Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Hehe... Det bliver det jo ikke dårligere af
Hehe... Det bliver det jo ikke dårligere af
Nope, lækkert med gratis dessert, hehe. ELSKER JENSENS
Kofoed33 skriver: Arh på den måde, men stadig super fedt. Kun bedre i virkeligheden og så har han lidt skæg, ihhh. Han er ikke for ung til mig Er 20, men tror kæresten bliver ked af det... Sååå må heller lade værre.
Arh på den måde, men stadig super fedt.
Kun bedre i virkeligheden og så har han lidt skæg, ihhh. Han er ikke for ung til mig Er 20, men tror kæresten bliver ked af det... Sååå må heller lade værre.
hehe det kunne godt tænkes, han ikke synes det ville være så fedt
tja jeg skal lige være 8-9 år yngre eller han ældre haha men tror nu heller ikke min kæreste ville bryde sig om det
Bubbes skriver: Jeg var en gang i Parken og se Black Eyed Peas og da de var færdige gik de forbi mig hvor Will.i.am gik ind mig og fik en pæn undskyldning ( Vaskede aldrig tøjet - spøg til side )..Er en gang gået forbi Peter Belli..Har snakket med Peter Frödin..Martin Brygmann har holdt min søn, da jeg skulle have hjælp i Fitness med kortet - tilbød han at holde ham imens..Også sidst men ikke mindst render jeg tit på Luffe da han bor i byen
Jeg var en gang i Parken og se Black Eyed Peas og da de var færdige gik de forbi mig hvor Will.i.am gik ind mig og fik en pæn undskyldning ( Vaskede aldrig tøjet - spøg til side )..Er en gang gået forbi Peter Belli..Har snakket med Peter Frödin..Martin Brygmann har holdt min søn, da jeg skulle have hjælp i Fitness med kortet - tilbød han at holde ham imens..Også sidst men ikke mindst render jeg tit på Luffe da han bor i byen
Hehe, tøjet skal bare ikke vaskes efter sådan noget
Hvor fedt med din søn, det kan han blære sig med, når han bliver større.
Undskyld, med hvem er Luffe? af en eller anden grund siger det mig ingenting.
Apples skriver: jeg har stået i kø med samtlige af michael jacksons familie medlemmer (det var dengang retsagen kørte omkring hans påståede omgang med mindre årige), også har jeg danset med bill clintons datter uden at vide det var hende før jeg opdagede samtlige af hendes bodyguards, samlet en stol med oprah winfrey som "tilskuer", vasket hår på susanna arquette, sat hår extensions i linda evans (dollars), været til middag med dan akroyd (ghostbusters), lavet makeup på gina rowlands (the notebook),blevet lagt an på af anthony kiedis( red hot chilli peppars), serveret vand til janice dickinson.....og sikkert flere episoder som jeg ikke lige kan komme i tanke om
jeg har stået i kø med samtlige af michael jacksons familie medlemmer (det var dengang retsagen kørte omkring hans påståede omgang med mindre årige), også har jeg danset med bill clintons datter uden at vide det var hende før jeg opdagede samtlige af hendes bodyguards, samlet en stol med oprah winfrey som "tilskuer", vasket hår på susanna arquette, sat hår extensions i linda evans (dollars), været til middag med dan akroyd (ghostbusters), lavet makeup på gina rowlands (the notebook),blevet lagt an på af anthony kiedis( red hot chilli peppars), serveret vand til janice dickinson.....og sikkert flere episoder som jeg ikke lige kan komme i tanke om
Du bor eller har vel "aldrig" boet i USA?
Uhh men lidt spændende, med alle de oplevelser. Den med "blevet lagt an på", må gerne uddybse
DLM skriver: hehe det kunne godt tænkes, han ikke synes det ville være så fedt tja jeg skal lige være 8-9 år yngre eller han ældre haha men tror nu heller ikke min kæreste ville bryde sig om det
Ak, de mænd overlever vel ?
warw du har da været rundt omkring kendte er det med arbejde du har været så meget rundt med? det lyder i hvertfald som om du har oplevet en masse mens du har boet der ovre
Kofoed33 skriver: Ak, de mænd overlever vel ?
mon ikke men jeg må nok ikke putte ham på listen over "de der man godt må"
DLM skriver: mon ikke men jeg må nok ikke putte ham på listen over "de der man godt må"
Ja... Elsker "friends" for den liste Den bliver bare så tit ændre på eller nærmere forlænget, den er i hvert fald ikke kun på 5 længere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128