Hvor blev hun af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Nemesis

Savner bestemt også thjuls fantastiske indlæg. Elskede hendes beskrivende måde at fortælle på.

Jeg har desværre også misset hvornår hun har slettet sig, men med hendes forhistorie kan jeg godt forstå hvis hun har behov for mere anonymitet end et offentlig tilgængeligt forum.

Jeg håber da bare at hun har det godt og at Sol trives.

Jer der stadig har kontakt til hende, må endelig hilse hende mange gange.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

quar20

ladydan1 skriver:

Savner bestemt også thjuls fantastiske indlæg. Elskede hendes beskrivende måde at fortælle på.

Jeg har desværre også misset hvornår hun har slettet sig, men med hendes forhistorie kan jeg godt forstå hvis hun har behov for mere anonymitet end et offentlig tilgængeligt forum.

Sisse

Anmeld

2. maj 2011

twinboys

ladydan1 skriver:

Sisse

lige mine ord også

Anmeld

2. maj 2011

otlitrom

ladydan1 skriver:

Sisse

Vi skal nok hilse hende fra Jer!

Anmeld

2. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

Synes bare det er underligt at alle bare virker sure over man spørger som anonym, det kan da være ligemeget om jeg er ano eller ej Det gør jo ingen foreskel....

Føler mig en smule angribet fordi jeg spørger om en persons fravær som anonym, må jeg indrømme...

Ni-Ko-Li-Ne beskriver det meget godt hvorfor jeg undrede mig..

Jeg kan forstå i rigtigt mange sammenhæng hvorfor man ønsker at være ano - men ikke i dette tilfælde..
Men fordi jeg undrer mig, så betyder det jo ikke at man er sur - blot at man undrer sig..

det er der vel ikke noget galt i? :-)

Anmeld

2. maj 2011

Nemesis

kitty skriver:

Vi skal nok hilse hende fra Jer!

tak ! 

Sisse

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

der er mennesker som ikke skal vide noget som dette eller om Trine, der godt kunne finde på at være ano...Eller rettere, de er nødt til at være ano...

Derfor er det som et rødt flag....

Hvis man kender Trines baggrund (som hun også har skrevet om) Ved man godt hvad der menes...

Men hun er her ikke længere... Og det er af private årsager

Ok men du skal nok en anden gang tænke på at det altså ikke er alle som er ude på at ødelægge noget for nogle. Det kan meget nemt føles som et surt angreb fordi man vælger at være anonym.

Jeg kender intet til hendes baggrund, og er ikke herinde så meget men har da lagt mærke til hvem der er meget på herinde og hun var da en af dem så vidt jeg husker. Og så undrer det mig blot at hun pludselig var væk for det synes jeg ikke at have læst nogle steder.

Så til en anden gang kan du prøve at omformulere dig lidt så det der kommer ud lyder knap så hårdt. Bare et godt råd....

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Ni-Ko-Li-Ne beskriver det meget godt hvorfor jeg undrede mig..

Jeg kan forstå i rigtigt mange sammenhæng hvorfor man ønsker at være ano - men ikke i dette tilfælde..
Men fordi jeg undrer mig, så betyder det jo ikke at man er sur - blot at man undrer sig..

det er der vel ikke noget galt i? :-)

Men jeg har ikke lyst til at skulle sidde og forsvare min anonymitet når det er ganske tilladt at man er anonym uden der stilles spørgsmålstegn ved det. Færdig basta.

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne skriver:

nope.... Hun er her ikke længere

Hva dælen!?!?  Jeg var ellers sikker på jeg havde set hende under et andet navn, men med samme billede!? Noget med M!?

Stine og Lisa.

Anmeld

2. maj 2011

Vial

Har ikke læst hele tråden, men hun er her stadig. Hun har bare ændret sit profilnavn. Det kan man se i de gamle tråde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.