Tjek lige denne edderkop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

mariamiss6

Muffi<3 skriver:

Seriøst det der er en undsluppen fugleedderkop

Hvis den var på min væg så skulle vi flytte

NU

Undsluppen???? Jamen vi har da såmænd vores helt egen danske fugleedderkop her i landet..... 

Jeg ville gå i panik hvis jeg så den der hjemme hos mig, den har jo hår på røven altså... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Koen.

Åhh flot dumme Tanja !!!!!! Nu sidder jeg her og kigger i loftet og div kroge for tænk hvis der var en der havde bestemt sig at flytte ind her

Ej tager det rimelig cool hvis jeg ser en og lillepigen er der, men ellers flygter jeg os alt hvad jeg kan

Anmeld

1. maj 2011

Koen.

mariamiss6 skriver:

Undsluppen???? Jamen vi har da såmænd vores helt egen danske fugleedderkop her i landet..... 

Jeg ville gå i panik hvis jeg så den der hjemme hos mig, den har jo hår på røven altså... 

ååh nu er jeg nødt til at flytte fra landet Den er jo SÅ ækel!! Mon jeg ikke bare skulle bo i en papkasse ude i havet så er der da ikke edderbasser

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

Jeg var flyttet!!!!!!  Det er jo for h****** en fugleedderkop

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

Tanja. skriver:

ååh nu er jeg nødt til at flytte fra landet Den er jo SÅ ækel!! Mon jeg ikke bare skulle bo i en papkasse ude i havet så er der da ikke edderbasser

Anmeld

1. maj 2011

Ranarupta

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..jeg er vokset op med kærlighed til alt levende, og det ligger dybt i min sjæl.

Som en veninde engang sagde til mig, da hun så mig gå og flytte snegle fra et fortov: Sussie..du er den eneste jeg kender hvis næstekærlighed også gælder snegle...OG..jeg måtte jo nok give hende ret.

Jeg tror ikke der findes et eneste dyr jeg er bange for, men jeg har naturligvis yderste respekt for en masse af dem som er farlige...man stikker jo heller ikke hånden ne di en blender, vel

Men tak for de søde ord

Uh, lige den med sneglene gør jeg også. Jeg synes, at det er så synd, at de er kommet på afveje

Jeg ved ikke, hvor min frygt for edderkopper kommer fra, for mine forældre er ligeglade med sådanne dyr - og de har prøvet at viderebringe det til mig og mine søstre...

Anmeld

1. maj 2011

camilla28

vi har rigtig mange af dem og nogen gange løber de efter os  aaad  prøver og vise næstekærlighed men det er ret svært   for det meste ender det med en knasende lyd og ud og vaskealt af der har været tæt på den  stepdansende stakkel

Anmeld

1. maj 2011

TbCp

Nøøj en stor krabat!!!

Anmeld

1. maj 2011

DLM

fyfyfyfyfyfyfyfyfyfyfy for pokker jeg kan ikke ha sådan nogle tingester, de skal dø hvis de kommer inden for min dør. normalt løber jeg skrigende væk, men hvis der er en edderkop i nærheden af min søn fjerner jeg den, selvom jeg er hunde bange. Det er simpelthen verdens mest klamme dyr.

Anmeld

1. maj 2011

merichs

Kloster skriver:

Åhh hvor jeg bare hade de her store dyr. De små edderkopper gør mig ikke noget, men mange af dem vi har i vores hus er GIGA store.

Virkelig store!!! Kan jo se deres hår på benene. Og ærligt, hvis der er en på badeværelset om natten, vækker jeg manden ellers tisser jeg sgu i haven. Kan simpelthen ikke risikere at den falder ned på mig...

Denne her elefant sad på vores væg, da vi kom hjem her i aften. Har taget billedet, så man kan se lidt af min gardinstang i forhold til dyrets størrelse.

Puuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Den er stor.

Det er da vidst sæson for de store edderkopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.