Lalandia med skoldkopper - hvordan ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

LinLin

henh01 skriver:

Men bakterierne er der stadig. Jeg skulle sørme da ikke svømme rundt sammen med afskallede sår skorper, det er helt sikkert.

Folk med andre slags sår bliver da også hjemme fra badeland særligt pga bakterie indholdet.

Jeg kan ikke beslutte hvad TS skal gøre, jeg bliver bare chokeret over at man overhoved kan overveje at tage af sted. Håber de bliver afvist, ellers er det da sidste gang jeg sætter mine ben i lalandia i frygt for at komme i vand med en med sår/kopper eller lign.

Hvis man er meget bange for bakterier tror jeg man skal holde sig laaaaangt væk fra Lalandia og lign. steder

Men jeg ville helt sikkert blive hjemme hvis det var en af mine! (har i øvrigt købt en afbestillingsforsikring til vores ferie i Laliandia til maj!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

B&J

Tanja. skriver:

Jeg tænker lidt som dig altså de skal jo have dem, så de ikke ender med at få dem som 19-årig som mig

Nemlig, og har da hørt jo ældre man er jo mere farligt kan det være især for kvinder hvis de får dem mens de er gravide

Anmeld

24. april 2011

B&J

Mary skriver:

Jeg tror helt sikkert vi lige vil henvende i en information og forklare det som det er, og høre hvad de siger. 

Eftersom vores anden datter også lige har haft det ved jeg, at hun godt ville kunne kommei bhv sådan som hun har det nu. Og så burde hun vel egentlig også kunne komme i svømmehallen...... åååhhr, alle de tanker!

Ja det er noget være rod, håber i kommer i lalandia

Anmeld

24. april 2011

henh01

DAs mor skriver:

Hvis man er meget bange for bakterier tror jeg man skal holde sig laaaaangt væk fra Lalandia og lign. steder

Men jeg ville helt sikkert blive hjemme hvis det var en af mine! (har i øvrigt købt en afbestillingsforsikring til vores ferie i Laliandia til maj!)

Jeg er som  sådan ikke bange for bakterier, jeg synes bare det er ulækkert at tage et barn med sår med.

Anmeld

24. april 2011

henh01

B&J skriver:

Nemlig, og har da hørt jo ældre man er jo mere farligt kan det være især for kvinder hvis de får dem mens de er gravide

De går lige i fosteret og kan medfører misdannelser.

Anmeld

24. april 2011

B&J

henh01 skriver:

De går lige i fosteret og kan medfører misdannelser.

Nemlig jo før jo bedre

Anmeld

24. april 2011

LinLin

henh01 skriver:

Jeg er som  sådan ikke bange for bakterier, jeg synes bare det er ulækkert at tage et barn med sår med.

De skal jo nok blive afvist, hvis lalandia ikke synes det er ok

Anmeld

24. april 2011

henh01

DAs mor skriver:

De skal jo nok blive afvist, hvis lalandia ikke synes det er ok

Ja det håber jeg, medmindre man forsøger at dække dem med svømmedragt.

Der står i deres baderegler at man ikke må, så derfor må man gå ud fra at de selvf bliver afvist.

Håber for TS og hendes familie at hun kan få turen rykket så de kan komme af sted når alle børn er friske.

Anmeld

24. april 2011

2babygirls

Mary skriver:

Hvordan ville I som forældre reagerer hvis I var i Lalandia og der var et barn som havde skoldkopper? - fx i vandlandet? Der er ikke mange tilbage og er vel egentlig sår på dem der er. Nogle siger jo at skoldkopper smitter indtil skorperne falder af, og nogle siger det er når der bare er skorper på  Hun er ikke påvirket af dem, overhovedet, og det piner mig at vi skal derhen og hun ikke vil kunne være med til noget af det sjove pga de skide kopper! 

Værre er det med lillesøster som har fået infektioner i flere og ligner en spedalsk!!! Så vi, min mand og jeg, kommer alligevel til at skiftes til at være afsted i vandland og andre sjove ting da hun i hvert fald ikke kan deltage 

Men hvordan ville I gøre med en stor pige på 5 år som godt ved hvad hun går glip af? Eller jeg kan vende den om og spørge, om I I, som forældre til jeres egne børn, ville blive sur over at hun var til stede og måske smittede??

Jeg tror jeg ville blive sur. Undskyld mig, men man får jo ikke valget hvis et sygt barn har mulighed for at smitte et helt vandland. Hvad nu hvis der er en gravid som aldrig har haft skoldkopper før som er i vandlandet???

Det er synd for dine unger, men du kan jo ikke bestemme at andre må indfinde sig med det fordi I mister 3000kr eller gør hende ked af det.

Anmeld

24. april 2011

LinLin

henh01 skriver:

Ja det håber jeg, medmindre man forsøger at dække dem med svømmedragt.

Der står i deres baderegler at man ikke må, så derfor må man gå ud fra at de selvf bliver afvist.

Håber for TS og hendes familie at hun kan få turen rykket så de kan komme af sted når alle børn er friske.

Det håber jeg også for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.