når børnepengene går ind, stryger folk ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Malonde1985

Tror ik trådstarter har ondt i røven men man må da gerne undre sig og spørge hvorfor :-)Forstår sagtens folk smutter ud når pengene kommer ind - er der noget bedre i verden end at købe nyt og lækkert tøj, sko m.m til børnene?? :-) mange går jo og venter på den dag, så de får råd til lige netop de sko/sandaler, el jakke og hvad ved jeg :-).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

henh01

mortilflere skriver:

syntes endelig det er sjovt at ligge mærke til det og at det fylder så meget at man må lave en tråd om det LOL

ja du må gerne undres. Men det er skam ikke fordi det fylder. Undrede mig bare og er der en bedre side end baby.dk at spørge?

Anmeld

22. april 2011

henh01

Malonde1985 skriver:

Tror ik trådstarter har ondt i røven men man må da gerne undre sig og spørge hvorfor :-)Forstår sagtens folk smutter ud når pengene kommer ind - er der noget bedre i verden end at købe nyt og lækkert tøj, sko m.m til børnene?? :-) mange går jo og venter på den dag, så de får råd til lige netop de sko/sandaler, el jakke og hvad ved jeg :-).

du har ret. Jeg har skam ikke ondt i røven Jeg elsker også at bruge penge, men måske er det fordi min økonomi er så stabil at jeg altid har råd til et par sandaler eller lign. at jeg ikke behøver sidde og vente på at de ruller ind på kontoen

Anmeld

22. april 2011

Tip!

henh01 skriver:

ecco er bare super gode og laver sko til alle slags fødder..

Det er de nemli..

Anmeld

22. april 2011

Tip!

henh01 skriver:

ecco er bare super gode og laver sko til alle slags fødder..

Det er de nemli..

Anmeld

22. april 2011

KarinaIda

henh01 skriver:

Hej

jeg undrer mig over hvorfor ALLE som i ALLE skal ud og købe diverse lige akurrat den dag børne-unge ydelsen rammer kontoen. Hold da fest hvor er der gang i butikkerne d. 20 i de måneder.

Hvorfor handler du lige den dag pengene kommer frem for at vente til en tilfældig anden dag?

Jeg er ikke en af dem du omtaler, men har godt lagt mærke til det fra andres side af.. Men det er altså ikke alle der er sådan

Anmeld

22. april 2011

morethanperfect

Jeg køber fordi han mangler .. Skynder mig ikke ud i en butik bare fordi vi har fået børnepenge , men fordi han mangler ting .. I denne mdr. manglede han en højstol , juniordyne og en tremmeseng .. Og ja , så er pengene stort det brugt der .. Næste gang vi får børnepenge regner jeg ikke med han mangler noget stort , kun tøj ..

Anmeld

22. april 2011

FrkT

Altså nu ved jeg det ikke generelt med den dag børnepengene går ind, men den 20. i denne måned var jo også sidste dag de fleste butikker havde åbent inden påskedagene, det var jo helligdag i går og er også i dag, så er der lige åbent i morgen inden der igen er lukket søndag og mandag. Synes ALTID der er ekstremt mange ude at handle onsdagen inden påske og igen om lørdagen uanset hvornår påsken falder. Det er jo mange lukkedage lige op af hinanden.

Anmeld

22. april 2011

mortilflere

henh01 skriver:

ja du må gerne undres. Men det er skam ikke fordi det fylder. Undrede mig bare og er der en bedre side end baby.dk at spørge?

jo men det må jeg vel oxo lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.