Gravid med spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Dansker i England

twinboys skriver:

hun var ellers på igår

Det var ikke fordi, jeg ikke ville opdatere, men jeg har været så træt, at jeg bare har sovet det meste af tiden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

sweet

Dansker i England skriver:

Hej allesammen.

Undskylder for den sene update.

Jeg var gravid - fik en positiv test lørdag - men begyndte at bløde samme aften og har nu mistet det - har været på hospitalet.

en kæmpe kram til dig

Anmeld

2. maj 2011

Dansker i England

sweet skriver:

en kæmpe kram til dig

Tak 

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

Hej allesammen.

Undskylder for den sene update.

Jeg var gravid - fik en positiv test lørdag - men begyndte at bløde samme aften og har nu mistet det - har været på hospitalet.

Åhhhh det gør mig ked af det... Håber du har det godt...

Tanker til dig...

Majbritt

Anmeld

3. maj 2011

Dansker i England

twinboys skriver:

Åhhhh det gør mig ked af det... Håber du har det godt...

Tanker til dig...

Majbritt

Tak for de varme ord. Jeg har det som sådan ok - er bare så træt nu og rigtig ked af, at jeg bliver ved med at miste. Håber, jeg en dag kan fuldføre en graviditet igen (der forhåbentligt kommer på et mere planlagt tidspunkt). Men nu er spiralen ude - og den kommer ikke ind igen.

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

Tak for de varme ord. Jeg har det som sådan ok - er bare så træt nu og rigtig ked af, at jeg bliver ved med at miste. Håber, jeg en dag kan fuldføre en graviditet igen (der forhåbentligt kommer på et mere planlagt tidspunkt). Men nu er spiralen ude - og den kommer ikke ind igen.

sender lidt baby støv afsted til dig

Anmeld

3. maj 2011

Dansker i England

twinboys skriver:

sender lidt baby støv afsted til dig

Tak - men skynder mig at sende baby støvet retur. Vi skal finde en anden form for prævention nu.

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Tak - men skynder mig at sende baby støvet retur. Vi skal finde en anden form for prævention nu.

hvis du finder en god form for beskyttelse der ikke omhandler kondomer eller noget med hormoner i så sige lige til da mig og manden skal have fundet en beskyttelse indtil vi får grønt lys til babyprojekt igen.. 

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

åååh send det gerne til en anden der har brug for det, for jeg kan nemlig ikke selv bruge det...

Majbritt

Anmeld

3. maj 2011

henh01

hvor er det trist at læse om din situation.. Håber du er okay og husker på at der må være en mening med at tingene sker som de sker. Kæmpe  herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.