JUBLETRÅD - Osama bin laden er blevet dræbt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Chillien

wamse skriver:

Jeg synes ikke at det er okay når noget som helst menneske bliver dræbt på nogen som helst måde, og tror ikke på at det ændrer noget som helst, andet end at de bare hævner det. Så kan vi hævne igen osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

eElak

Bandekrig i globaliseret udgave...

Anmeld

2. maj 2011

Ryberg

har kun en ting at sige....

AND STAY DOWN!

Anmeld

2. maj 2011

Isabella_mor

Chillien skriver:

Nu skrev jeg også at jeg godt ved der ikke er meget andet at gøre i den sag... Så ja, jeg sys nok også det er en meget god ting..

Men om han er død eller ej stopper ikke andre terrorister.. Og verden bliver næppe et tryggere sted at være af den grund... Desuden tænker andre terroister "jaja men de er 10 år om at fange os"...

Så jeg siger bare at jeg vil gemme min jubel.. For synes ikke det er et særligt stort skridt, andet end det er en lettelse for folk der mistede ved 9/11... Og det skal de da have.. Det er ikke fordi jeg ikke forstår at det er forfærdeligt hvad han har gjort...

det havde jeg lige overset

ja det er helt klart med til at gøre det værre.. men måske er der også mange i de lande der jubler over at endnu et skridt mod "måske" fred er taget, men der vil sikkert være nogen der vil hævne hans død, hans 10000 sønner, eller al quaida. jeg er helt sikker på at der snart sker et eller andet angreb mod USA.. hvis de altså har midlerne til det. 

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

Ja Osama Bin Laden var et forfærdeligt menneske, men jeg går ikke ind for at slå mennesker ihjel uanset hvad. Hvad gør de mennesker, der har dræbt ham, bedre end ham??? De har gjort det samme. Jeg vil ikke juble over nogens død og synes faktisk det er lidt usmageligt at det bliver blæst op som en fantastisk begivenhed.

Anmeld

2. maj 2011

malliebooh

isabellamor skriver:

SÅ fik de sgu nakket svinet. FINALLY.. 

det har også bare taget 10 år... 

jeg er hvertfald glad for det, men nu vil al Quaida sikkert have hævn og så kan vi blive ved..  

MEN ALLIGEVEL ER DET SÅ FEDT AT DE FIK NAKKET OSAMA... 

LINK 

LINK 

Anmeld

2. maj 2011

Isabella_mor

michella80 skriver:

Ja Osama Bin Laden var et forfærdeligt menneske, men jeg går ikke ind for at slå mennesker ihjel uanset hvad. Hvad gør de mennesker, der har dræbt ham, bedre end ham??? De har gjort det samme. Jeg vil ikke juble over nogens død og synes faktisk det er lidt usmageligt at det bliver blæst op som en fantastisk begivenhed.

jeg må også indrømme at det der med at bekæmpe ild med ild er måske ikke den bedste måde, men i denne situation tror jeg bare ikke de ligesom havde andre muligheder, de kunne jo ikke bare smide ham i fængsel, der er jo forskel på at have dræbt et enkelt menneske og så stå bag en kæmpe organisation der dræver titusindevis af mennesker globalt. han var jo en verdenstrussel. og nu er det jo også forsi at den mand var så ekstremt et tilfælde en person der har været jagtet verden over i MANGE ÅR. at de når de fandt ham ville det ikke være en frivillig ting fra hans side om at følge med.

jeg tror heller ikke at amerikanerene bare lige bankede på og så skød de ham, der var jo ildkamp, og der blev også skudt fra deres side, så måske var det ikke meningen at han skulle være blevet dræbt, men at det skete i den kamp de havde, der røg jo ligesom lidt flere med i faldet. og jeg tror ikke det bare var sådan hej, band du er død, hurra agtigt, jeg tror sgu ikke det gik stille for sig. 

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

åhh....jeg synes det er så smagløst og egentlig også ret sørgeligt hvis en præsident i USA kan få en verden/sin verden til at juble over et dræbt menneske...man ændrer ikke verden ved at fjerne et menneske...man fjerner muligvis ansigtet udadtil men ikke tanken og handlingerne bag som stadig vil leve og leve videre med andre mennesker...jeg tror ikke på det løser noget som helst og jeg synes virkelig det er en primitiv måde at handle på og smide det ud til verden på. Jeg væmmes ved al vold og primitive handlinger....vi vil undgå vold og ødelæggelse og bekæmper det med selvsamme...???

Anmeld

2. maj 2011

Barbamama

isabellamor skriver:

jeg må også indrømme at det der med at bekæmpe ild med ild er måske ikke den bedste måde, men i denne situation tror jeg bare ikke de ligesom havde andre muligheder, de kunne jo ikke bare smide ham i fængsel, der er jo forskel på at have dræbt et enkelt menneske og så stå bag en kæmpe organisation der dræver titusindevis af mennesker globalt. han var jo en verdenstrussel. og nu er det jo også forsi at den mand var så ekstremt et tilfælde en person der har været jagtet verden over i MANGE ÅR. at de når de fandt ham ville det ikke være en frivillig ting fra hans side om at følge med.

jeg tror heller ikke at amerikanerene bare lige bankede på og så skød de ham, der var jo ildkamp, og der blev også skudt fra deres side, så måske var det ikke meningen at han skulle være blevet dræbt, men at det skete i den kamp de havde, der røg jo ligesom lidt flere med i faldet. og jeg tror ikke det bare var sådan hej, band du er død, hurra agtigt, jeg tror sgu ikke det gik stille for sig. 

Nej jeg ved det ikke. Det var også bare fordi da jeg tændte for fjernsynet stod det med FEDE bogstaver: Osama Bin Laden DRÆBT! og så var der en masse info om det og en masse mennesker der fortalte hvor glade de var for det og selvom det giver en tryghed han er væk gjorde det mig trist at så mange mennesker hyldede at et andet menneske var blevet slået ihjel...

Anmeld

2. maj 2011

Diana...

Eva. skriver:

åhh....jeg synes det er så smagløst og egentlig også ret sørgeligt hvis en præsident i USA kan få en verden/sin verden til at juble over et dræbt menneske...man ændrer ikke verden ved at fjerne et menneske...man fjerner muligvis ansigtet udadtil men ikke tanken og handlingerne bag som stadig vil leve og leve videre med andre mennesker...jeg tror ikke på det løser noget som helst og jeg synes virkelig det er en primitiv måde at handle på og smide det ud til verden på. Jeg væmmes ved al vold og primitive handlinger....vi vil undgå vold og ødelæggelse og bekæmper det med selvsamme...???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.