JUBLETRÅD - Osama bin laden er blevet dræbt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.462 visninger
77 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Isabella_mor

SÅ fik de sgu nakket svinet. FINALLY.. 

det har også bare taget 10 år... 

jeg er hvertfald glad for det, men nu vil al Quaida sikkert have hævn og så kan vi blive ved..  

MEN ALLIGEVEL ER DET SÅ FEDT AT DE FIK NAKKET OSAMA... 

LINK 

LINK 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

morethanperfect

isabellamor skriver:

SÅ fik de sgu nakket svinet. FINALLY.. 

det har også bare taget 10 år... 

jeg er hvertfald glad for det, men nu vil al Quaida sikkert have hævn og så kan vi blive ved..  

MEN ALLIGEVEL ER DET SÅ FEDT AT DE FIK NAKKET OSAMA... 

LINK 

LINK 

Det lækkert !

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

Weee må også sige , at jeg fil et " lille " smil på læben da jeg læste det på tekst tv

Anmeld

2. maj 2011

Mi

Umiddelbart lyder det jo godt, men jeg tror desværre ikke det vil gøre den store forskel i hvor truet vi er. Terroristerne operere jo ikke fra direkte ordre fra ham, og der er stadig alt for mange vrede mennesker i verden

Anmeld

2. maj 2011

Chillien

Tjah.. Det er nok meget godt.. Selvom eg ikk sys at døden er en straf andet end for pårørende som måske ikke har valgt at han skulle være et latterligt svin... Men ved godt at der ikke er så mange andre muligheder i den sag..

Og noget andet er, at som du siger så vil de bare hævne sig nu.. Og hvor er vi så? Er sgu ikk helt tilfreds før vi lader være at slå hinanden ihjel... Så må nok nøjes med at nøjes...

Anmeld

2. maj 2011

Zilke's Mor <3

syntes det er fint han er død men tror kun at det gør det værre 

nu er de først sure og vil have hævn da han jo nu er en slags forbillede for alle terroristere !

Anmeld

2. maj 2011

Isabella_mor

Chillien skriver:

Tjah.. Det er nok meget godt.. Selvom eg ikk sys at døden er en straf andet end for pårørende som måske ikke har valgt at han skulle være et latterligt svin... Men ved godt at der ikke er så mange andre muligheder i den sag..

Og noget andet er, at som du siger så vil de bare hævne sig nu.. Og hvor er vi så? Er sgu ikk helt tilfreds før vi lader være at slå hinanden ihjel... Så må nok nøjes med at nøjes...

nu er det jo en terrorist, som IKKE vil lade være med at dræbe mennesker, og hvorfor så ikke få det standset med en kugle for panden, når det kommer til den slags går jeg 110 % ind for dødsstraf..

godtnok er et øje for et øje med til at gøre verden blind, men jeg kan virkelig ikke se hvorfor i alverden han ikke skulle myrdes, han har myrdet flere tusinde mennesker, Da han stod bag 11 september. og så kan det godt vlære at hævn er en dårlig ting, men hvad skulle de ellers have gjort, inviteret han til en kop the og snakket situationen igennem, Arrrrh, det tror jeg næppe.. så er en kugle for panden mere passende..  

Anmeld

2. maj 2011

wamse

Jeg synes ikke at det er okay når noget som helst menneske bliver dræbt på nogen som helst måde, og tror ikke på at det ændrer noget som helst, andet end at de bare hævner det. Så kan vi hævne igen osv. 

Anmeld

2. maj 2011

Isabella_mor

Rikke Meng skriver:

syntes det er fint han er død men tror kun at det gør det værre 

nu er de først sure og vil have hævn da han jo nu er en slags forbillede for alle terroristere !

ja det tror jeg desværre også. jeg tror situationen ændrer sig, men jeg håber bare at amerikas styrker er stærke nok til at bekæmpe det. 

nu får vi se, jeg frygter virkelig et kæmpe blodbad og kæmpe flyvere der smider bomber over det hele og dommedag på sin vis nærmer sig, ved at mennesket har skabt så mange ondt ting der er med til at udrydde os alle.. det er måske latterligt, men jeg frygter virkelig terror... 

Anmeld

2. maj 2011

Chillien

isabellamor skriver:

nu er det jo en terrorist, som IKKE vil lade være med at dræbe mennesker, og hvorfor så ikke få det standset med en kugle for panden, når det kommer til den slags går jeg 110 % ind for dødsstraf..

godtnok er et øje for et øje med til at gøre verden blind, men jeg kan virkelig ikke se hvorfor i alverden han ikke skulle myrdes, han har myrdet flere tusinde mennesker, Da han stod bag 11 september. og så kan det godt vlære at hævn er en dårlig ting, men hvad skulle de ellers have gjort, inviteret han til en kop the og snakket situationen igennem, Arrrrh, det tror jeg næppe.. så er en kugle for panden mere passende..  

Nu skrev jeg også at jeg godt ved der ikke er meget andet at gøre i den sag... Så ja, jeg sys nok også det er en meget god ting..

Men om han er død eller ej stopper ikke andre terrorister.. Og verden bliver næppe et tryggere sted at være af den grund... Desuden tænker andre terroister "jaja men de er 10 år om at fange os"...

Så jeg siger bare at jeg vil gemme min jubel.. For synes ikke det er et særligt stort skridt, andet end det er en lettelse for folk der mistede ved 9/11... Og det skal de da have.. Det er ikke fordi jeg ikke forstår at det er forfærdeligt hvad han har gjort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.