Hvor blev hun af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

"men heller ikke det modsatte" det skinner rimeligt meget igennem at det ikke er sådan! Lad det dog ligge! Jeg kunne give dig en milliard gode grunde til hvorfor Trine er SÅ skøn!

Jeg ER ligeglad med Trine, fik bare lidt kvalme over alle de tråde der bliver oprettet om hende, fordi folk betragter hende som noget som hun ikke er... I hvert fald i mine øjne.

Måske du ville have det en liiille smule som mig, hvis ikke det var fordi I er perlevenner IRL...

Det kunne du sikkert, men du kan ikke overbevise mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Mor til L&S

Bondepigen skriver:

Ja, jeg vil godt fortælle hvorfor hun gik... Hun gik fordi hun gennem længere tid havde følt sig ked af at læse med inde på en underside på baby... Men inden hun gjorde det, skulle hun lige træde på et par stykker, deriblandt mig som føler sig bare en liiiille smule udnyttet/misbrugt. Så jeg savner hende i hvert fald ikke, men heller ikke det modsatte. Jeg er bare ligeglad med hende, og fatter ikke folk synes hun er så skøn.

Så ved du hvorfor, og så er jeg vist færdig med at snakke mere om hende...

Hvor kan man læse om det du hentyder til??

Anmeld

3. maj 2011

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

Jo, men det er da rigtig godt at Tribe trods alt er så moden, at hun lader være. Der er heldigvis grænser for hvor lavt hun vil gå. Desuden har hun jo sagt at hun ikke skriver herinde længere, og det står hun ved... Hun tænkte sig nemli godt om før hun tog den beslutning!

Ja og hun var så moden at hun syntes jeg fortjente et svar... Øh bøh

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Mor til Liva skriver:

Hvor kan man læse om det du hentyder til??

Inde på navlestrengs siden... Man kan bare kun læse den ene side af sagen

Anmeld

3. maj 2011

Mor til L&S

Ni-ko-li-ne skriver:

Inde på navlestrengs siden... Man kan bare kun læse den ene side af sagen

Ja så giver det jo ikke meget point

Anmeld

3. maj 2011

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

Jep af een som slet ikke kender personen og ikke engang har mødt hende... Vedkommende ved ikke en dyt om hvorfor... Men så længe du er tilfreds er det godt, jeg er nemli træt af at rippe op i noget og svine folk til, når de ikke skriver herinde længere

Jeg kender hende godt nok til at vide, at hvis man ikke er 100% enig i hvad Trine siger, så kan man ikke længere bruges.... Meen man kan godt bruges lidt længere, hvis hun kan få noget ud af det...

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Ja og hun var så moden at hun syntes jeg fortjente et svar... Øh bøh

På et af dine 50 pb'ere eller hvad? Du af alle, burde vide hvor lidt overskud man kan ha når der sker store ting i eens liv! Hvis man er en sand ven, så lytter man og forstår og har tålmodighed! Hvis du vil mere kan du skrive i pb

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Jeg kender hende godt nok til at vide, at hvis man ikke er 100% enig i hvad Trine siger, så kan man ikke længere bruges.... Meen man kan godt bruges lidt længere, hvis hun kan få noget ud af det...

Jep jep

Anmeld

3. maj 2011

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

På et af dine 50 pb'ere eller hvad? Du af alle, burde vide hvor lidt overskud man kan ha når der sker store ting i eens liv! Hvis man er en sand ven, så lytter man og forstår og har tålmodighed! Hvis du vil mere kan du skrive i pb

Jeg har sendt hende een PB....

Ja, det gør man, hvis man er en sand ven...det fandt jeg så ud af at Trine ikke var...

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Jeg har sendt hende een PB....

Ja, det gør man, hvis man er en sand ven...det fandt jeg så ud af at Trine ikke var...

Yes yes ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.