Inde på facebook køre en side der hedder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Sphynxlover

Dinna88 skriver:

Hvad har DR gjort?? du betaler medielicens nu, så du skal også hade internettet, hvis du er så bitter over licensen.

hader ok internettet - hader dr og deres licenspis - de har sku penge nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Sphynxlover

Sophie26 skriver:

hader ok internettet - hader dr og deres licenspis - de har sku penge nok

hader ikke sku der stå

Anmeld

1. maj 2011

Kløver

Karina89 skriver:

Haha.. Nej, men tror faktisk der er mange, flere end vi lige tror der ikke betaler licens...

ja desværre, synes det er for latterligt ikke at betale, synes ikke der er nogle som endnu er kommet med en "god" undskyldning for ikke at betale

Anmeld

1. maj 2011

Sphynxlover

Dinna88 skriver:

Igen... Det har jo intet med licensen at gøre  

hvad er det der ikke har noget med licens at gøre ??

Anmeld

1. maj 2011

BellaCiinea

Da jeg flyttede hjemmefra og fik tv + mine kanaler, anede jeg slet ikk at man sku betale licens... der gik noget tid, og så dumpede der et brev ned i min postkasse om at jeg skulle betale min licens, ellers........................... 

Så jeg betaler, og fortsætter med det

Anmeld

1. maj 2011

132319

Tullen85 skriver:

Hvis det er hvad jeg ønsker, dækker tv2 news og discovery sgu mit forbrug. (ved godt en del af licensen går til tv2).

Synes der findes mange kanaler der tilbyder bedre programmer end dr. Men selvfølgelig ikke alle kanaler man kan se x-factor, talent og andre kulturberigende programmer som på dr...

Indholdet på TV2 nyhederne er efter min mening slet ikke lige så godt som drs's. Generelt kan jeg bare rigtig godt lide dr's programmer :-) Dette betyder dig ikke at jeg aldrig ser de andre kanaler :-) Igen, så fatter jeg simpelthen ikke at der Ikke bliver slået hårdere ned på sortseerne. Der er så mange andre ting man er OBS på at få indkrævet men lige licensen er der alt for mange der slipper udenom.

Anmeld

1. maj 2011

132319

Sophie26 skriver:

Nu er det heldigvis sådan at jeg selv kan vælge om jeg vil benytte  offentlige transportmidler eller ej, modsat licens.

Åh altså, det er eksempel for pokker! Du tanker vel heller ikke benzin uden at betale, eller snupper en cykel fra cykelhandleren udrn at betale for den. Men jo, du kan sagtens undgå licens, så skal du blot undlade at have telefon, computer, fjernsyn og radio!

Anmeld

1. maj 2011

Dinna88

Sophie26 skriver:

hader ikke sku der stå

Så må du jo betale medielicens uden at brokke dig - når du ikke kan undvære det, som du betaler for. 

Anmeld

1. maj 2011

Tvillingemor80

Jeg jeg betaler licens selvom det er dyrt og jeg bliver i vildt dårligt humør hver gang jeg skal betale !!  Ser aldrig DR1 og hører aldrig radio !!

Synes folk der ikke betaler licens er nogle egotrippere for at være helt ærglig - og synes folk der ikke betaler og ligefrem praler med det i et åbent forum (i stedet for at holde lidt lav profil) er skide provokerende !

Anmeld

1. maj 2011

SHERO

132319 skriver:

Indholdet på TV2 nyhederne er efter min mening slet ikke lige så godt som drs's. Generelt kan jeg bare rigtig godt lide dr's programmer :-) Dette betyder dig ikke at jeg aldrig ser de andre kanaler :-) Igen, så fatter jeg simpelthen ikke at der Ikke bliver slået hårdere ned på sortseerne. Der er så mange andre ting man er OBS på at få indkrævet men lige licensen er der alt for mange der slipper udenom.

Tror det er mere et smagsspørgsmål, end indholdet, for overskrifter plejer mere eller mindre at være de samme...

Tror det handler meget om det er svært at bevise om folk er sortseer, men må ikke gå ind i deres lejligheder uden en retskendelse, og tv/internet-selvskaberne har tavshedspligt om kundeforhold. Tror det ville være dyrer at gøre mere for at finde sortseere end de ville få indtjent.

Er enig om at man skal betale når det nu er lovpligtigt, men gør stadig ondt helt ind til benet at man i sådan et moderne samfund som danmark stadig har en tvunget puplic service kanal. Som jeg ikke mener man kan kalde det længere, med de dårlige programmer, genudsendelser og ramasjang osv. Synes det er utrolig mange penge pr hustand til utrolig lidt.

Desuden burde der være en studenter rabat, ligesom der er en pensionist rabat, for 180 kr er mange penge for en studerende... Men det er vist en anden debat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.