JUBLETRÅD - Osama bin laden er blevet dræbt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

mama09

michella80 skriver:

Ja Osama Bin Laden var et forfærdeligt menneske, men jeg går ikke ind for at slå mennesker ihjel uanset hvad. Hvad gør de mennesker, der har dræbt ham, bedre end ham??? De har gjort det samme. Jeg vil ikke juble over nogens død og synes faktisk det er lidt usmageligt at det bliver blæst op som en fantastisk begivenhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

mama09

Laulund87 skriver:

Det var en interessant måde at stille det op, helt enig!

Det er jo i princippet det samme

"andre må ikke, vi må gerne"  - jantelov DØØØØØ!!

Anmeld

2. maj 2011

ESV

Altså jeg syntes det er fantastisk....

10 års søgen for at finde en mand der ville slå alle ihjel der ikke delte hans livsholdninger, en mand der hvis han kunne ville udrydde hele vores land bla.

Men jeg er ikke naiv nok til at tro at kampen er vundet, selvfølgelig er der bare nogle andre der tager over hvor han slap MEN syntes nu absolut det er værd at fejre at verden er befriet for et menneske så fuld af had og ondskab og med så mange mord på samvittigheden!!!

Anmeld

2. maj 2011

twinny

ESV skriver:

Altså jeg syntes det er fantastisk....

10 års søgen for at finde en mand der ville slå alle ihjel der ikke delte hans livsholdninger, en mand der hvis han kunne ville udrydde hele vores land bla.

Men jeg er ikke naiv nok til at tro at kampen er vundet, selvfølgelig er der bare nogle andre der tager over hvor han slap MEN syntes nu absolut det er værd at fejre at verden er befriet for et menneske så fuld af had og ondskab og med så mange mord på samvittigheden!!!

enig...

Anmeld

2. maj 2011

mama09

Laulund87 skriver:

Hold nu kæft hvor ville det være sygt Men ja, det ville sgu ikke overraske mig!

ja jeg har også hørt noget om dette - og tror ikke USA har helt rent mel i posen

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

mama09 skriver:

Det er jo i princippet det samme

"andre må ikke, vi må gerne"  - jantelov DØØØØØ!!

Præcis

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

mama09 skriver:

ja jeg har også hørt noget om dette - og tror ikke USA har helt rent mel i posen

Det er jeg 100% sikker på at de ikke har

Anmeld

2. maj 2011

132319

wamse skriver:

Jeg synes ikke at det er okay når noget som helst menneske bliver dræbt på nogen som helst måde, og tror ikke på at det ændrer noget som helst, andet end at de bare hævner det. Så kan vi hævne igen osv. 

100% enig!

Hvis det skal stilles sådan op, så skal Georg Bush vel også "have en kugle for panden"  Mage til krigsliderlig psykopat skal man lede længe efter 

Anmeld

2. maj 2011

Magsen

blablabla .... HALLELUJA !!!!! Manden er død, hurra for det ...

MEN, jeg tror ikke nytter en skid .. Der er garranteret en eller anden under ham der bare fortsætter for ham :

OG de skal jo selvf. hævne hans død .. så hurra for det..

*jeg har  ikke læst nogle andre svar, så sorry hvis jeg lige gentager nogen  

Anmeld

2. maj 2011

mama09

Laulund87 skriver:

Det er jeg 100% sikker på at de ikke har

hmm måske vi skulle lege spioner? og finde ud af hvad de har gang i over there? vi skal bare finde nogen sponsere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.