Inde på facebook køre en side der hedder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

AndreasMor84

Aagaard skriver:

Når det der licens nu alligevel er lovpligtet, så syntes jeg at de bare skulle trække den over skatten... bare tag 50,- om måneden i stedet for at sende mig en KÆMPE regning 2 gang om året! Det vælter jo hele månedens budget!

Møg Licens!

Man ved jo at den regning kommer 2 gange om året.. ergo sætter man vel pengene til side hver måned fremfor 2 gange om året på sin budgetkonto?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Aagaard

Solstråle2011 skriver:

Man ved jo at den regning kommer 2 gange om året.. ergo sætter man vel pengene til side hver måned fremfor 2 gange om året på sin budgetkonto?

Go' Taktik! Det må jeg se om jeg kan finde ud af at få gjort

Anmeld

1. maj 2011

132319

Folk der ikke betaler licens er i mine øjne nogle snyltere der lader os andre ærlige mennesker stå for regningen. Ville ønske at der var mere konsekvens og straf for dem der ikke betaler!!

Anmeld

1. maj 2011

AndreasMor84

132319 skriver:

Folk der ikke betaler licens er i mine øjne nogle snyltere der lader os andre ærlige mennesker stå for regningen. Ville ønske at der var mere konsekvens og straf for dem der ikke betaler!!

Så sandt så sandt.. 

Anmeld

1. maj 2011

AndreasMor84

Aagaard skriver:

Go' Taktik! Det må jeg se om jeg kan finde ud af at få gjort

Det gør jo i hvert fald, at man ikke får den der kæmpe regning der pludselig hiver 1200 kr. ud af budgettet hver 6. måned

Anmeld

1. maj 2011

132319

Sophie26 skriver:

Det er ikke andet en lort de viser og se på dr bygningen - hvem mon har betalt den !

Det handler vel om hvor man er i sit liv. Personligt vil jeg hellere se en indholdsfuld tvavis og en god dokumentar fremfor Paradise Hotel og programmer om folk der skal giftes eller tabe sig.

Anmeld

1. maj 2011

Mor010711

132319 skriver:

Det handler vel om hvor man er i sit liv. Personligt vil jeg hellere se en indholdsfuld tvavis og en god dokumentar fremfor Paradise Hotel og programmer om folk der skal giftes eller tabe sig.

Anmeld

1. maj 2011

Sphynxlover

132319 skriver:

Og du mener ikke tv2 gir en indholdsrig tvavis ?

Nu er jeg ik selv fan af paradise osv men mig bekendt foregår dette heller ikke på dr ?

Anmeld

1. maj 2011

Vivian87

Det hedder medielicens fordi det er muligt at gå på dr's hjemmeside og se dr's programmer via andet end tv'et - ergo, ingen grund til at hade internettet

Når det er sagt; så betaler vi selfølgelig også licens herhjemme! Kender en der fik en bøde på 50.000 for ikke at ha betalt licens i flere år - de kan nemlig spore hvilke hustande der har adgang til internet ovs. - og det skal jeg sgu ikke nyde noget af!! Så hellere 1200 kr. hver halve år

Anmeld

1. maj 2011

SHERO

Jeg er STOR modstander af licens, betaler men ikke med min gode vilje. Kan sagtens se der er nogen programmer der er puplic service, som vi ikke kan undvære (Som tegnespogs nyheder og sådan) Men 180 kr om måneden er for latterligt at tvinge folk til at betale. Fatter simpelthen ikke hvorfor de skal udvide deres kanaler til 5 dr kanaler, så er det ikke puplic service mere. Synes de skulle sætte prisen ned til det halve og sætte reklamer på alle de andre dr kanaler (pånær dr1).

Håber og tror på at folketinget snart tager sig selv i kraven og nedlægger det forældet system.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.