JUBLETRÅD - Osama bin laden er blevet dræbt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

mama09

132319 skriver:

100% enig!

Hvis det skal stilles sådan op, så skal Georg Bush vel også "have en kugle for panden"  Mage til krigsliderlig psykopat skal man lede længe efter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Laulund87

mama09 skriver:

hmm måske vi skulle lege spioner? og finde ud af hvad de har gang i over there? vi skal bare finde nogen sponsere

Haha jeg er dælme frisk

Kunne være fedt at "nakke" dem

Anmeld

2. maj 2011

mama09

Laulund87 skriver:

Haha jeg er dælme frisk

Kunne være fedt at "nakke" dem

ha ha så kom djævlen lige frem i dig

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

mama09 skriver:

ha ha så kom djævlen lige frem i dig

Haha ja den titter frem en gang imellem

Anmeld

2. maj 2011

Christine

wamse skriver:

Jeg synes ikke at det er okay når noget som helst menneske bliver dræbt på nogen som helst måde, og tror ikke på at det ændrer noget som helst, andet end at de bare hævner det. Så kan vi hævne igen osv. 

Enig.

Chokeret over trådens første indlæg.

Anmeld

2. maj 2011

BellaT

Hvor er jeg glad for at læse at i denne lange tråd, er der masser der har det ligesom jeg. Troede jeg var lidt sær, når jeg fik det lidt underligt med at se mennesker juble over mandens død..

Men jeg er da vist heldigvis helt normal alligevel. 

Jeg kan forstå hvis man har mistet kære pga ham. Men har man ikke, så forstår jeg det ikke helt.

Hvad han i virkeligheden er, vides ikke... Men jeg gider ikke sluge alt råt. Sgu!

Anmeld

2. maj 2011

mor-til-vanessa

tror ikke det ændre noget som helst. tror det bliver værre nu, da en masse vil tage hævn.

så kører vi i den onde cirkel, som man  ikke kan komme ud af. alle vil have hævn, så bliver man ved og ved.

desuden synes jeg ikke at amerikanerne er bedre en Osama, når de nu også går ind og dræber ham. kan godt være skyld i mange uskyldige mennerskers død, men hvis man kigger på usa historie, så er de vist lige så slemme

Anmeld

2. maj 2011

mor-til-vanessa

isabellamor skriver:

ja det tror jeg desværre også. jeg tror situationen ændrer sig, men jeg håber bare at amerikas styrker er stærke nok til at bekæmpe det. 

nu får vi se, jeg frygter virkelig et kæmpe blodbad og kæmpe flyvere der smider bomber over det hele og dommedag på sin vis nærmer sig, ved at mennesket har skabt så mange ondt ting der er med til at udrydde os alle.. det er måske latterligt, men jeg frygter virkelig terror... 

forstår bare ikke du kan frygte terror og så samtidig juble over hans død. det er da lige så meget terror at han er dræbt

Anmeld

2. maj 2011

Isabella_mor

jeg syntes det er fint at folk der sine meninger imod den her begivenhed.. 

jeg har stadig min mening, og det er HURRA BIN LADEN ER BLEVET NUKED...      

og jeg har tidligere skrevet at 

DET HJÆLpER NOK IKKE NOGET AT BEKÆMPE ILD MED ILD, men verden har nu en psycho mindre.. han var jo en VERDENSTRUDSEL...

skulle de smide ham i fængsel...  hvad ville det nytte. han ville jo sikkert have fået rettigheder så han kunne føre krig fra sin celle....  

jeg tror det bedste var at han er død.. og jeg håber at taleban og Al Quaida ryger med i faldet (hvilket de nok ikke gør) desværre..

jeg ville da også ønske at peter lundin ville kradse af.. og andre psycho mordere aswell. men sådan nogle som alm mordere er jo en hel anden kategori for sig..

måske er et øje for et øje og en tand for en tand bare ikke altid løsningen... eller hvad, 

ville man ikke ønske at den person der har påført en smerte vil få påført den samme smerte.. ville man ikke ønske at den person der har voldtaget en da man var barn eksempelvis, blev voldtaget ligeså. ville man ikke ønske at den der dræber mennesker selv bliver dræbt.. 

hvorfor skal en person der render rundt og slicer mennesker åbne, dræber deres koner og dræber deres børn, mænd og familie og venner MED VILJE, have en mild straf (hvilket fængsel er for sådan en person) jeg syntes faktisk at der skulle indførers en øje for øje tand for tandf straf i dk.. 

slår du en, skal du selv slås.. dræber du en, skal du selv dø..  

hvis man kan rende rundt og lege gud og bestemme hvem der skal dø, må man også være stor nok til at modtage straffen om du selv skal leve eller dø..  

det er måske en hård straf........ men retfærdig... 

16 år i spjældet for voldtægt mord og den slags, det er simpelthen for lidt. og desuden har de danske fanger det bedre end landets pensionister..    nu kom jeg ud af en tangent... 

men forstår i hvad jeg mener..

forestil jer at en mand kom på legepladsen, voldtog og dræbte et barn. det kunne ligesåvel være jeres eget.. hvad ville i gøre ved denne mand hvis i havde ret til at vælge straffen til ham... 

hvis det var mit barn den slags skete med, ville jeg vælge at få slagtet den person, han skulle simpelthen have 100% samme behandling... men næh nej... personen kan måske få højeste straf 16 år i fængsel, og med god opførsel kan han blive prøveløsladt et par år før... 

NOOO FUCKING WAY... der mener jeg simpelthen at folk skal lade være med at være så skide frælst og synes at det er synd for de psycho's der render rundt og gør den slags ikke skal have den lige med den samme melodi..  det er ikke andet end FAIR. 

Anmeld

2. maj 2011

Isabella_mor

mor-til-vanessa skriver:

forstår bare ikke du kan frygte terror og så samtidig juble over hans død. det er da lige så meget terror at han er dræbt

hvorfor forstår du ikke det... 

det er da såre simpelt.. 

en terrorist mindre HURRA... og endda en af de største.. DOBBELT HURA...

han var jo IKKE USKYLDIG..

frygter terror fordi at det altid ender med at en masse uskyldige mennesker dør... 

det er da logik for burhøns...! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.