JUBLETRÅD - Osama bin laden er blevet dræbt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

mor-til-vanessa

isabellamor skriver:

hvorfor forstår du ikke det... 

det er da såre simpelt.. 

en terrorist mindre HURRA... og endda en af de største.. DOBBELT HURA...

han var jo IKKE USKYLDIG..

frygter terror fordi at det altid ender med at en masse uskyldige mennesker dør... 

det er da logik for burhøns...! 

en mindre terrorist?!, det kommer jo an på hvilke øjne der ser terror.

terror, (af eng.  (reign of)  terror rædselsregimente, af lat. terror skræk, forfærdelse, rædsel, af  terrere forskrække, skræmme), voldshandlinger og tvang, ofte udført af en stat, hær el. organiseret gruppe.

terror kan lige så godt være usa som sønderbomser huset hvor bin laden opholder sig i, og hvori nogle uskyldige mennesker også opholdt sig.

hvad er forskellen lige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Isabella_mor

mor-til-vanessa skriver:

en mindre terrorist?!, det kommer jo an på hvilke øjne der ser terror.

terror, (af eng.  (reign of)  terror rædselsregimente, af lat. terror skræk, forfærdelse, rædsel, af  terrere forskrække, skræmme), voldshandlinger og tvang, ofte udført af en stat, hær el. organiseret gruppe.

terror kan lige så godt være usa som sønderbomser huset hvor bin laden opholder sig i, og hvori nogle uskyldige mennesker også opholdt sig.

hvad er forskellen lige...

jeg behøver ikke at have forklaret ordet terror...

jeg ved udemærket godt hvad det er. og ja, det er da forfærdeligt at der ryger uskyldige mennesker med i faldet hvis det var tilfældet.. 

men det er jo heller ikke DERRES DØD jeg råber hurra for, det er udelukkende BIN LADENS død..  

forstå nu havd jeg mener i stedet for at antage en masse... 

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

tænk på hvor mange terrorister der er i vores hær og amerikanernes hær og hvem ellers der er med til at bombe i afghanistan, libyen osv osv. Er du klar over hvor mange mange små børn der er døde i vestens krige i mellemøsten.. Usa har det SÅ hårdt, they only got hit once!!! SERIØST, det er jo TIL GRIN. hvad med alle de mennesker der har fået ofret deres liv pga vestens krige i de lande de tilfældgivis bor i. Det er skræmmende og så klamt!! FØJ hvor er vi selv nogle teorrister!!! Hvad fanden skulle vi gøre hvis de begynder at bombe og skyde omkring os, som vi gør i deres lande og det pludselig er vores kvinder og børn der skal lade livet for Krigsliderlige magtindehavere!!!!!

Men lad os holde med de hvide samfund bare fordi de er hvide og så skid hul i alle de mørke/muslimer fordi de er jo bare mørke/muslimer! Jeg Brækker mig over folks Nedtonede Racisme!

Fedt hvis de har fanget ham og hele sagaen er reel, men lad vær med at bekæmpe terror med terror.

Anmeld

2. maj 2011

Isabella_mor

sarahb skriver:

tænk på hvor mange terrorister der er i vores hær og amerikanernes hær og hvem ellers der er med til at bombe i afghanistan, libyen osv osv. Er du klar over hvor mange mange små børn der er døde i vestens krige i mellemøsten.. Usa har det SÅ hårdt, they only got hit once!!! SERIØST, det er jo TIL GRIN. hvad med alle de mennesker der har fået ofret deres liv pga vestens krige i de lande de tilfældgivis bor i. Det er skræmmende og så klamt!! FØJ hvor er vi selv nogle teorrister!!! Hvad fanden skulle vi gøre hvis de begynder at bombe og skyde omkring os, som vi gør i deres lande og det pludselig er vores kvinder og børn der skal lade livet for Krigsliderlige magtindehavere!!!!!

Men lad os holde med de hvide samfund bare fordi de er hvide og så skid hul i alle de mørke/muslimer fordi de er jo bare mørke/muslimer! Jeg Brækker mig over folks Nedtonede Racisme!

Fedt hvis de har fanget ham og hele sagaen er reel, men lad vær med at bekæmpe terror med terror.

nu har jeg aldrig nævnt noget om at jeg hader bin laden fordi han er muslim. jeg hader ham fordi han var terrorist. hvis det var en svensker, og havde gjort det samme ville jeg hade ham lige så meget, og hvis det var en dansker lige så. bare lige for at slå fast at jeg ikke har noget imod svenskere.. 

jeg er ikke racist. jeg bryder mig ikke om terrorister i den forstand at de ligepludselig syntes de skulle dræbe... 

deres religion er lige så fucked up som alle andre religioner er, og de der er terrorister er ekstreemister, 

faderhuset er kristendommens svar på terrorister, de terrorisere folk omkring dem med manipulation osv.. dem hader jeg btw også... og de er hvide. så ikke noget hudfarve had her fra.. 

gad faktisk godt at jeg var lidt brunere i huden, men jer er bleg som farven hvid...

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

isabellamor skriver:

nu har jeg aldrig nævnt noget om at jeg hader bin laden fordi han er muslim. jeg hader ham fordi han var terrorist. hvis det var en svensker, og havde gjort det samme ville jeg hade ham lige så meget, og hvis det var en dansker lige så. bare lige for at slå fast at jeg ikke har noget imod svenskere.. 

jeg er ikke racist. jeg bryder mig ikke om terrorister i den forstand at de ligepludselig syntes de skulle dræbe... 

deres religion er lige så fucked up som alle andre religioner er, og de der er terrorister er ekstreemister, 

faderhuset er kristendommens svar på terrorister, de terrorisere folk omkring dem med manipulation osv.. dem hader jeg btw også... og de er hvide. så ikke noget hudfarve had her fra.. 

gad faktisk godt at jeg var lidt brunere i huden, men jer er bleg som farven hvid...

den er ikke myntet direkte på dig, slet ikk, men hvad er forskellen, på at bombe eksempeltvis en skole i usa som al qaida eller bombe en skole i afghanistan som amerikans soldat. Hvem skal på terrorlisten fra usa så? Og hvorfor skal der ikke ske konsekvenser for dem som for osama bin laden og følger.
Hvis alt er rigtigt med osama, så er jeg selvfølgelig også enig i at den mand skal straffes og straffes for han medvirken osv osv og jeg bifaler slet ikke hvad han har gjort hvis det er. Men det er som om at tingene kun går en vej, forstår du...

Anmeld

2. maj 2011

BellaT

sarahb skriver:

Præcis hvad jeg mener! Masser af uskyldige dør i krige.. Og en er en for meget. Det er ikke kun de officielle terrorister der slagter civile.

Og jeg er en af dem der tænker tanken, hvad nu hvis Danmark var Libyen... Hvad nu hvis det var os der blev angrebet og dræbt.. Vi luller os selv i søvn her. Eller nogen gør....

Anmeld

3. maj 2011

mor-til-vanessa

isabellamor skriver:

jeg behøver ikke at have forklaret ordet terror...

jeg ved udemærket godt hvad det er. og ja, det er da forfærdeligt at der ryger uskyldige mennesker med i faldet hvis det var tilfældet.. 

men det er jo heller ikke DERRES DØD jeg råber hurra for, det er udelukkende BIN LADENS død..  

forstå nu havd jeg mener i stedet for at antage en masse... 

måske du skulle forstå hvad jeg mener.

Anmeld

3. maj 2011

mor-til-vanessa

sarahb skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.