Hvor blev hun af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

FamilenStorm

Se nu bliver jeg lidt nysgerrig...

Kendte hende ikke.. Men må man spørge om hvorfor hun slettede sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Er skam heller ikke ophidset - blot undrende...

Synes bare det er underligt at alle bare virker sure over man spørger som anonym, det kan da være ligemeget om jeg er ano eller ej Det gør jo ingen foreskel....

Føler mig en smule angribet fordi jeg spørger om en persons fravær som anonym, må jeg indrømme...

Anmeld

2. maj 2011

morethanperfect

Hmm det var da ærgeligt . Elskede hendes gode humor og venlighed 

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Synes bare det er underligt at alle bare virker sure over man spørger som anonym, det kan da være ligemeget om jeg er ano eller ej Det gør jo ingen foreskel....

Føler mig en smule angribet fordi jeg spørger om en persons fravær som anonym, må jeg indrømme...

Jeg ved ikke hvorfor nogle ser det som en rød klud at der skrives som anonym...måske de laver en egenfortolkning af bevæggrundene for anonymiteten..hvad ved jeg...kan ikek hidse mig op...

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg ved ikke hvorfor nogle ser det som en rød klud at der skrives som anonym...måske de laver en egenfortolkning af bevæggrundene for anonymiteten..hvad ved jeg...kan ikek hidse mig op...

Ja, det er nok det de gør... Jeg spørger jo ikke for at være ond, jeg er bare nysgerig som så mange andre herinde....

Anmeld

2. maj 2011

otlitrom

Anonym skriver:

Ja, det er nok det de gør... Jeg spørger jo ikke for at være ond, jeg er bare nysgerig som så mange andre herinde....

Det er også helt i orden, du skal bestemt ikke føle det som et angreb. Alle har ret til at lave anonyme indlæg!! Men som Eva skriver kan bevæggrundene være forskellige....

Anmeld

2. maj 2011

Københavnermor

morethanperfect skriver:

Hmm det var da ærgeligt . Elskede hendes gode humor og venlighed 

Det gjorde jeg også!

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

der er mennesker som ikke skal vide noget som dette eller om Trine, der godt kunne finde på at være ano...Eller rettere, de er nødt til at være ano...

Derfor er det som et rødt flag....

Hvis man kender Trines baggrund (som hun også har skrevet om) Ved man godt hvad der menes...

Men hun er her ikke længere... Og det er af private årsager

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

og det er bestemt ikke for at være gal eller skælde ud:0) kun omsorg for en veninde

der kan som sagt være mange årsager til at være ano

Anmeld

2. maj 2011

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

og det er bestemt ikke for at være gal eller skælde ud:0) kun omsorg for en veninde

der kan som sagt være mange årsager til at være ano

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.