jeg syntes det er fint at folk der sine meninger imod den her begivenhed..
jeg har stadig min mening, og det er HURRA BIN LADEN ER BLEVET NUKED...
og jeg har tidligere skrevet at
DET HJÆLpER NOK IKKE NOGET AT BEKÆMPE ILD MED ILD, men verden har nu en psycho mindre.. han var jo en VERDENSTRUDSEL...
skulle de smide ham i fængsel... hvad ville det nytte. han ville jo sikkert have fået rettigheder så han kunne føre krig fra sin celle....
jeg tror det bedste var at han er død.. og jeg håber at taleban og Al Quaida ryger med i faldet (hvilket de nok ikke gør) desværre..
jeg ville da også ønske at peter lundin ville kradse af.. og andre psycho mordere aswell. men sådan nogle som alm mordere er jo en hel anden kategori for sig..
måske er et øje for et øje og en tand for en tand bare ikke altid løsningen... eller hvad,
ville man ikke ønske at den person der har påført en smerte vil få påført den samme smerte.. ville man ikke ønske at den person der har voldtaget en da man var barn eksempelvis, blev voldtaget ligeså. ville man ikke ønske at den der dræber mennesker selv bliver dræbt..
hvorfor skal en person der render rundt og slicer mennesker åbne, dræber deres koner og dræber deres børn, mænd og familie og venner MED VILJE, have en mild straf (hvilket fængsel er for sådan en person) jeg syntes faktisk at der skulle indførers en øje for øje tand for tandf straf i dk..
slår du en, skal du selv slås.. dræber du en, skal du selv dø..
hvis man kan rende rundt og lege gud og bestemme hvem der skal dø, må man også være stor nok til at modtage straffen om du selv skal leve eller dø..
det er måske en hård straf........ men retfærdig...
16 år i spjældet for voldtægt mord og den slags, det er simpelthen for lidt. og desuden har de danske fanger det bedre end landets pensionister..
nu kom jeg ud af en tangent...
men forstår i hvad jeg mener..
forestil jer at en mand kom på legepladsen, voldtog og dræbte et barn. det kunne ligesåvel være jeres eget.. hvad ville i gøre ved denne mand hvis i havde ret til at vælge straffen til ham...
hvis det var mit barn den slags skete med, ville jeg vælge at få slagtet den person, han skulle simpelthen have 100% samme behandling... men næh nej... personen kan måske få højeste straf 16 år i fængsel, og med god opførsel kan han blive prøveløsladt et par år før...
NOOO FUCKING WAY... der mener jeg simpelthen at folk skal lade være med at være så skide frælst og synes at det er synd for de psycho's der render rundt og gør den slags ikke skal have den lige med den samme melodi.. det er ikke andet end FAIR.