Hvor blev hun af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Tilmeldt skriver:

Hva dælen!?!?  Jeg var ellers sikker på jeg havde set hende under et andet navn, men med samme billede!? Noget med M!?

Stine og Lisa.

nej, desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

KaMa skriver:

Har ikke læst hele tråden, men hun er her stadig. Hun har bare ændret sit profilnavn. Det kan man se i de gamle tråde.

hun er ikke aktiv længere....

Anmeld

2. maj 2011

morethanperfect

Ni-ko-li-ne skriver:

hun er ikke aktiv længere....

Nææ .. Men hun har fået et andet navn og man kan gå ind på hendes profil ? Dog ikke se noget , hun er også offline .. 

Anmeld

2. maj 2011

Vial

morethanperfect skriver:

Nææ .. Men hun har fået et andet navn og man kan gå ind på hendes profil ? Dog ikke se noget , hun er også offline .. 

Hun har jo bare gjort sin profil anonym. Det har jeg også gjort efter, at jeg fandt ud af, at man kunne google mine tråde herinde.. så ville jeg lige sørge for, at der ikke var frit adgang til alt.

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

KaMa skriver:

Hun har jo bare gjort sin profil anonym. Det har jeg også gjort efter, at jeg fandt ud af, at man kunne google mine tråde herinde.. så ville jeg lige sørge for, at der ikke var frit adgang til alt.

Hun har kun hendes profil indtil hun har fået alle hendes ting med sig..Hun er ikke som sådan herinde mere.

Anmeld

2. maj 2011

morethanperfect

Laulund87 skriver:

Hun har kun hendes profil indtil hun har fået alle hendes ting med sig..Hun er ikke som sådan herinde mere.

Nåå okay . På den måde . Øv

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

morethanperfect skriver:

Nåå okay . På den måde . Øv

Ja, sådan er det jo..

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

KaMa skriver:

ja og når hun har fået kopieret alt det hun har skrevet bliver den slettet...

over and out

Anmeld

2. maj 2011

Vial

Laulund87 skriver:

Der må også være meget. Hun kunne jo skrive side op og side ned.

Jeg kopierer også de vigtige tråde, de er jo sjove at have, når børnene bliver ældre. Sådan lidt dagbogsagtigt - og detaljer som man helt sikkert glemmer.

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

KaMa skriver:

Der må også være meget. Hun kunne jo skrive side op og side ned.

Jeg kopierer også de vigtige tråde, de er jo sjove at have, når børnene bliver ældre. Sådan lidt dagbogsagtigt - og detaljer som man helt sikkert glemmer.

Ja for pokker, hun kan virkelig skrive

Det er en super idé at gemme det, rigtig hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.