Hvor blev hun af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

grinny

Øv altså! Jeg savner hende også og hendes måde at skrive på

Men forstår godt hvorfor hun valgte som hun gjorde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Pia.

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis du er en bruger der var glad for at følge med i hendes liv, burde du vide hvorfor hun slettede sig... Og hvis du ved det, ved du også hvorfor man kunne finde det foruroligende at du er ano...

Altså jeg har været glad for at følge med i hendes "liv" men ved altså ikke hvorfor hun er slettet ? Men jeg er her heller ikke hele tiden og når ikke at læse alle indlæg... Hun har vel sine grunde til at slette sig - kan ikke se der er noget galt i folk spørg ?

Knus Pia - som er helt uvidende i denne her debat ...

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Pia. skriver:

Altså jeg har været glad for at følge med i hendes "liv" men ved altså ikke hvorfor hun er slettet ? Men jeg er her heller ikke hele tiden og når ikke at læse alle indlæg... Hun har vel sine grunde til at slette sig - kan ikke se der er noget galt i folk spørg ?

Knus Pia - som er helt uvidende i denne her debat ...

Ser bestemt Intet galt i at folk spørg...

Anmeld

3. maj 2011

Magsen

Ni-ko-li-ne skriver:

og hvorfor er det lige man ikke må få at vide hvorfor ? 

Anmeld

3. maj 2011

Pia.

Ni-ko-li-ne skriver:

Så misforstod jeg dig - det lød som om at alle os der har fulgt hendes liv - hvilket jeg vil sige jeg har burde vide hvorfor hun ikke er her... og at det ikke var tilladt at spørge anonymt ... jeg ved altså ikke hvorfor hun er væk og det betyder nu heller ikke noget.. der er mange der er forsvundet igennem tiden, som jeg følte jeg kendte godt (her inde) men jeg spørg ikke ?

Knus Pia.

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Maggieh skriver:

og hvorfor er det lige man ikke må få at vide hvorfor ? 

Fordi jeg personligt, ikke gider rode mere op i det. Er også ganske sikker på ar Trine heller ikke finder det nødvendigt, at der skal tales mere om det.

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Pia. skriver:

Så misforstod jeg dig - det lød som om at alle os der har fulgt hendes liv - hvilket jeg vil sige jeg har burde vide hvorfor hun ikke er her... og at det ikke var tilladt at spørge anonymt ... jeg ved altså ikke hvorfor hun er væk og det betyder nu heller ikke noget.. der er mange der er forsvundet igennem tiden, som jeg følte jeg kendte godt (her inde) men jeg spørg ikke ?

Knus Pia.

Altså sådan helt generelt er det jo helt ok at være ano... Det var bare et "rødt flag" for mig i denne debat... Da nogle mennesker kan have anden agenda ved at spørge til hvor hun blev af...

Anmeld

3. maj 2011

Magsen

Ni-ko-li-ne skriver:

Fordi jeg personligt, ikke gider rode mere op i det. Er også ganske sikker på ar Trine heller ikke finder det nødvendigt, at der skal tales mere om det.

hmmmmm... lige til at få folk nysgerrige..

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Maggieh skriver:

hmmmmm... lige til at få folk nysgerrige..

Jeg svarer bare ærligt... Om folk bliver nysgerrige eller ej må de selv slås med. Har i akt fald ikke tænkt mig at rive op i det, for at tilfredsstille andre menneskers nysgerrighed... Det er private årsager... Som ikke kommer andre ved

Anmeld

3. maj 2011

Magsen

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg svarer bare ærligt... Om folk bliver nysgerrige eller ej må de selv slås med. Har i akt fald ikke tænkt mig at rive op i det, for at tilfredsstille andre menneskers nysgerrighed... Det er private årsager... Som ikke kommer andre ved

okay 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.