Til PH elsker fra Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Fenris

Kofoed33 skriver:

Du bor eller har vel "aldrig" boet i USA?

Uhh men lidt spændende, med alle de oplevelser. Den med "blevet lagt an på", må gerne uddybse

jo ha ha jeg boede i CA i 8 år- men har da også mødt kendisser herhjemme bla. lavet makeup på martin brygmann, sofie gråbøl, jesper christensen, katja kean alle til film

jeg reklamerede for en bestemt type vand "aquafina" da jeg boede i usa og arb nogen gange for LA fashion week- hvor ALLE kendisser kom. Så mit arbejde var at få dem til at tage imod vand så når der blev taget billeder af dem, ville de have denne vandflaske i hånden (gav også til paris hilton) der var Anthony en af dem og han kom så hen og blinkede til mig hvorefter han gav mig et kys på kinden og to imod vanden Men dengang var det ikke så vildt at tænke på det som det er nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

DLM

Kofoed33 skriver:

Ja... Elsker "friends" for den liste Den bliver bare så tit ændre på eller nærmere forlænget, den er i hvert fald ikke kun på 5 længere.

haha lige præcis friends

hmm nej 5 rækker nok ikke mere der er da et par stykker på efter hånden.

Anmeld

24. april 2011

Fenris

DLM skriver:

warw du har da været rundt omkring kendte er det med arbejde du har været så meget rundt med? det lyder i hvertfald som om du har oplevet en masse mens du har boet der ovre

ja bla arbejde- blev udannet frisør derover og lavede så både hår og makeup- og var så heldig at ende i en salon midt i en by hvor samtlige kendte tog på ferie og havde hus Men ja mange gode erfaringer og oplevelser med hjem i rygsækken

Anmeld

24. april 2011

Sabsy

Kofoed33 skriver:

Hehe, tøjet skal bare ikke vaskes efter sådan noget

Hvor fedt med din søn, det kan han blære sig med, når han bliver større.

Undskyld, med hvem er Luffe? af en eller anden grund siger det mig ingenting.

Ham fra Nissebanden.. Flemming Jensen tror jeg nok han rigtige navn er

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Apples skriver:

jo ha ha jeg boede i CA i 8 år- men har da også mødt kendisser herhjemme bla. lavet makeup på martin brygmann, sofie gråbøl, jesper christensen, katja kean alle til film

jeg reklamerede for en bestemt type vand "aquafina" da jeg boede i usa og arb nogen gange for LA fashion week- hvor ALLE kendisser kom. Så mit arbejde var at få dem til at tage imod vand så når der blev taget billeder af dem, ville de have denne vandflaske i hånden (gav også til paris hilton) der var Anthony en af dem og han kom så hen og blinkede til mig hvorefter han gav mig et kys på kinden og to imod vanden Men dengang var det ikke så vildt at tænke på det som det er nu

Hvor må det hele have været super fedt. Er helt jaloux. Hvordan for man sådan et job? Det må have været hårdt også bare at være væk fra familien i 8 år..

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Bubbes skriver:

Ham fra Nissebanden.. Flemming Jensen tror jeg nok han rigtige navn er

Nårh.. Hehe. Nu er lille mig med igen, hehe.

Anmeld

24. april 2011

DLM

Apples skriver:

ja bla arbejde- blev udannet frisør derover og lavede så både hår og makeup- og var så heldig at ende i en salon midt i en by hvor samtlige kendte tog på ferie og havde hus Men ja mange gode erfaringer og oplevelser med hjem i rygsækken

okay det er da spændende er det så ala den samme uddannelse lige som her hjemme eller er det andre teknikker man lære? ja det må man da sige, det er da oplevelse for life der vil noget savner du nogensinde at være der ovre?

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

DLM skriver:

haha lige præcis friends

hmm nej 5 rækker nok ikke mere der er da et par stykker på efter hånden.

Hehe. Kæresten må have 5 (urealistiske) og vi kvinder må have 20-30, som man selvfølgelig faktisk har en chance hos

Anmeld

24. april 2011

Fenris

Kofoed33 skriver:

Hvor må det hele have været super fedt. Er helt jaloux. Hvordan for man sådan et job? Det må have været hårdt også bare at være væk fra familien i 8 år..

jeg havde en veninde som gjorde det for hendes ven (som arangerede det) og det tjente vi så lidt ekstra penge på og det var SUPER sjovt jo det var hårdt at være væk så længe (var kun hjemme på besøg 2 gange i de 8 år, men det var hårdest det første år syntes jeg- derefter blev det jo mit hjem. Men jeg savnede selvfølgelig familien til tider og SPECIELT flæskesteg, og leverpostej, og rugbrød....MMmmmm tror lige jeg vil åbne nogen flæskesvær

Anmeld

24. april 2011

DLM

Kofoed33 skriver:

Hehe. Kæresten må have 5 (urealistiske) og vi kvinder må have 20-30, som man selvfølgelig faktisk har en chance hos

selvfølgelig vi kan da ikke gøre for, at vi vælger nogle der rent faktisk er en chance for man kan støde ind i, hvis man tager det rigtige sted hen ej der er da også et par urealistiske på min liste eller 20-30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.