgerligt.. ¨

Knus til dig og rigtig god dag..

Tak og i lige måde.

Anmeld

3. maj 2011

birthee

Jeg har lagt mærke til at Tjuhl ikke er herinde mere, men håber der er en, der vil viderebringe min hilsen til hende:

Jeg har holdt meget af at læse hendes indlæg, synes hun havde en hel fantastisk måde at skrive på... Jeg håber hende og hendes lille familie har det godt, og vil ønske dem alt godt fremover...

Knus Birthe

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Bondepigen skriver:

Tak og i lige måde.

Takker....

Anmeld

3. maj 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

Øv hvor ærgerligt at i er raget uklar med hinanden

Jae, men sådan er det jo... Det er nu ikke noget jeg går og græder over, så pyt...

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Bondepigen skriver:

Jae, men sådan er det jo... Det er nu ikke noget jeg går og græder over, så pyt...

nej det kan da heller ikke betale sig

Anmeld

3. maj 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

nej det kan da heller ikke betale sig

Nej vel..

Anmeld

3. maj 2011

Diana...

Skulle være sendt i en PB 

Tak og i lige måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.