Inde på facebook køre en side der hedder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

132319

ZamanogDania skriver:

Nu kan man betale om måned istedfor hver halve år. Jeg havde ikke tilmeldt mig licens, men de kom og spurgte om jeg havde tv. Det sagde jeg ja til især fordi jeg har råd til nu når det er om månedet.

Det er faktisk dyere at betale hver måned :-) Jeg gør det også da jeg er elendig til at få betalt den halvårlige regning men på årsbasis betaler je en del mere end normalt. Når min budgetkonto kører stabilt igen, tilmelder jeg mig halvårlig betaling igen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

132319

ZamanogDania skriver:

Nu kan man betale om måned istedfor hver halve år. Jeg havde ikke tilmeldt mig licens, men de kom og spurgte om jeg havde tv. Det sagde jeg ja til især fordi jeg har råd til nu når det er om månedet.

Det er faktisk dyere at betale hver måned :-) Jeg gør det også da jeg er elendig til at få betalt den halvårlige regning men på årsbasis betaler je en del mere end normalt. Når min budgetkonto kører stabilt igen, tilmelder jeg mig halvårlig betaling igen :-)

Anmeld

1. maj 2011

Sphynxlover

Dinna88 skriver:

Så må du jo betale medielicens uden at brokke dig - når du ikke kan undvære det, som du betaler for. 

Nu betaler jeg rent faktisk licens..

Men synes det er for meget at de har forlanger licens for tv, net, mobil, you name it... de er blevet grådige som bare fanden og som sagt mangler de ikke ligefrem penge

Anmeld

1. maj 2011

SHERO

Sophie26 skriver:

Men synes det er for meget at de har forlanger licens for tv, net, mobil, you name it... de er blevet grådige som bare fanden og som sagt mangler de ikke ligefrem penge

Helt enig, heldigvis har staten afslået deres forspørgelse om at sætte den op endnu en gang....

Anmeld

1. maj 2011

Shibby

Vi ser disney sjov hver fredag..Thats it.. Ser det fordi jeg betaler til dr!  Håber det blir kottet en dag! Men indtil da betaler jeg..Gider sgu knaldes for noget så fladt som det her

Håber jer der ikke betaler bliver knaldet for det og får en giga bøde!

Anmeld

1. maj 2011

Sphynxlover

132319 skriver:

Åh altså, det er eksempel for pokker! Du tanker vel heller ikke benzin uden at betale, eller snupper en cykel fra cykelhandleren udrn at betale for den. Men jo, du kan sagtens undgå licens, så skal du blot undlade at have telefon, computer, fjernsyn og radio!

Nej jeg har en cykel som jeg selv har købt og betalt, jeg betaler også mobil og internetregning så kan virkelig ikke se hvorfor man også skal betale licens blot for at de kan udvidde deres i forvejen luxus dr bygning og betale for at de kendte kommer kommer og underholder med deres latterlige programmer

Anmeld

1. maj 2011

132319

Sophie26 skriver:

Det handler langt fra om grådighed men om at få en kanal der ikke konstant bliver forstyrret af reklamer, til at køre. Dr får jo altså heller ikke alle licenspengene lige ned i lommen, som du åbenbart tror.

Anmeld

1. maj 2011

Sphynxlover

Tullen85 skriver:

Helt enig, heldigvis har staten afslået deres forspørgelse om at sætte den op endnu en gang....

Okay der kan man bare se for en gangs skyld gør staten noget fornuftigt

Anmeld

1. maj 2011

132319

Sophie26 skriver:

Nej jeg har en cykel som jeg selv har købt og betalt, jeg betaler også mobil og internetregning så kan virkelig ikke se hvorfor man også skal betale licens blot for at de kan udvidde deres i forvejen luxus dr bygning og betale for at de kendte kommer kommer og underholder med deres latterlige programmer

Jeg opgiver hermed at debattere mere med dig. Du er meget uviden om hvad pengene bliver brugt til, ærgerligt.

Anmeld

1. maj 2011

Laulund87

Shibby skriver:

Vi ser disney sjov hver fredag..Thats it.. Ser det fordi jeg betaler til dr!  Håber det blir kottet en dag! Men indtil da betaler jeg..Gider sgu knaldes for noget så fladt som det her

Håber jer der ikke betaler bliver knaldet for det og får en giga bøde!

Ja nemlig ja!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.