Til PH elsker fra Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Fenris

DLM skriver:

okay det er da spændende er det så ala den samme uddannelse lige som her hjemme eller er det andre teknikker man lære? ja det må man da sige, det er da oplevelse for life der vil noget savner du nogensinde at være der ovre?

ja samme udd den tager bare 2 år istedet for 4 og så arb jeg 80% af udd hos salonnen og 20% i skole- men ja dejlig oplevelse og ja jeg savner det helt vildt til tider, men ville aldrig gøre det igen det var ligesom et kapitel i en bog som nu er slut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Kofoed.

Apples skriver:

jeg havde en veninde som gjorde det for hendes ven (som arangerede det) og det tjente vi så lidt ekstra penge på og det var SUPER sjovt jo det var hårdt at være væk så længe (var kun hjemme på besøg 2 gange i de 8 år, men det var hårdest det første år syntes jeg- derefter blev det jo mit hjem. Men jeg savnede selvfølgelig familien til tider og SPECIELT flæskesteg, og leverpostej, og rugbrød....MMmmmm tror lige jeg vil åbne nogen flæskesvær

Men nu er du tilbage på fuldtid. Hehe, så længe der er chocolade er jeg glad Men det er da super spændende med sådanne jobs og sådanne oplevelser.

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

DLM skriver:

selvfølgelig vi kan da ikke gøre for, at vi vælger nogle der rent faktisk er en chance for man kan støde ind i, hvis man tager det rigtige sted hen ej der er da også et par urealistiske på min liste eller 20-30

Hehe. Mænde har ingen chance hehe. Kvinder er og bliver det stærke køn

Anmeld

24. april 2011

L.J.L

Apples skriver:

jeg har stået i kø med samtlige af michael jacksons familie medlemmer (det var dengang retsagen kørte omkring hans påståede omgang med mindre årige), også har jeg danset med bill clintons datter uden at vide det var hende før jeg opdagede samtlige af hendes bodyguards, samlet en stol med oprah winfrey som "tilskuer", vasket hår på susanna arquette, sat hår extensions i linda evans (dollars), været til middag med dan akroyd (ghostbusters), lavet makeup på gina rowlands (the notebook),blevet lagt an på af anthony kiedis( red hot chilli peppars), serveret vand til janice dickinson.....og sikkert flere episoder som jeg ikke lige kan komme i tanke om

Og så har du været kæreste med Thomas madvig

Anmeld

24. april 2011

Fenris

linselouise skriver:

ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa looolll ja for satan det havde jeg lige glemt ha ha

Anmeld

24. april 2011

Fenris

linselouise skriver:

ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa looolll ja for satan det havde jeg lige glemt ha ha

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Apples skriver:

Hvordan glemmer med det?

Anmeld

24. april 2011

DLM

Apples skriver:

ja samme udd den tager bare 2 år istedet for 4 og så arb jeg 80% af udd hos salonnen og 20% i skole- men ja dejlig oplevelse og ja jeg savner det helt vildt til tider, men ville aldrig gøre det igen det var ligesom et kapitel i en bog som nu er slut

okay super så var det vel ikke noget problem at finde job her hjemme Det er forståeligt nok men en skøn bagage at have med til minder

Anmeld

24. april 2011

Kløver

Kofoed33 skriver:

PH deltager på p-pladsen (Indgang G) ved Kolding Storcenter.

Nu har jeg vil været på Jensens i Kolding Storcenter, og hvem har spist derinde ligeså længe som vi havde, halvdelen af paradise hotels deltager i år.

Jeg sad med ryggen til dem og var meget optaget af min mad  Så da vi skulle betale, står der en kæmpe kø ved klassen og den aller sidste der betaler er Nicklas, og først der fatter jeg noget. Vi kommer så ud på p-pladsen, holder der 3 sorte biler rundt om vores. Der står en gruppe rundt om og danser til lidt musik, det lignede jo Darkan, ja ja, det var det da. Begyndte stille 9og roligt, at genkende resten. Så lille mig skal gå igennem 10-15 PH deltager, med min "kæmpe mave".

Hvad sker der så??? Mon ikke vores bil lige skal gå i stå 2 gange på p-pladsen. ØV.

Har i nogensiden "ramt" ind i nogen, der er "kendt fra tv"? Gætter på der er nogen, der har nogle meget sjove historier, måske endda pinlige

jeg var engang ved at vælte på cykel, da jeg pludselig fik øje på sussi og leo midt i vores lille by på fyn, nok mest i overraskelse over at se dem rende rundt i sådan en mindre og ubetydelig by

Anmeld

24. april 2011

Fenris

Kofoed33 skriver:

Hvordan glemmer med det?

jamen nok fordi jeg er 33 og var 18 på det tidspunkt (+ 8 år imellemtiden hvor jeg lige boede udenlands) hi hi men han er da heller ikke noget specielt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.