Tjek lige denne edderkop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Carina1977

Orv...det er jo en rigtig flot jagtedderkop.
Her i huset kalder vi den slags for Ludvig'er LOL
Ja, jeg kan da godt forstå, at folk med edderkoppefobi, ville blive temmeligt hysteriske, hvis de så den
Men..ind i et glas, et stykke pap under glasset, så man ikke skader dens ben og ud i naturen...så kan den jage videre derude.

Kærligst
Sussie

Sådan en har altså jagtet mig engang....synes måske nærmere den skulle finde en på sin egen størrelse

Vågnede dælme en morgen ved at det kildede på min hånd, og der sad den kæmpe af en edderkop og nedstirrede mig. Tror du jeg skreg *lol*

Jeg har kæmpe fobi for edderkopper, og det der gjorde det bestemt ikke bedre hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Nanastep

AD AD AD AD AD AD!!!!!!!!!!

Anmeld

1. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

FØJ FOR POKKER,det var da ligegodt den største,mest ælkle en af slagsen!

Anmeld

1. maj 2011

twinny

Carina1977 skriver:

Sådan en har altså jagtet mig engang....synes måske nærmere den skulle finde en på sin egen størrelse

Vågnede dælme en morgen ved at det kildede på min hånd, og der sad den kæmpe af en edderkop og nedstirrede mig. Tror du jeg skreg *lol*

Jeg har kæmpe fobi for edderkopper, og det der gjorde det bestemt ikke bedre hehe.

háhahahaha....

Anmeld

1. maj 2011

JustAnotherName

dorthemus skriver:

Flyt!! Det havde jeg gjort

Hahaha.

Der har været flere andre siden. Men DE blev liggende - meget stille.
Min mand kan simpelthen høre på min stemme, når det er derfor jeg kalder.

Anmeld

1. maj 2011

JustAnotherName

Zeus skriver:

Det er godt nok ikke én hjemme fra mig, men når vi nu er ved ulækre edderkopper

Aj-nej-nej-nej !!!!! Ajjjj, FØJ !!!!!!    

Anmeld

1. maj 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Jeg havde engang en der boede bag min opslagstavle..den var helt tam, så den gik tit tur på min hånd

Anmeld

1. maj 2011

Zeus

SussieThyssen skriver:

Jeg havde engang en der boede bag min opslagstavle..den var helt tam, så den gik tit tur på min hånd

Føj

Anmeld

1. maj 2011

SussieThyssen

Zeus skriver:

Føj

Det er nok fordi du ikke ved nok om dem

Anmeld

1. maj 2011

Tulle28

Eiiii hold nu K... hvor er den stor!!! GODT man bor i lejjighed - det er sjældent de får forvildet sig helt op på 3. sal. Tror jeg skulle have krisehjælp, hvis jeg mødte sådan en fyr, og især midt om natten!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.