Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kloster skriver: Åhh hvor jeg bare hade de her store dyr. De små edderkopper gør mig ikke noget, men mange af dem vi har i vores hus er GIGA store. Virkelig store!!! Kan jo se deres hår på benene. Og ærligt, hvis der er en på badeværelset om natten, vækker jeg manden ellers tisser jeg sgu i haven. Kan simpelthen ikke risikere at den falder ned på mig... Denne her elefant sad på vores væg, da vi kom hjem her i aften. Har taget billedet, så man kan se lidt af min gardinstang i forhold til dyrets størrelse.
Åhh hvor jeg bare hade de her store dyr. De små edderkopper gør mig ikke noget, men mange af dem vi har i vores hus er GIGA store.
Virkelig store!!! Kan jo se deres hår på benene. Og ærligt, hvis der er en på badeværelset om natten, vækker jeg manden ellers tisser jeg sgu i haven. Kan simpelthen ikke risikere at den falder ned på mig...
Denne her elefant sad på vores væg, da vi kom hjem her i aften. Har taget billedet, så man kan se lidt af min gardinstang i forhold til dyrets størrelse.
neeeejjjjjj hvor er den bare for klam altså...... fy for den da.... ad ad ad...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FY FOR H*****!!!! Godt det ikke er i min stue - havde aldrig overlevet sys du er modig for at være i samme rum
Zeus skriver: Det er godt nok ikke én hjemme fra mig, men når vi nu er ved ulækre edderkopper
Det er godt nok ikke én hjemme fra mig, men når vi nu er ved ulækre edderkopper
NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEEEEEEEJJJJJJJJJJ Ej det er faneme for klamt det der...hvor er det??????
dorthemus skriver: NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEEEEEEEJJJJJJJJJJ Ej det er faneme for klamt det der...hvor er det??????
Jeg ved det ikke.. En af mine kammerater smed den på facebook for et par mdr siden, og gemte billedet, fordi jeg syntes den var så klam
Tulle28 skriver: Eiiii hold nu K... hvor er den stor!!! GODT man bor i lejjighed - det er sjældent de får forvildet sig helt op på 3. sal. Tror jeg skulle have krisehjælp, hvis jeg mødte sådan en fyr, og især midt om natten!!
Eiiii hold nu K... hvor er den stor!!! GODT man bor i lejjighed - det er sjældent de får forvildet sig helt op på 3. sal. Tror jeg skulle have krisehjælp, hvis jeg mødte sådan en fyr, og især midt om natten!!
Ja det sir du Jeg havde engang en kæreste der boede på 5. sal inde i Kbh...han havde i massevis...store klamme ulækre. Der var nogle gange hvor jeg var nødt til at tage hjem fordi jeg ikke turde sove der
mariamiss6 skriver: Undsluppen???? Jamen vi har da såmænd vores helt egen danske fugleedderkop her i landet..... Jeg ville gå i panik hvis jeg så den der hjemme hos mig, den har jo hår på røven altså...
Undsluppen???? Jamen vi har da såmænd vores helt egen danske fugleedderkop her i landet.....
Jeg ville gå i panik hvis jeg så den der hjemme hos mig, den har jo hår på røven altså...
Fy føj anede jeg da slet ikke
SussieThyssen skriver: Jeg havde engang en der boede bag min opslagstavle..den var helt tam, så den gik tit tur på min hånd
Jeg havde engang en der boede bag min opslagstavle..den var helt tam, så den gik tit tur på min hånd
Aiiii aaad
Du er sgu for sej *lol*
Carina1977 skriver: Aiiii aaad Du er sgu for sej *lol*
Næ...jeg kan bare godt lide dyr...og jeg tror de kan lide mig
puha, den er godt nok stor og ulækker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128