Inde på facebook køre en side der hedder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Carina1977

Jeg betaler altid min licens, men synes godt nok de er sløve i det. Da jeg flyttede i min lejlighed, tilmeldte jeg mig licens, først 1 år efter begyndte de at trække penge

Jeg har ikke samvittighed til, ikke at betale. Det er jo lovpligtig og så betaler jeg, også selvom jeg faktisk meget sjældent ser dr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

misslea

Ja - Licens er da hunde dyrt, MEN jeg betaler selvfølgelig alligevel! Det er lovpligtigt såfremt man hører radio, ser tv eller er på internettet! Jeg kunne ikke drømme om st SNYDE..... og mener heller ikke, at det er okay at grad-bøje" loven og lade være med at betale, fordi man ikke ser DR 1 og DR 2!

Ja - det var bare min holdning!

Anmeld

1. maj 2011

Silas&Mille

Honnie's Wife:) skriver:

Hehe, nemlig!!

Jeg ser Bonderøven, og ikke andet, synes altid der kører nogle kedelige programmer på dr

Har hørt en del o m programmet og set lidt af det hjemme hos de gamle, men ikke lige noget for mig. Synes det er lidt åndsvagt

Men igen bare min mening

Anmeld

1. maj 2011

Darling<3

MoriSverige skriver:

Har hørt en del o m programmet og set lidt af det hjemme hos de gamle, men ikke lige noget for mig. Synes det er lidt åndsvagt

Men igen bare min mening

Han er ikke den mest normale mand i dagen danmark, men han er super charmerende og vil lave alt selv Hehe..

Mr Handymann

Anmeld

1. maj 2011

JacobsMoar

Maja84 skriver:

Jeg synes det er dyrt, men betaler min lovpligtige licens, og bliver så harm over folk som ikke betaler specielt hvis de stadig ser kanalerne, det er jo det samme som feks at snakke i telefon på andres regning

Jeg kan godt forstå man synes det er latterligt, og synes da også det burde være valgfrit, mod at man så bare ikke skulle kunne se licens kanalerne, men kan nu også sagtens se hvorfor de har valgt at gøre som de gør, da der jo skal være noget tv for alle, og de rammer jo meget bredt. Den er svær, men ja betale, det synes jeg man skal, så længe det er vedtaget at det er lovpligtigt.

Lige mine ord..

For at være helt ærlig, så pisser det mig faktisk af når folk ikke betaler 

Og ja, det er dyrt for noget man ikke bruger, men det er lovpligtigt.. 

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

Karina89 skriver:

Lige mine ord..

Helt enig!!!

Vi holder jo heller ikke op med at betale skat, fordi man synes det er mange penge at skulle af med hver måned

Anmeld

1. maj 2011

Kløver

Karina89 skriver:

Lige mine ord..

helt sikkert, man kan jo heller ikke undlade at betale skat, fordi man ikke skal på sygehuset så tit

Anmeld

1. maj 2011

Kløver

Nessie skriver:

Helt enig!!!

Vi holder jo heller ikke op med at betale skat, fordi man synes det er mange penge at skulle af med hver måned

hehe fik vist skrevet noget lignende, er helt enig

Anmeld

1. maj 2011

Kløver

misslea skriver:

Ja - Licens er da hunde dyrt, MEN jeg betaler selvfølgelig alligevel! Det er lovpligtigt såfremt man hører radio, ser tv eller er på internettet! Jeg kunne ikke drømme om st SNYDE..... og mener heller ikke, at det er okay at grad-bøje" loven og lade være med at betale, fordi man ikke ser DR 1 og DR 2!

Ja - det var bare min holdning!

Anmeld

1. maj 2011

Sphynxlover

FUCK licens og FUCK DR - det er lige til at lukke op og sk*de i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.