Inde på facebook køre en side der hedder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

132319

Sophie26 skriver:

Og du mener ikke tv2 gir en indholdsrig tvavis ?

Nu er jeg ik selv fan af paradise osv men mig bekendt foregår dette heller ikke på dr ?

Ikke i forhold til Dr's, nej. Og nej, de programmer er ikke på dr, det er jo netop min pointe. Igen, så hedder det medielicens så om man ser tv på den ene eller sneen kanal, er man stadig forpligtet til at betale. Man tager jo heller ikke bussen og lader være med at betale eller løber fra regningen når man er ude og spise. I hvert fald ikke hvis man har pli og følger lovgivningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

AndreasMor84

132319 skriver:

Ikke i forhold til Dr's, nej. Og nej, de programmer er ikke på dr, det er jo netop min pointe. Igen, så hedder det medielicens så om man ser tv på den ene eller sneen kanal, er man stadig forpligtet til at betale. Man tager jo heller ikke bussen og lader være med at betale eller løber fra regningen når man er ude og spise. I hvert fald ikke hvis man har pli og følger lovgivningen.

Anmeld

1. maj 2011

ZamanogDania

Nu kan man betale om måned istedfor hver halve år. Jeg havde ikke tilmeldt mig licens, men de kom og spurgte om jeg havde tv. Det sagde jeg ja til især fordi jeg har råd til nu når det er om månedet.

Anmeld

1. maj 2011

SHERO

132319 skriver:

Det handler vel om hvor man er i sit liv. Personligt vil jeg hellere se en indholdsfuld tvavis og en god dokumentar fremfor Paradise Hotel og programmer om folk der skal giftes eller tabe sig.

Hvis det er hvad jeg ønsker, dækker tv2 news og discovery sgu mit forbrug. (ved godt en del af licensen går til tv2).

Synes der findes mange kanaler der tilbyder bedre programmer end dr. Men selvfølgelig ikke alle kanaler man kan se x-factor, talent og andre kulturberigende programmer som på dr...

Anmeld

1. maj 2011

AndreasMor84

Hvad ville alle Jer der ikke bateler licens, men fx. GLÆDELIGT ser X-factor så lave en fredag aften, hvis de slukkede for signalet til sortseere mellem 20 og 21.50? 

Anmeld

1. maj 2011

Ina33

132319 skriver:

Folk der ikke betaler licens er i mine øjne nogle snyltere der lader os andre ærlige mennesker stå for regningen. Ville ønske at der var mere konsekvens og straf for dem der ikke betaler!!

Jeg er 100% enig med dig. Og nu går licensen jo også til så meget andet end lige TV på DR1, så der er ingen undskyldning for at undslippe det.

Jeg synes dog man skulle betale det over skatten, så man simpelthen ikke på nogen måde havde muligheden for at slippe udenom!

http://www.business.dk/medier-reklamer/saa-meget-af-din-licens-faar-staten

Anmeld

1. maj 2011

lisesp83

Jep, herhjemme betales der licens.

Så her er samvittigheden i orden. Og jeg kan nyde mit tv, mobil og internet, velvidende at jeg ikke snyder andre mennesker.

Anmeld

1. maj 2011

Corn

lisesp83 skriver:

Jep, herhjemme betales der licens.

Så her er samvittigheden i orden. Og jeg kan nyde mit tv, mobil og internet, velvidende at jeg ikke snyder andre mennesker.

Anmeld

1. maj 2011

Sphynxlover

132319 skriver:

Nu er det heldigvis sådan at jeg selv kan vælge om jeg vil benytte  offentlige transportmidler eller ej, modsat licens.

Anmeld

1. maj 2011

Sphynxlover

Solstråle2011 skriver:

Hvad ville alle Jer der ikke bateler licens, men fx. GLÆDELIGT ser X-factor så lave en fredag aften, hvis de slukkede for signalet til sortseere mellem 20 og 21.50? 

rør mig ik x-factor = lort ligesom licens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.