Lalandia med skoldkopper - hvordan ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

FrkT

dorthemus skriver:

Nu handler det jo ikke bare om en skramme  Jeg ville ikke tage afsted da jeg ikke mener det er ok at udsætte andre for evt. smitte eller sårskorper i vandet. Skoldkopper kan være langvarig affære og bedst som man tror det er slut, så kan der komme en ny lillebitte.

Hvis man vælger at tage afsted, velvidende at ens barn måske stadig smitter, så giver man ikke andre mennesker samme valgmulighed.

Det er megasurt at miste alle de penge, men så kan man jo tegne en afbestillingsforsikring.

Lige præcis!  Og var det mig havde jeg også tegnet sådan en, og hvis jeg ikke gjorde, så var det sq da lidt min egen skyld hvis jeg mistede de penge. Især med 3 børn kan jeg ikke forstå hvis man ikke tegner sådan en, der kan da nå at ske utallige forskellige ting der gør det nødvendigt at aflyse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Miss T

Jeg ville ikke udsætte andre raske børn for det, børn eller voksne som ikke har haft skoldkopper. Så jeg havde nok aflyst turen. øv da.

Anmeld

25. april 2011

Kvindemin

Mama2980 skriver:

Og så vil jeg lige gøre jer andre opmærksomme på at det kun er 2 procent af DK's befolknings der endnu ikke har haft skoldkopper. Man kan sagtens have haft virusset uden at have haft selve sårene.

Jeg gik i troen om at jeg aldrig har haft skoldkopper, så da mine piger fik det her da jeg var højgravid med lillebror blev jeg nervøs. Jeg fik taget en blodprøve som viste at jeg HAR haft smitten og derfor ikke kan få det.

Så risikoen for at hun smitter voksne i Lalandia er ikke så stor som nogen får det til at lyde som

Stadig stor nok!!!!! Og hvad syntes du om sårskopper i det vand du skal bade i?????

Anmeld

25. april 2011

Lise

Åhh, Maria, hvor er det dog træls for jer...  Hvornår er det at i skal afsted? Og hvem har skoldkopper?

Jeg må indrømme at jeg ville synes det var træls hvis jeg så en i vandet i badeland med skoldkopper - selvom jeg måske kunne se at de sandsynligvis ikke smittede mere. Ja, det ville jeg. Men jeg er også lidt sart, og synes slet ikke om badeland til at starte med. Casper legede lidt med en fremmed dreng i zoo igår, som tydeligvis havde skoldkopper på sidste stadie (altså ikke smitbare), og selvom de havde tøj på og næsten ikke rørte ved hinanden, så havde jeg det lidt sårn...aj, det havde jeg ikke lyst til..

Men hvis lægen kan sige at de ikke smitter, så udsætter man jo ingen. Jeg ville absolut høre både læge og Lalandia. Jeg forstår godt at i helst ikke vil aflyse...

Men har i overvejet at det slet ikke er smart at være i vand med skoldkopper? Da Simon havde dem, så fik vi besked på ingen karbad til de var væk..

Anmeld

26. april 2011

Mama2980

Chritinap skriver:

Stadig stor nok!!!!! Og hvad syntes du om sårskopper i det vand du skal bade i?????

Jeg synes ikke at "sår" fra en skoldkop er mere ulækkert end alt det andet man kan risikere at møde i vandet F.eks. Snot, tis, lort osv. Hvis man er så sippet , burde man måske slet ikke benytte sig af den slags steder.

Anmeld

26. april 2011

MaliksMor

Mama2980 skriver:

Jeg synes ikke at "sår" fra en skoldkop er mere ulækkert end alt det andet man kan risikere at møde i vandet F.eks. Snot, tis, lort osv. Hvis man er så sippet , burde man måske slet ikke benytte sig af den slags steder.

er helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.