Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhj, endnu en af disse licens tråde selvfølgelig betales der licens herhjemme. Det er lovpligtigt. Og så er det jo ikke bare licens, men medielicens - dvs. den med kun at se DR1 ikke dutter, det handler også om internettet f.eks.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sophie26 skriver: FUCK licens og FUCK DR - det er lige til at lukke op og sk*de i
FUCK licens og FUCK DR - det er lige til at lukke op og sk*de i
Hvad har DR gjort?? du betaler medielicens nu, så du skal også hade internettet, hvis du er så bitter over licensen.
Dinna88 skriver: Hvad har DR gjort?? du betaler medielicens nu, så du skal også hade internettet, hvis du er så bitter over licensen.
Det er ikke andet en lort de viser og se på dr bygningen - hvem mon har betalt den !
Sophie26 skriver: Det er ikke andet en lort de viser og se på dr bygningen - hvem mon har betalt den !
Igen... Det har jo intet med licensen at gøre
Aagaard skriver: Når det der licens nu alligevel er lovpligtet, så syntes jeg at de bare skulle trække den over skatten... bare tag 50,- om måneden i stedet for at sende mig en KÆMPE regning 2 gang om året! Det vælter jo hele månedens budget! Møg Licens!
Når det der licens nu alligevel er lovpligtet, så syntes jeg at de bare skulle trække den over skatten... bare tag 50,- om måneden i stedet for at sende mig en KÆMPE regning 2 gang om året! Det vælter jo hele månedens budget!
Møg Licens!
Enig
hehe... enig... tænkt jeg ville gerne betale til tv2, hvis jeg endelig skal betale, de viser i det mindste noget man gider at se....
Baby-støv skriver: hehe... enig... tænkt jeg ville gerne betale til tv2, hvis jeg endelig skal betale, de viser i det mindste noget man gider at se....
Præcis
Altså, det er jo det samme med alle andre regninger, hvis ikke man har en budgetkonto... det andet er da ikek til at holde styr på...
Så du har aldrig set hverken Krøniken, Ørnen, Forbrydelsen eller lign. serier?? Det er jo faktisk noget af det licens går til at finansierer..
Solstråle2011 skriver: Så du har aldrig set hverken Krøniken, Ørnen, Forbrydelsen eller lign. serier?? Det er jo faktisk noget af det licens går til at finansierer..
nej det har jeg faktisk ikk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128