Til PH elsker fra Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Lone Jakobsen

Kofoed33 skriver:

Nårh.. Ej det er bare sødt Kom hun så over og "snakkede" med din datter eller skete der ikke andet? (selvom det jo kan være stort nok i sig selv).

nej nej der skete kun det. jeg var på en date med en meget kikset fyr som konstant var ude for at snakke i sin mobil. så jeg havde god tid til at kigge efter Puk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

jeg har engang vist Aqua vej, uden at ane hvem de var

Jeg stod i gadedøren, i midtbyen i Kolding, og var ved at tage afsked med en veninde, da der kommer de her fire mennesker forbi og spørger om vej til en bestemt restaurant.

Først da jeg har forklaret dem vejen og vinket farvel til dem, siger min veninde "det var da Aqua"
Kunne hun ikke have sagt det lidt før, så kunne vi da have fået autografer

Det skal lige siges at det var dengang de lige var kommet frem, så jeg vidste ikke rigtig hvordan de så ud.....

Haha. Man kan nogle gange føle sig helt dum, når sådan noget sker. Har selv oplevet noget lignede, hvor var jeg dog sur over, hvor blind man kan være (var ikke så gammel).

Men så måtte du bare løbe efter dem

Anmeld

24. april 2011

Nessie

Kofoed33 skriver:

Haha. Man kan nogle gange føle sig helt dum, når sådan noget sker. Har selv oplevet noget lignede, hvor var jeg dog sur over, hvor blind man kan være (var ikke så gammel).

Men så måtte du bare løbe efter dem

Ha ha, overvejede det et kort sekund, men det var simpelthen for pinligt

Anmeld

24. april 2011

Vial

Da jeg var lidt over halvvejs med tvillinerne viste en lh scanning, at den var afkortet. Jeg blev helt ude af den. Så ked af det. Havde dog lovet at tage med over på café med min søster. Sådan et sted, der ligner en lejlighed med flere stuer efter hinanden. I bagerste rum sætter jeg mig ved at bord mens min søster bestiller mad til sig selv. Jeg huuulker højt. Troede jeg var alene, men pludselig opdager jeg en smuk blondine over i hjørnet. Der sad Tina Dicow og skrev..

Så hvis der er en sang på hendes ny album, om en kvinde der græder på en café, så er det nok mig

Anmeld

24. april 2011

Nessie

KaMa skriver:

Da jeg var lidt over halvvejs med tvillinerne viste en lh scanning, at den var afkortet. Jeg blev helt ude af den. Så ked af det. Havde dog lovet at tage med over på café med min søster. Sådan et sted, der ligner en lejlighed med flere stuer efter hinanden. I bagerste rum sætter jeg mig ved at bord mens min søster bestiller mad til sig selv. Jeg huuulker højt. Troede jeg var alene, men pludselig opdager jeg en smuk blondine over i hjørnet. Der sad Tina Dicow og skrev..

Så hvis der er en sang på hendes ny album, om en kvinde der græder på en café, så er det nok mig

Vi må lytte godt efter på hendes nye cd

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

DLM skriver:

hehe jeg ved slet ikke hvem der er på PH i år. Jeg har misset en del der ^^ men det var da sjovt at du lige skulle sidde på samme restaurent

tror aldrig jeg har oplevet noget pinligt ved møde med en kendt.

men har engang mødt Discofil haha og scatman john, Paula Abdul, hende der spiller Kandis i Pyrus, Ebbe Sand (hvis han tæller) Birthe Kjær, har danset med Kelly Family det var vist det hehe det er ikke noget at prale af men det var da sjovt

Hvordan kommer man til, at danse med The Kelly Family ?

Du misser ikke så meget, hvis jeg skulle snakke med nogen af dem, var det kun Nicklas der var interresant, men turde ikke

Synes det var lidt træls med bilen....

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Jensens Bøfhus  

Ja hehe. Hvor ellers?

Dog med de gamle denne gang

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Jeg er løbet direkte ind i Mille Dinesen, hende der spiller Nynne! Hun var på vej ud af Burgerking, jeg var på vej ind. Hun virkede som en rimelig strid mokke, hun brasede bare ud af indgangen uden at se sig for. Men hun var flot

Og da jeg var 11 år havde jeg lavet en fanside på nettet for Creamy, og deres manager havde set den og synes den var så flot, at jeg fik lov at møde dem backstage til en koncert. Haha!

Hvem skulle man ellers rende ind i, end Nynne?

Hvor fedt. Sejt de anerkender sådan noget. Men du må da ha været helt rundt på gulvet, af dem oplevelse?

Anmeld

24. april 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Hvem skulle man ellers rende ind i, end Nynne?

Hvor fedt. Sejt de anerkender sådan noget. Men du må da ha været helt rundt på gulvet, af dem oplevelse?

Det mest ironiske var vel, at hun rent faktisk var på cykel

Well, jeg var så genert dengang, at jeg knap turde tale med dem

Anmeld

24. april 2011

DLM

Kofoed33 skriver:

Hvordan kommer man til, at danse med The Kelly Family ?

Du misser ikke så meget, hvis jeg skulle snakke med nogen af dem, var det kun Nicklas der var interresant, men turde ikke

Synes det var lidt træls med bilen....

En veninde og jeg var taget til Frederikshavn til koncert med The Kelly Family og det var så småt et puplikum at de gik ned blandt os og dansede med os, så jeg og min veninde har holdt om Patricia Kelly mens vi hoppede rundt i dans

Han ser også lidt sød ud men alt for ung er han nu alligevel

ja det kan jeg godt forstå det var lidt øv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.