Til PH elsker fra Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Kofoed.

nutche skriver:

nej nej der skete kun det. jeg var på en date med en meget kikset fyr som konstant var ude for at snakke i sin mobil. så jeg havde god tid til at kigge efter Puk

Fedt eller... Er i så stadig sammen (undskylder for min meget dårlige humor)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Ha ha, overvejede det et kort sekund, men det var simpelthen for pinligt

Hehe, det kan jeg godt følge, hehe. Men respekt hvis du gjorde

Anmeld

24. april 2011

Lone Jakobsen

Kofoed33 skriver:

Fedt eller... Er i så stadig sammen (undskylder for min meget dårlige humor)

he he he, skal vi bare sige at det blev ved den ene date

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Da jeg var lidt over halvvejs med tvillinerne viste en lh scanning, at den var afkortet. Jeg blev helt ude af den. Så ked af det. Havde dog lovet at tage med over på café med min søster. Sådan et sted, der ligner en lejlighed med flere stuer efter hinanden. I bagerste rum sætter jeg mig ved at bord mens min søster bestiller mad til sig selv. Jeg huuulker højt. Troede jeg var alene, men pludselig opdager jeg en smuk blondine over i hjørnet. Der sad Tina Dicow og skrev..

Så hvis der er en sang på hendes ny album, om en kvinde der græder på en café, så er det nok mig

Hehe. Ups . Hvorfor tørste hun dig ikke... Men jeg skal da lige høre hendes sange igennem, det må da have inspireret hende.

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Det mest ironiske var vel, at hun rent faktisk var på cykel

Well, jeg var så genert dengang, at jeg knap turde tale med dem

Hehe. Der er en grund til, hun fik den rolle

Åh det kender jeg dog bare generelt i den alder.

Anmeld

24. april 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

PH deltager på p-pladsen (Indgang G) ved Kolding Storcenter.

Nu har jeg vil været på Jensens i Kolding Storcenter, og hvem har spist derinde ligeså længe som vi havde, halvdelen af paradise hotels deltager i år.

Jeg sad med ryggen til dem og var meget optaget af min mad  Så da vi skulle betale, står der en kæmpe kø ved klassen og den aller sidste der betaler er Nicklas, og først der fatter jeg noget. Vi kommer så ud på p-pladsen, holder der 3 sorte biler rundt om vores. Der står en gruppe rundt om og danser til lidt musik, det lignede jo Darkan, ja ja, det var det da. Begyndte stille 9og roligt, at genkende resten. Så lille mig skal gå igennem 10-15 PH deltager, med min "kæmpe mave".

Hvad sker der så??? Mon ikke vores bil lige skal gå i stå 2 gange på p-pladsen. ØV.

Har i nogensiden "ramt" ind i nogen, der er "kendt fra tv"? Gætter på der er nogen, der har nogle meget sjove historier, måske endda pinlige

mødte engang c21 på mcd i vejen

- havde lige været til dyreskue med min lille kanin ( var kun 8 eller 9 år gammel ) så havde sådan en  fin skrig gul t-shirt på, med noget freaky tryk

var også engang i byen, hvor der var nogle af paradisoerne fra sidste år, og der kan jeg da huske at cecilie ( mener det var det hun hed, det var ihvert fald hende den sort håret gimpe ) slog en af mine veninder, fordi hun ikke ville flytte sig på dansegulvet, som iøvrigt var propfyldt.

bagefter dansede vi med pernille og christian haha.

sygt hvad de får penge for

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

DLM skriver:

En veninde og jeg var taget til Frederikshavn til koncert med The Kelly Family og det var så småt et puplikum at de gik ned blandt os og dansede med os, så jeg og min veninde har holdt om Patricia Kelly mens vi hoppede rundt i dans

Han ser også lidt sød ud men alt for ung er han nu alligevel

ja det kan jeg godt forstå det var lidt øv.

Arh på den måde, men stadig super fedt.

Kun bedre i virkeligheden og så har han lidt skæg, ihhh. Han er ikke for ung til mig Er 20, men tror kæresten bliver ked af det... Sååå må heller lade værre.

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

nutche skriver:

he he he, skal vi bare sige at det blev ved den ene date

Øv altså, hehe.

Anmeld

24. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja hehe. Hvor ellers?

Dog med de gamle denne gang

Hehe... Det bliver det jo ikke dårligere af

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

mødte engang c21 på mcd i vejen

- havde lige været til dyreskue med min lille kanin ( var kun 8 eller 9 år gammel ) så havde sådan en  fin skrig gul t-shirt på, med noget freaky tryk

var også engang i byen, hvor der var nogle af paradisoerne fra sidste år, og der kan jeg da huske at cecilie ( mener det var det hun hed, det var ihvert fald hende den sort håret gimpe ) slog en af mine veninder, fordi hun ikke ville flytte sig på dansegulvet, som iøvrigt var propfyldt.

bagefter dansede vi med pernille og christian haha.

sygt hvad de får penge for

Ja jeg har så en Danmarks VM bluse fra sidste år på (ikke kampdragten, men en kedelige en) og kedelige bukser. Så lige der man vil rende ind i sådan en situation eller noget, ØV!

Uhh hende kan jeg ikke lide, hun er sgu lidt ARHG. Jeg havde slået igen

Godt i fik danset og hygget med nogle andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.