michella80 skriver:
Ja Osama Bin Laden var et forfærdeligt menneske, men jeg går ikke ind for at slå mennesker ihjel uanset hvad. Hvad gør de mennesker, der har dræbt ham, bedre end ham??? De har gjort det samme. Jeg vil ikke juble over nogens død og synes faktisk det er lidt usmageligt at det bliver blæst op som en fantastisk begivenhed.
jeg må også indrømme at det der med at bekæmpe ild med ild er måske ikke den bedste måde, men i denne situation tror jeg bare ikke de ligesom havde andre muligheder, de kunne jo ikke bare smide ham i fængsel, der er jo forskel på at have dræbt et enkelt menneske og så stå bag en kæmpe organisation der dræver titusindevis af mennesker globalt. han var jo en verdenstrussel. og nu er det jo også forsi at den mand var så ekstremt et tilfælde en person der har været jagtet verden over i MANGE ÅR. at de når de fandt ham ville det ikke være en frivillig ting fra hans side om at følge med.
jeg tror heller ikke at amerikanerene bare lige bankede på og så skød de ham, der var jo ildkamp, og der blev også skudt fra deres side, så måske var det ikke meningen at han skulle være blevet dræbt, men at det skete i den kamp de havde, der røg jo ligesom lidt flere med i faldet. og jeg tror ikke det bare var sådan hej, band du er død, hurra agtigt, jeg tror sgu ikke det gik stille for sig.
Anmeld