Inde på facebook køre en side der hedder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

JacobsMoar

Nessie skriver:

Helt enig!!!

Vi holder jo heller ikke op med at betale skat, fordi man synes det er mange penge at skulle af med hver måned

Præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

JacobsMoar

Maja84 skriver:

helt sikkert, man kan jo heller ikke undlade at betale skat, fordi man ikke skal på sygehuset så tit

Haha.. Nej, men tror faktisk der er mange, flere end vi lige tror der ikke betaler licens...

Anmeld

1. maj 2011

twinny

Sophie26 skriver:

FUCK licens og FUCK DR - det er lige til at lukke op og sk*de i

jamen altså kunne ikk være mere enig i dine ord...

Anmeld

1. maj 2011

Bas

Jeg har lige opsagt vores Yousee pakke, da vi betalte 1700 kr hver kvatal. Vi havde både mellem pakken og tyrkisk+. Men lige nu har vi fået parbol op, og vi har kun tyrkiske kanaler, skal jeg så stadig betale licens? Nogen der ved det.

Anmeld

1. maj 2011

Aves.

Bas skriver:

Jeg har lige opsagt vores Yousee pakke, da vi betalte 1700 kr hver kvatal. Vi havde både mellem pakken og tyrkisk+. Men lige nu har vi fået parbol op, og vi har kun tyrkiske kanaler, skal jeg så stadig betale licens? Nogen der ved det.

Hvis du har internet så skal du også betale licens....eller mobil hvor du kan gå på nettet...

Anmeld

1. maj 2011

Aagaard

Når det der licens nu alligevel er lovpligtet, så syntes jeg at de bare skulle trække den over skatten... bare tag 50,- om måneden i stedet for at sende mig en KÆMPE regning 2 gang om året! Det vælter jo hele månedens budget!

Møg Licens!

Anmeld

1. maj 2011

AndreasMor84

Honnie's Wife:) skriver:

De har ingen ret til at komme ind i dit hjem, overhovedet!!

Jeg har også haft besøg af dem, men siger at jeg har lånt tv'et, eller at det ikke virker

Og DEN virker hver gang

Men den der undskyldning kan du jo ikke bruge mere, eftersom det nu hedder MEDIELICENS ... ergo skal du betale hvis du har mobil eller pc og internet og dén kan du jo ikke lyve dig fra!

Anmeld

1. maj 2011

Bas

Eva. skriver:

Hvis du har internet så skal du også betale licens....eller mobil hvor du kan gå på nettet...

Okay, tak for svar

Anmeld

1. maj 2011

AndreasMor84

Sophie26 skriver:

FUCK licens og FUCK DR - det er lige til at lukke op og sk*de i

Tja men du har måske aldrig set Krøniken, Forbrydelsen osv?? Det er bl.a. dét dine licenspenge går til!!

Anmeld

1. maj 2011

Mor010711

TV-licensen er blevet erstattet af en medielicens. Medielicensen betyder, at du skal betale licens, hvis du ejer et apparat, der kan modtage billeder. Det gælder bl.a. hvis du har:

• computer med internetadgang
  • mobiltelefon med internetadgang
  • tv
  • lommecomputer (PDA)

Hvis du ikke har et fjernsyn, en mobiltelefon eller en computer med internetforbindelse, og derfor kun kan modtage radio, skal du betale radiolicens og ikke medielicens.

Tror det er så godt som umuligt at komme med legale undskyldninger for ikke at betale licens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.