Tjek lige denne edderkop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Hailiesmom11

Nårj den er stor

Herhjemme kalder vi den Gunnar, og den Gunnar der sad i min dørkarm for lidt over 1 år siden er skyld i min kæreste og jeg er sammen den dag i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

SussieThyssen

rikkekrogh skriver:

Se jeg kan heller ikke fordrage ederkopper, men jeg troede jeg var den eneste, der flytter snegle fra det fugtige fortorv... det tog LANG tid at komme med Jonathan i legestue forleden... 

LOL...jamen de er da også yndige dyr

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

JustAnotherName skriver:

Puuuuha!!!

Prøv også at se denne som vi engang opdagede over barnesengen 

ÅH GUD NEJ  Hvordan fik I fat i den når den sad der??

Anmeld

1. maj 2011

Vivian87

Puhhhaaa nej da !!!!!! Kan slet ikke ha dem!!! ikke engang de små

Men snegle fjerner jeg også - og frøer, sys frøer er søde

Anmeld

1. maj 2011

JustAnotherName

dorthemus skriver:

ÅH GUD NEJ  Hvordan fik I fat i den når den sad der??

....Det gjorde vi heller ikke. Den faldt ned, og stak af. Og det har pinet min bevidsthed lige siden!!!  

Anmeld

1. maj 2011

Janni.

Tutter skriver:

Ja, jeg var jo så "smart" at klikke ind på indlægget, selvom jeg så overskriften og godt kunne regne ud der ville være et billede..

Det har så resulteret i, at jeg gik i seng for et par timer siden, men ikke tør og sove fordi jeg tænker på den hitler ligende satan med træsko, sideskuldning og colgate smil.. Så nu sidder jeg her igen! *suk*

Håber ole-lukøje kiggede forbi din seng  

Anmeld

1. maj 2011

Becks

Janni. skriver:

Håber ole-lukøje kiggede forbi din seng  

Ja omkring 5:30

Anmeld

1. maj 2011

Mamalou

Kloster skriver:

Åhh hvor jeg bare hade de her store dyr. De små edderkopper gør mig ikke noget, men mange af dem vi har i vores hus er GIGA store.

Virkelig store!!! Kan jo se deres hår på benene. Og ærligt, hvis der er en på badeværelset om natten, vækker jeg manden ellers tisser jeg sgu i haven. Kan simpelthen ikke risikere at den falder ned på mig...

Denne her elefant sad på vores væg, da vi kom hjem her i aften. Har taget billedet, så man kan se lidt af min gardinstang i forhold til dyrets størrelse.

Hvorfor er det man klikker sig ind på sådan en debat - når man VED man med garanti får brækfornemmelser af så klamme dyr...

Føj hvor er den stor...   Det er da lige før man kan høre den, når den kommer kravlende føj føj føj!

Jeg har hørt noget om, at det er et sundhedstegn ved huset, at der er edderkopper... Hvis det passer, så har I da et salgsargument der vil noget der

God søndag!

Anmeld

1. maj 2011

Frk.S

UF, den er stor.

Min kæreste har også lige reddet mig fra én i ca. samme størrelse, som sad ude på badeværelset.

Her i huset bliver edderkoppernes skæbne overladt til hvem der skal redde mig. Er det katten, bliver de ædt - er det kæresten bliver de fanget i et glas og sat udenfor.

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

JustAnotherName skriver:

....Det gjorde vi heller ikke. Den faldt ned, og stak af. Og det har pinet min bevidsthed lige siden!!!  

Flyt!! Det havde jeg gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.