Tjek lige denne edderkop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Tulle28

dorthemus skriver:

Ja det sir du  Jeg havde engang en kæreste der boede på 5. sal inde i Kbh...han havde i massevis...store klamme ulækre. Der var nogle gange hvor jeg var nødt til at tage hjem fordi jeg ikke turde sove der

Nej!!! Er man virkelig ikke i sikkerhed nogen steder for de ulækre bæster?! 7-9-13 - jeg har ikke mødt nogen endnu herhjemme - ihvertfald ikke på dén størrelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Christina.78

mariamiss6 skriver:

Undsluppen???? Jamen vi har da såmænd vores helt egen danske fugleedderkop her i landet..... 

Jeg ville gå i panik hvis jeg så den der hjemme hos mig, den har jo hår på røven altså... 

hår på røven   (skriger af grin lige nu) 

Anmeld

5. maj 2011

Christina.78

JustAnotherName skriver:

Puuuuha!!!

Prøv også at se denne som vi engang opdagede over barnesengen 

FØØJ...

Anmeld

5. maj 2011

LotteGabriella

Kloster skriver:

Åhh hvor jeg bare hade de her store dyr. De små edderkopper gør mig ikke noget, men mange af dem vi har i vores hus er GIGA store.

Virkelig store!!! Kan jo se deres hår på benene. Og ærligt, hvis der er en på badeværelset om natten, vækker jeg manden ellers tisser jeg sgu i haven. Kan simpelthen ikke risikere at den falder ned på mig...

Denne her elefant sad på vores væg, da vi kom hjem her i aften. Har taget billedet, så man kan se lidt af min gardinstang i forhold til dyrets størrelse.

ja den er godt nok stor ifht. almindelige husedderkopper, dem vi har her er nok ikke engang helvt så store

Har dog selv holdt en fugleedderkop, så der skal lidt mere til herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.