JUBLETRÅD - Osama bin laden er blevet dræbt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Aves.

isabellamor skriver:

jeg kunne nu aldrig selv drømme om at slå et menneske ihjel, men jeg syntes nu at den slags som denne her begivenhed vil jeg fanme juble over...

Det er der mange der synes...jeg synes stadig det er kvalmende....og jo, jeg tror som godt jeg kunne slå ihjel...men ville aldrig sidde med min fornuft og ønske død over nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Chillien

isabellamor skriver:

det havde jeg lige overset

ja det er helt klart med til at gøre det værre.. men måske er der også mange i de lande der jubler over at endnu et skridt mod "måske" fred er taget, men der vil sikkert være nogen der vil hævne hans død, hans 10000 sønner, eller al quaida. jeg er helt sikker på at der snart sker et eller andet angreb mod USA.. hvis de altså har midlerne til det. 

Tjah.. Vi ser en død Osama som t skridt mod fred.. Og de ser måske en død Obama som et skridt mod fred... Så tror bare ikk på det er godt for noget...

Anmeld

2. maj 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

Det er der mange der synes...jeg synes stadig det er kvalmende....og jo, jeg tror som godt jeg kunne slå ihjel...men ville aldrig sidde med min fornuft og ønske død over nogen.

det fatter jeg ikke.. du vil godt kunne dræbe, men du vil ikke ønske død over nogen.!!  hvordan kan det lige hænge sammen som værende ikke det samme?? 

det er bare et spørgsmål og ikke for at hakke på dig, for jeg syntes helt klart at du skal have din mening og jeg skal have min, jeg forstår bare ikke lige forskellen på at slå ihjel og på at ønske andre mennesker døde. (det er jo i bund og grund det samme i mine øjne)

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

Dictes mor skriver:

Jeg har lige set klip fra USA, hvor de holder jubelfest. Jamen hvad er det for noget? Og så kalder vi vesten for civiliseret, mens vi holder abefest, fordi vi har skudt en mand? Det er for mig usmageligt og ulækkert. Som en klog mand skrev til mig på facebook:   Tjaa man kan ikke juble eller det modsatte - Osama var bygget af CIA og i ti år financieret af USA mens de sloges med russerne. Han mente at islam skulle udbredes med vold - heldigvis viser udviklingen i hovedparten af Mellemøsten idag - at  den arabiske verden har flyttet sig langt væk fra hans overbevisning! Om Gud vil det, så vil vi se en større udbredelse af den rigtige Islam i Mellemøsten og ikke den udbredt af Al Quida og Taleban

Ja det er bare så skørt!

Anmeld

2. maj 2011

Gyllibik

Bryder mig på ingen måde om Osama og er ej heller hans tilhænger, men jeg kan slet ikke se man kan juble over nogens død. Det at han ikke lever længere har intet med fred at gøre. Tvært imod tror jeg bare det er endnu en grund til mere uro.

Anmeld

2. maj 2011

Ina33

wamse skriver:

Jeg synes ikke at det er okay når noget som helst menneske bliver dræbt på nogen som helst måde, og tror ikke på at det ændrer noget som helst, andet end at de bare hævner det. Så kan vi hævne igen osv. 

Jeg er helt enig med dig.

Og den fejring der er rundt omkring både på TV osv., forstår jeg slet ikke. Man fejrer da ikke at et andet mennekse dør? uanset hvem han så er.

Jeg synes bestemt ikke at han er/var et godt  menneske, men jeg vil hellere ikke være med til at fejrer at han er død.

Anmeld

2. maj 2011

mama09

synes folk er nederen at juble over sådan noget, som om det stopper terror - tværtimod.

Folk brokker sig over når andre lande "skaber" sig og brænder vores flag mm.

Og nu "fester" de fleste over en mand er død - sgu da dobbeltmoralsk..

Men min mening.. God aften!

Anmeld

2. maj 2011

ESV

isabellamor skriver:

nu er det jo en terrorist, som IKKE vil lade være med at dræbe mennesker, og hvorfor så ikke få det standset med en kugle for panden, når det kommer til den slags går jeg 110 % ind for dødsstraf..

godtnok er et øje for et øje med til at gøre verden blind, men jeg kan virkelig ikke se hvorfor i alverden han ikke skulle myrdes, han har myrdet flere tusinde mennesker, Da han stod bag 11 september. og så kan det godt vlære at hævn er en dårlig ting, men hvad skulle de ellers have gjort, inviteret han til en kop the og snakket situationen igennem, Arrrrh, det tror jeg næppe.. så er en kugle for panden mere passende..  

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

mama09 skriver:

synes folk er nederen at juble over sådan noget, som om det stopper terror - tværtimod.

Folk brokker sig over når andre lande "skaber" sig og brænder vores flag mm.

Og nu "fester" de fleste over en mand er død - sgu da dobbeltmoralsk..

Men min mening.. God aften!

Det var en interessant måde at stille det op, helt enig!

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

A&F skriver:

Jeg var inviteret med til en konference for nogle md siden angående 11 september 2001, hvor man mistænker USA om at stå bag angrebet, og at Al-Qaida blot er en computer. En skam jeg ikke kunne tage med til konferencen.

Hold nu kæft hvor ville det være sygt Men ja, det ville sgu ikke overraske mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.