Chillien skriver:
Tjah.. Det er nok meget godt.. Selvom eg ikk sys at døden er en straf andet end for pårørende som måske ikke har valgt at han skulle være et latterligt svin... Men ved godt at der ikke er så mange andre muligheder i den sag..
Og noget andet er, at som du siger så vil de bare hævne sig nu.. Og hvor er vi så? Er sgu ikk helt tilfreds før vi lader være at slå hinanden ihjel... Så må nok nøjes med at nøjes...
nu er det jo en terrorist, som IKKE vil lade være med at dræbe mennesker, og hvorfor så ikke få det standset med en kugle for panden, når det kommer til den slags går jeg 110 % ind for dødsstraf..
godtnok er et øje for et øje med til at gøre verden blind, men jeg kan virkelig ikke se hvorfor i alverden han ikke skulle myrdes, han har myrdet flere tusinde mennesker, Da han stod bag 11 september. og så kan det godt vlære at hævn er en dårlig ting, men hvad skulle de ellers have gjort, inviteret han til en kop the og snakket situationen igennem, Arrrrh, det tror jeg næppe.. så er en kugle for panden mere passende..
Anmeld