Hvor blev hun af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

det skal jeg gøre

Tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

otlitrom

KaLee skriver:

Hvorfor vil du vide det, hvis du ikke engang vil spørge udfra din egen bruger? :-)

kan da huske at der var en grund til at hun slettede sig... ;-)

Ved godt man ikke skal spørge til, hvorfor folk bruger ano-indlæg.. Men her må jeg give dig ret!

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hvor blev hun egentlig af hende Tjuld? Var hun ikke meget markant herinde???

hvis jeg skal sende hende en hilsen kan du skrive et pb til mig

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Det var nu ikke får at støde nogen at jeg spurgte, eller at jeg spurgte som anonym, gider bare ikke nogle unødvendige misforståelser

Så det var ganske enkelt af ren nysgerighed at jeg spørger for synes bare jeg havde lagt mærke til at hun var væk herinde.

Jeg har prøvet at søge på hendes indlæg, men kan ikke se der skulle være nogen indlæg om hvorfor hun stoppede, så kan ikke se hvordan jeg skulle vide det selvom jeg fulgte med i hendes indlæg?

Så piger bare roligt, det var et simpelt spørgsmål i behøver ikke hidse jer op omkring det

Anmeld

2. maj 2011

Heidimed lea

jeg vil ikke blande mig    men kun sige at jeg savner hendes skønne skønne indlæg fyldt med glæde drama og humor... hils hende endelig

knus Heidi

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Tror hun bliver rigtig glad for at høre at i savner hendes indlæg

Men ja, hun er her ikke mere..

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Tror hun bliver rigtig glad for at høre at i savner hendes indlæg

Men ja, hun er her ikke mere..

Tror jeg bestemt også hun gør.. 

Anmeld

2. maj 2011

qp

Anonym skriver:

Det var nu ikke får at støde nogen at jeg spurgte, eller at jeg spurgte som anonym, gider bare ikke nogle unødvendige misforståelser

Så det var ganske enkelt af ren nysgerighed at jeg spørger for synes bare jeg havde lagt mærke til at hun var væk herinde.

Jeg har prøvet at søge på hendes indlæg, men kan ikke se der skulle være nogen indlæg om hvorfor hun stoppede, så kan ikke se hvordan jeg skulle vide det selvom jeg fulgte med i hendes indlæg?

Så piger bare roligt, det var et simpelt spørgsmål i behøver ikke hidse jer op omkring det

Anmeld

2. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

Er skam heller ikke ophidset - blot undrende...

Anmeld

2. maj 2011

Corn

Jeg har heller ikke vidst noget om noget, så forstår da godt din undren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.