Til PH elsker fra Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

DLM

Kofoed33 skriver:

Hehe. Mænde har ingen chance hehe. Kvinder er og bliver det stærke køn

Klart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Fenris

DLM skriver:

okay super så var det vel ikke noget problem at finde job her hjemme Det er forståeligt nok men en skøn bagage at have med til minder

præcis og ja har mit drømmejob nu og lever mit drømmeliv

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

jeg var engang ved at vælte på cykel, da jeg pludselig fik øje på sussi og leo midt i vores lille by på fyn, nok mest i overraskelse over at se dem rende rundt i sådan en mindre og ubetydelig by

Hehe, gad de så et trøste nummer?

Anmeld

24. april 2011

Kløver

Kofoed33 skriver:

Hehe, gad de så et trøste nummer?

nej nej, jeg nåede heldigvis ikke at vælte og tror nu også hellere jeg ville være uden

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Apples skriver:

jamen nok fordi jeg er 33 og var 18 på det tidspunkt (+ 8 år imellemtiden hvor jeg lige boede udenlands) hi hi men han er da heller ikke noget specielt?

Hehe. Han er kendt eller nok nærmere var kendt  nu skal jeg passe på... Men nej, der er det lidt federe med nogen af de andre du har mødt. Og dog, i var jo kærester...

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

nej nej, jeg nåede heldigvis ikke at vælte og tror nu også hellere jeg ville være uden

Hvorfor tænker jeg lidt det samme hehe...

Anmeld

24. april 2011

Steph_Laurits

Bubbes skriver:

Jeg var en gang i Parken og se Black Eyed Peas og da de var færdige gik de forbi mig hvor Will.i.am gik ind mig og fik en pæn undskyldning ( Vaskede aldrig tøjet - spøg til side )..Er en gang gået forbi Peter Belli..Har snakket med Peter Frödin..Martin Brygmann har holdt min søn, da jeg skulle have hjælp i Fitness med kortet - tilbød han at holde ham imens..Også sidst men ikke mindst render jeg tit på Luffe da han bor i byen

Hahah, nu når du nævner Peter Belli, ham har jeg set gå ind i en glasdør ind til Illums Bolighus i Kbh

Anmeld

24. april 2011

Fenris

Kofoed33 skriver:

Hehe. Han er kendt eller nok nærmere var kendt  nu skal jeg passe på... Men nej, der er det lidt federe med nogen af de andre du har mødt. Og dog, i var jo kærester...

ja men han var et værre "pothovede" kan jeg huske- men med en MEGET sjov humor

Anmeld

24. april 2011

Kløver

Kofoed33 skriver:

Hvorfor tænker jeg lidt det samme hehe...

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Apples skriver:

ja men han var et værre "pothovede" kan jeg huske- men med en MEGET sjov humor

Godt du fandt dig en anden mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.