Hvor blev hun af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Bondepigen

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Anden agenda?! Man skulle tro hun var hemmelig agent eller et eller andet meget kendt ansigt et sted, siden der reageres så kraftigt her, hmm Det ville da være rart hvis man fik uddybet det så man ikke tror man har gjort noget gruende galt...

Du er velkommen til at skrive et pb hvis du skal have uddybet...

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Du er velkommen til at skrive et pb hvis du skal have uddybet...

nej tak du, fik det pænt uddybet af en anden herinde

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Nejnej, hun er jo bare en lille afgud som folk har dyrket herinde,og jeg synes virkelig det er til at kaste op over at så falsk en person er blevet så populær...

Øhm! Det er så din udlægning af sagen! Synes du det er ok at svine folk til der ikke har en chance for at forsvare sig? For det er det du gør lige nu! Husk at der altid er to sider af en sag

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Ja, jeg vil godt fortælle hvorfor hun gik... Hun gik fordi hun gennem længere tid havde følt sig ked af at læse med inde på en underside på baby... Men inden hun gjorde det, skulle hun lige træde på et par stykker, deriblandt mig som føler sig bare en liiiille smule udnyttet/misbrugt. Så jeg savner hende i hvert fald ikke, men heller ikke det modsatte. Jeg er bare ligeglad med hende, og fatter ikke folk synes hun er så skøn.

Så ved du hvorfor, og så er jeg vist færdig med at snakke mere om hende...

"men heller ikke det modsatte" det skinner rimeligt meget igennem at det ikke er sådan! Lad det dog ligge! Jeg kunne give dig en milliard gode grunde til hvorfor Trine er SÅ skøn!

Anmeld

3. maj 2011

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

Øhm! Det er så din udlægning af sagen! Synes du det er ok at svine folk til der ikke har en chance for at forsvare sig? For det er det du gør lige nu! Husk at der altid er to sider af en sag

Øøh, hun kan da bare forsvare sig, hun har jo stadig en profil herinde...til hun har hentet sine ting...ikke??

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

nej tak du, fik det pænt uddybet af en anden herinde

Jep af een som slet ikke kender personen og ikke engang har mødt hende... Vedkommende ved ikke en dyt om hvorfor... Men så længe du er tilfreds er det godt, jeg er nemli træt af at rippe op i noget og svine folk til, når de ikke skriver herinde længere

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Øøh, hun kan da bare forsvare sig, hun har jo stadig en profil herinde...til hun har hentet sine ting...ikke??

Jo, men det er da rigtig godt at Tribe trods alt er så moden, at hun lader være. Der er heldigvis grænser for hvor lavt hun vil gå. Desuden har hun jo sagt at hun ikke skriver herinde længere, og det står hun ved... Hun tænkte sig nemli godt om før hun tog den beslutning!

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Jep af een som slet ikke kender personen og ikke engang har mødt hende... Vedkommende ved ikke en dyt om hvorfor... Men så længe du er tilfreds er det godt, jeg er nemli træt af at rippe op i noget og svine folk til, når de ikke skriver herinde længere

jeg har vidst fået min nysgerighed stillet nu, pointen er jo at hun ikke er her mere og der må jo være nogle som har trådt hende over tærerne, det er jo også fint nok.

God dag

Anmeld

3. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jeg har vidst fået min nysgerighed stillet nu, pointen er jo at hun ikke er her mere og der må jo være nogle som har trådt hende over tærerne, det er jo også fint nok.

God dag

Også god dag til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.