når børnepengene går ind, stryger folk ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Tip!

Mor til Frederic skriver:

Her var hans første vinterstøvle i '09 et par ecco, men købte et par angulus støvler istedet for - han kan ikke holde varmen i ecco's.

Men idag er han rendt rundt i sine 'plastik træsko' agtig fra colour kids... 

uhf.... ikke holde varmen i eccoér? vildt... hvordan ligger angulus prismæssigt ift ecco?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Flow skriver:

uhf.... ikke holde varmen i eccoér? vildt... hvordan ligger angulus prismæssigt ift ecco?

Noget med det kunststof der er i ecco's støvler ikke er det samme som uld i angulus's støvler...

Tror at sandaler ligger på 600-700 kr. sko nogenlunde det samme og deres tex støvler 850- 990 kr.

men de kan jo findes på udsalg..

Anmeld

21. april 2011

Ni-ko-li-ne

Mor til Frederic skriver:

Her sparer vi heller ikke på fodtøj og overtøj, det skal bare være holdbart og noget der passer...

Vi kan bruge de samme fra sidste år, da hans fødder ikke er vokset siden sidste forår.

ja vi var også tidligt ude... Vores datter har brede buttede fødder.... Så udvalget er ikke det største hvis det skal sidde godt... Derfor ville vi være på den sikre side....

Anmeld

21. april 2011

Noneother

Ved heller ikke hvorfor folk føler behov for at knalde alle pengene af samme dag som de går ind.

I denne her omgang (lillemand mangler intet, da jeg køber til ham løbende) ryger de direkte over på opsparingen. Så er der nemlig råd til en pæn brugt bil senere hen ad sommeren. -Hvilket jo osse i den grad kommer ham til gode, da jeg så sparer over en times transporttid om dagen til/fra skole.

Anmeld

21. april 2011

slettet_7530

henh01 skriver:

Ja det er jo reelt nok, men hvorfor LIGE på selve dagen?

Kunne det i denne måned have noget at gøre med at der også var påske lukket de to dage efter bfy gik ind på kontoen ?? det vil jeg bestemt mene

Anmeld

21. april 2011

132319

Albertesmor skriver:

Kunne det i denne måned have noget at gøre med at der også var påske lukket de to dage efter bfy gik ind på kontoen ?? det vil jeg bestemt mene

Det tror jeg bestemt også  (I øvrigt hedder det BUY nu, man er vel lidt af en ordkløver )

Det var jo helt sindsygt i går, jeg så i 22 nyhederne at Bilka holdte åbent til midnat. -Hvorfor?  Det er to dage der er lukket 

Anmeld

21. april 2011

slettet_7530

132319 skriver:

Det tror jeg bestemt også  (I øvrigt hedder det BUY nu, man er vel lidt af en ordkløver )

Det var jo helt sindsygt i går, jeg så i 22 nyhederne at Bilka holdte åbent til midnat. -Hvorfor?  Det er to dage der er lukket 

For at tjene penge

Anmeld

22. april 2011

Tkcuf

Vi tog ud og stor shoppede dagen før børne og unge ydelsen kom. Gider simpelthen ikke alle de der forældre og deres børn der pludselig er over alt.. Haha, kan forstille mig det var endnu værre nu her før helligdagende

Anmeld

22. april 2011

Kief31

Der var rigtig mange ude og handle den 20. denne her gang, men nu havde det måske også noget at gøre med at det var dagen før påske

Anmeld

22. april 2011

2babygirls

henh01 skriver:

Hej

jeg undrer mig over hvorfor ALLE som i ALLE skal ud og købe diverse lige akurrat den dag børne-unge ydelsen rammer kontoen. Hold da fest hvor er der gang i butikkerne d. 20 i de måneder.

Hvorfor handler du lige den dag pengene kommer frem for at vente til en tilfældig anden dag?

Undskyld mig, men er det ikke lige meget hvilken dag de handler? Hvorfor køber folk først de fleste julegaver i december, som regel 2 dage inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.