Tjek lige denne edderkop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.863 visninger
73 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Kloster

Åhh hvor jeg bare hade de her store dyr. De små edderkopper gør mig ikke noget, men mange af dem vi har i vores hus er GIGA store.

Virkelig store!!! Kan jo se deres hår på benene. Og ærligt, hvis der er en på badeværelset om natten, vækker jeg manden ellers tisser jeg sgu i haven. Kan simpelthen ikke risikere at den falder ned på mig...

Denne her elefant sad på vores væg, da vi kom hjem her i aften. Har taget billedet, så man kan se lidt af min gardinstang i forhold til dyrets størrelse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

BabyNilas

Godt den ikke er hjemme hos mig.... Jeg havde ikke kunne sove før den var skyldet ud i wcet

Jeg kan virkelig heller ikke li dem, og slet ikke den der størrelse

Anmeld

1. maj 2011

Kloster

Min mand tager dem med et parpir, men må først gøre det, når jeg er ude af rummet. Kan slet ikke klare lyden af det...

Anmeld

1. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

Kloster skriver:

Åhh hvor jeg bare hade de her store dyr. De små edderkopper gør mig ikke noget, men mange af dem vi har i vores hus er GIGA store.

Virkelig store!!! Kan jo se deres hår på benene. Og ærligt, hvis der er en på badeværelset om natten, vækker jeg manden ellers tisser jeg sgu i haven. Kan simpelthen ikke risikere at den falder ned på mig...

Denne her elefant sad på vores væg, da vi kom hjem her i aften. Har taget billedet, så man kan se lidt af min gardinstang i forhold til dyrets størrelse.

For satan den er klam og stor!

Anmeld

1. maj 2011

Lady Marion <3

Seriøst det der er en undsluppen fugleedderkop

Hvis den var på min væg så skulle vi flytte

NU

Anmeld

1. maj 2011

SussieThyssen

Kloster skriver:

Orv...det er jo en rigtig flot jagtedderkop.
Her i huset kalder vi den slags for Ludvig'er LOL
Ja, jeg kan da godt forstå, at folk med edderkoppefobi, ville blive temmeligt hysteriske, hvis de så den
Men..ind i et glas, et stykke pap under glasset, så man ikke skader dens ben og ud i naturen...så kan den jage videre derude.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. maj 2011

Ranarupta

SussieThyssen skriver:

Orv...det er jo en rigtig flot jagtedderkop.
Her i huset kalder vi den slags for Ludvig'er LOL
Ja, jeg kan da godt forstå, at folk med edderkoppefobi, ville blive temmeligt hysteriske, hvis de så den
Men..ind i et glas, et stykke pap under glasset, så man ikke skader dens ben og ud i naturen...så kan den jage videre derude.

Kærligst
Sussie

Sussie, du er altså skøn - selvom du lader sådan en leve...

Dit svar var lige præcis, hvad jeg forventede fra dig (Og det skal forståes på den allerbedste måde!), men jeg havde gjort som de fleste andre herinde: Skreget og beordret manden til at gøre det af med monsteret!

Anmeld

1. maj 2011

sandratobias

Føj føj.. Uhh kan slet ikk ha dem, om de er små eller store.. Sku lige ha mine ben op i sofaen da jeg så billedet.. 

Anmeld

1. maj 2011

SussieThyssen

Ranarupta skriver:

Sussie, du er altså skøn - selvom du lader sådan en leve...

Dit svar var lige præcis, hvad jeg forventede fra dig (Og det skal forståes på den allerbedste måde!), men jeg havde gjort som de fleste andre herinde: Skreget og beordret manden til at gøre det af med monsteret!

Tjaaa..jeg er vokset op med kærlighed til alt levende, og det ligger dybt i min sjæl.

Som en veninde engang sagde til mig, da hun så mig gå og flytte snegle fra et fortov: Sussie..du er den eneste jeg kender hvis næstekærlighed også gælder snegle...OG..jeg måtte jo nok give hende ret.

Jeg tror ikke der findes et eneste dyr jeg er bange for, men jeg har naturligvis yderste respekt for en masse af dem som er farlige...man stikker jo heller ikke hånden ne di en blender, vel

Men tak for de søde ord

Anmeld

1. maj 2011

Becks

Ja, jeg var jo så "smart" at klikke ind på indlægget, selvom jeg så overskriften og godt kunne regne ud der ville være et billede..

Det har så resulteret i, at jeg gik i seng for et par timer siden, men ikke tør og sove fordi jeg tænker på den hitler ligende satan med træsko, sideskuldning og colgate smil.. Så nu sidder jeg her igen! *suk*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.