Tjek lige denne edderkop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

sweet

Kloster skriver:

Åhh hvor jeg bare hade de her store dyr. De små edderkopper gør mig ikke noget, men mange af dem vi har i vores hus er GIGA store.

Virkelig store!!! Kan jo se deres hår på benene. Og ærligt, hvis der er en på badeværelset om natten, vækker jeg manden ellers tisser jeg sgu i haven. Kan simpelthen ikke risikere at den falder ned på mig...

Denne her elefant sad på vores væg, da vi kom hjem her i aften. Har taget billedet, så man kan se lidt af min gardinstang i forhold til dyrets størrelse.

neeeejjjjjj hvor er den bare for klam altså...... fy for den da.... ad ad ad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Malene84

FY FOR H*****!!!! Godt det ikke er i min stue - havde aldrig overlevet  sys du er modig for at være i samme rum

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

Zeus skriver:

Det er godt nok ikke én hjemme fra mig, men når vi nu er ved ulækre edderkopper

NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEEEEEEEJJJJJJJJJJ  Ej det er faneme for klamt det der...hvor er det??????

Anmeld

1. maj 2011

Zeus

dorthemus skriver:

NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEEEEEEEJJJJJJJJJJ  Ej det er faneme for klamt det der...hvor er det??????

Jeg ved det ikke.. En af mine kammerater smed den på facebook for et par mdr siden, og gemte billedet, fordi jeg syntes den var så klam

Anmeld

1. maj 2011

dollygirl

AAAAAAAAAAh edderkopper er mit værste frygt. Frygter de små hurtige og de stor klamme . Årh jeg ville gå i panik hvis den der var hos mig .

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

Tulle28 skriver:

Eiiii hold nu K... hvor er den stor!!! GODT man bor i lejjighed - det er sjældent de får forvildet sig helt op på 3. sal. Tror jeg skulle have krisehjælp, hvis jeg mødte sådan en fyr, og især midt om natten!!

Ja det sir du  Jeg havde engang en kæreste der boede på 5. sal inde i Kbh...han havde i massevis...store klamme ulækre. Der var nogle gange hvor jeg var nødt til at tage hjem fordi jeg ikke turde sove der

Anmeld

1. maj 2011

Lady Marion <3

mariamiss6 skriver:

Undsluppen???? Jamen vi har da såmænd vores helt egen danske fugleedderkop her i landet..... 

Jeg ville gå i panik hvis jeg så den der hjemme hos mig, den har jo hår på røven altså... 

Fy føj   anede jeg da slet ikke

Anmeld

2. maj 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Jeg havde engang en der boede bag min opslagstavle..den var helt tam, så den gik tit tur på min hånd

Aiiii aaad

Du er sgu for sej *lol*

Anmeld

2. maj 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Aiiii aaad

Du er sgu for sej *lol*

Næ...jeg kan bare godt lide dyr...og jeg tror de kan lide mig

Anmeld

2. maj 2011

Zilke's Mor <3

puha, den er godt nok stor og ulækker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.