Til PH elsker fra Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.779 visninger
74 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Kofoed.

PH deltager på p-pladsen (Indgang G) ved Kolding Storcenter.

Nu har jeg vil været på Jensens i Kolding Storcenter, og hvem har spist derinde ligeså længe som vi havde, halvdelen af paradise hotels deltager i år.

Jeg sad med ryggen til dem og var meget optaget af min mad  Så da vi skulle betale, står der en kæmpe kø ved klassen og den aller sidste der betaler er Nicklas, og først der fatter jeg noget. Vi kommer så ud på p-pladsen, holder der 3 sorte biler rundt om vores. Der står en gruppe rundt om og danser til lidt musik, det lignede jo Darkan, ja ja, det var det da. Begyndte stille 9og roligt, at genkende resten. Så lille mig skal gå igennem 10-15 PH deltager, med min "kæmpe mave".

Hvad sker der så??? Mon ikke vores bil lige skal gå i stå 2 gange på p-pladsen. ØV.

Har i nogensiden "ramt" ind i nogen, der er "kendt fra tv"? Gætter på der er nogen, der har nogle meget sjove historier, måske endda pinlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Kofoed.

Åbenbart ingen der vil fortælle sjove og hyggelige historier?

Anmeld

24. april 2011

Dinna88

Hæhæ, cool. Jeg synes dog ikke de der PH mennesker er noget for mig 

Men.... Jeg har set kvinden fra Hush i Århus. Der blev jeg lidt befippet, de kan altså nogle ting i det band.

Så har jeg en lidt speciel en, det er dog ikke "hvor jeg er rendt ind i en," men jeg var til Volbeat koncert den 25. februar. Jeg vidste udemærket at de hev folk op på scenen under takkenummeret, og havde sagt at jeg SKULLE derop, men at jeg skulle komme det - det regnede jeg ikke med! Men jeg kom derop - og var ved at dø! Jeg kan ikke stå foran så mange mennesker  Så jeg hev mig om bag alle de andre hvor det ene medlem, Thomas, gik om også. Jeg blev helt.. "iiiih"-agtig og spurgte, imens han spillede, om ikke jeg måtte få et plektar. Han grinte helt vildt og sagde at han desværre ikke havde flere. Jeg VED at de dagligt møder fans der er besatte af dem og jeg ved ikke hvad, men sådan vil jeg helst ikke fremstå! Jeg elsker bare deres musik og ser dem som store talenter der kan noget helt unikt - og så fik jeg mig selv til at fremstå som sådan en teenage-jeg-har-et-kæmpe-crush-pige 

Anmeld

24. april 2011

Lone Jakobsen

ved ikke om det var pinligt, men sad engang (ca 12 år tilbage) og ammede min lille datter mens Puk Ellegaard sad få borde derfra og spiste frokost. min datter var vist et par måneder, og vakte stor opmærksomhed fra alle i den lille resturant.

Anmeld

24. april 2011

Nessie

jeg har engang vist Aqua vej, uden at ane hvem de var

Jeg stod i gadedøren, i midtbyen i Kolding, og var ved at tage afsked med en veninde, da der kommer de her fire mennesker forbi og spørger om vej til en bestemt restaurant.

Først da jeg har forklaret dem vejen og vinket farvel til dem, siger min veninde "det var da Aqua"
Kunne hun ikke have sagt det lidt før, så kunne vi da have fået autografer

Det skal lige siges at det var dengang de lige var kommet frem, så jeg vidste ikke rigtig hvordan de så ud.....

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Dinna88 skriver:

Hæhæ, cool. Jeg synes dog ikke de der PH mennesker er noget for mig 

Men.... Jeg har set kvinden fra Hush i Århus. Der blev jeg lidt befippet, de kan altså nogle ting i det band.

Så har jeg en lidt speciel en, det er dog ikke "hvor jeg er rendt ind i en," men jeg var til Volbeat koncert den 25. februar. Jeg vidste udemærket at de hev folk op på scenen under takkenummeret, og havde sagt at jeg SKULLE derop, men at jeg skulle komme det - det regnede jeg ikke med! Men jeg kom derop - og var ved at dø! Jeg kan ikke stå foran så mange mennesker  Så jeg hev mig om bag alle de andre hvor det ene medlem, Thomas, gik om også. Jeg blev helt.. "iiiih"-agtig og spurgte, imens han spillede, om ikke jeg måtte få et plektar. Han grinte helt vildt og sagde at han desværre ikke havde flere. Jeg VED at de dagligt møder fans der er besatte af dem og jeg ved ikke hvad, men sådan vil jeg helst ikke fremstå! Jeg elsker bare deres musik og ser dem som store talenter der kan noget helt unikt - og så fik jeg mig selv til at fremstå som sådan en teenage-jeg-har-et-kæmpe-crush-pige 

Hihi, hader også sel, at fremstå på den måde, så lille mig, lod som ingenting, selvom lysten til, det snakke med dem (altså få et billed af dem og mig ) var der.

Men håber da du fik din plakat på anden vis så

Anmeld

24. april 2011

DLM

hehe jeg ved slet ikke hvem der er på PH i år. Jeg har misset en del der ^^ men det var da sjovt at du lige skulle sidde på samme restaurent

tror aldrig jeg har oplevet noget pinligt ved møde med en kendt.

men har engang mødt Discofil haha og scatman john, Paula Abdul, hende der spiller Kandis i Pyrus, Ebbe Sand (hvis han tæller) Birthe Kjær, har danset med Kelly Family det var vist det hehe det er ikke noget at prale af men det var da sjovt

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

nutche skriver:

ved ikke om det var pinligt, men sad engang (ca 12 år tilbage) og ammede min lille datter mens Puk Ellegaard sad få borde derfra og spiste frokost. min datter var vist et par måneder, og vakte stor opmærksomhed fra alle i den lille resturant.

Nårh.. Ej det er bare sødt Kom hun så over og "snakkede" med din datter eller skete der ikke andet? (selvom det jo kan være stort nok i sig selv).

Anmeld

24. april 2011

Maalene

Jensens Bøfhus  

Anmeld

24. april 2011

Frøken J.

Jeg er løbet direkte ind i Mille Dinesen, hende der spiller Nynne! Hun var på vej ud af Burgerking, jeg var på vej ind. Hun virkede som en rimelig strid mokke, hun brasede bare ud af indgangen uden at se sig for. Men hun var flot

Og da jeg var 11 år havde jeg lavet en fanside på nettet for Creamy, og deres manager havde set den og synes den var så flot, at jeg fik lov at møde dem backstage til en koncert. Haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.