132319 skriver:
Indholdet på TV2 nyhederne er efter min mening slet ikke lige så godt som drs's. Generelt kan jeg bare rigtig godt lide dr's programmer :-) Dette betyder dig ikke at jeg aldrig ser de andre kanaler :-) Igen, så fatter jeg simpelthen ikke at der Ikke bliver slået hårdere ned på sortseerne. Der er så mange andre ting man er OBS på at få indkrævet men lige licensen er der alt for mange der slipper udenom.
Tror det er mere et smagsspørgsmål, end indholdet, for overskrifter plejer mere eller mindre at være de samme...
Tror det handler meget om det er svært at bevise om folk er sortseer, men må ikke gå ind i deres lejligheder uden en retskendelse, og tv/internet-selvskaberne har tavshedspligt om kundeforhold. Tror det ville være dyrer at gøre mere for at finde sortseere end de ville få indtjent.
Er enig om at man skal betale når det nu er lovpligtigt, men gør stadig ondt helt ind til benet at man i sådan et moderne samfund som danmark stadig har en tvunget puplic service kanal. Som jeg ikke mener man kan kalde det længere, med de dårlige programmer, genudsendelser og ramasjang osv. Synes det er utrolig mange penge pr hustand til utrolig lidt.
Desuden burde der være en studenter rabat, ligesom der er en pensionist rabat, for 180 kr er mange penge for en studerende... Men det er vist en anden debat.. 
Anmeld