Tjek lige denne edderkop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Louisiana

Jeg kan heller ikke klare de bæster! Jeg er helt og aldeles skrækslagen for dem! Tror jeg har arvet det fra min mor, og desværre har jeg delvist givet det videre til min søn. Han er dog heldigvis ikke lige så bange for dem, som jeg er. Men de helt store, som på billedet dér, er han også bange for. Her i huset, er det også manden, der tager sig af de kræ  Ydrk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Diana...

Muffi<3 skriver:

Seriøst det der er en undsluppen fugleedderkop

Hvis den var på min væg så skulle vi flytte

NU

Det samme her, jeg var aldrig gået ind i huset igen AD AD AD og AD. Vi så en i haven igår og det var den største jeg har set her hjemme dog ikke så stor men stor var den og jeg var lige ved at tude og skrige på en gang men Lucas stod ved siden af så måtte jeg jo mande mig op og få manden til at DRÆBE den mens vi gik væk FØJ altså jeg hader dem og kan virkelig ikke have dem. 

Anmeld

1. maj 2011

Zeus

Det er godt nok ikke én hjemme fra mig, men når vi nu er ved ulækre edderkopper

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2011

Louisiana

Åh, jeg kommer lige i tanke om en grusom historie et vennepar fortalte os for lidt tid siden. De havde fundet et vildt billigt sommerhus i Østrig, virkelig virkelig billigt, og de tænkte, at de var verdens heldigste familie, at finde noget så billigt. Huset lå i en skov, og da de går ind i stuen og sætter en taske på gulvet, da kom der bare et sort tæppe fra alle sidder og kravlede op på tasken! Det var bare edderkopper i massevis  Det var bare lige meget hvor de befandt sig, så kom der bare tæpper af edderkopper  Behøver jeg sige, at de forlod stedet med det samme

Anmeld

1. maj 2011

helora

Zeus skriver:

Det er godt nok ikke én hjemme fra mig, men når vi nu er ved ulækre edderkopper

Arhmen tak for det . Det billede kan da ikke været taget herhjemme i lille DK, hva? Hvad er grunden mon egentlig til, at naturen har skabt noget så grimt?

Anmeld

1. maj 2011

Janni.

Tutter skriver:

Ja omkring 5:30

Øv det var sent, næste gang bestiller jeg ham til at komme noget før 

Anmeld

1. maj 2011

Sphynxlover

wow den er grande - troede det var en sjældenhed her i dk

Anmeld

1. maj 2011

Zeus

helora skriver:

Arhmen tak for det . Det billede kan da ikke været taget herhjemme i lille DK, hva? Hvad er grunden mon egentlig til, at naturen har skabt noget så grimt?

Ved det faktisk ikke.. Det var én af mine kammerater der smed den på facebook for et par mdr siden, og syntes den var så klam, at jeg blev nødt til at gemme den

Anmeld

1. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Kloster skriver:

Åhh hvor jeg bare hade de her store dyr. De små edderkopper gør mig ikke noget, men mange af dem vi har i vores hus er GIGA store.

Virkelig store!!! Kan jo se deres hår på benene. Og ærligt, hvis der er en på badeværelset om natten, vækker jeg manden ellers tisser jeg sgu i haven. Kan simpelthen ikke risikere at den falder ned på mig...

Denne her elefant sad på vores væg, da vi kom hjem her i aften. Har taget billedet, så man kan se lidt af min gardinstang i forhold til dyrets størrelse.

irg...

sådan er de også herhjemme.

Men har en go' kat der tager dem.. Selvom de er døde kan man stadig i støvsugrør mærke den...

Det er bare så klamt når man nærmest kan høre dem kravle over gulvet...

Anmeld

1. maj 2011

B&J

Jeg var løbet ud af huset igen uhhh får det helt dårligt bare ved tanken godt du har en mand der tager dem for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.