når børnepengene går ind, stryger folk ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Tip!

det er vel fordi de mangler penge til at købe udstyr til ungerne..

Jeg købte sandaler for læææænge siden... Vil have en ordentlig kvalitet osv, så ville ikke vente..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

henh01

BB78 skriver:

Jeg holder mig pænt langt væk fra butikkerne i de dage, hvor børnepengene falder  Jeg vil hellere end gerne handle en uge forinden - eller vente en uge ekstra når boomet er væk 

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

henh01 skriver:

ja det er rigtigt.. altså her handler vi til en uge af gangen, vi handler hver mandag og "kun" være mandag.. uanset dato

Men ja det er rigtigt. Det er som om at folk styrter ud og bruger halvdelen af sin løn d. 1 i mdr.

Vi prøver så vidt så muligt.. Eller min kæreste gør, at handle ind 1 gang om ugen... 

Julie køber vi til løbende hver måned... 

Anmeld

21. april 2011

3600MorTil2

her er pengene ikke store. jeg gør det at der ryger penge ind på børnes opsparing og nogen bliver fordelt ud på de næste tre måneder, så bliver der købt ja sko sommer tøj og sol cream .. 

og så faldte det sammen med at der skulle handles .. så ja det blev til lidt meget forleden.. 

men sådan er det...

Anmeld

21. april 2011

henh01

Flow skriver:

det er vel fordi de mangler penge til at købe udstyr til ungerne..

Jeg købte sandaler for læææænge siden... Vil have en ordentlig kvalitet osv, så ville ikke vente..

Ja men hvorfor lige d. 20? Der er jo ikke særlige tilbud lige den dag er der?

Anmeld

21. april 2011

henh01

3600MorTil2 skriver:

her er pengene ikke store. jeg gør det at der ryger penge ind på børnes opsparing og nogen bliver fordelt ud på de næste tre måneder, så bliver der købt ja sko sommer tøj og sol cream .. 

og så faldte det sammen med at der skulle handles .. så ja det blev til lidt meget forleden.. 

men sådan er det...

det er også skønt at bruge penge og jeg elsker at shoppe, men lige d. 20 i mdr hvor der er tusind i byen, kan jeg bare slet ikke overskue at shoppe  

Anmeld

21. april 2011

Tip!

henh01 skriver:

Ja men hvorfor lige d. 20? Der er jo ikke særlige tilbud lige den dag er der?

De vil vel være sikre på at få noget de har udset sig...

Anmeld

21. april 2011

Frøken J.

henh01 skriver:

Hej

jeg undrer mig over hvorfor ALLE som i ALLE skal ud og købe diverse lige akurrat den dag børne-unge ydelsen rammer kontoen. Hold da fest hvor er der gang i butikkerne d. 20 i de måneder.

Hvorfor handler du lige den dag pengene kommer frem for at vente til en tilfældig anden dag?

Det er et godt spørgsmål! Børnepengedag var panikdag, da jeg arbejdede fuldtid i Tiger. Der skulle altid bestilles næsten dobbelt antal varer hjem, ekstra personale skulle ind, og vi omsatte for helt syge beløb på børnepengedagen. Hold op det er stress, at alle kommer på én gang! Hehe

Anmeld

21. april 2011

3600MorTil2

jamen her i frederikssund i sillebroen ( vores forholdvise nye center) var der faktisk ikke ret mange flere mennesker end der plejer..

tros at det var dagen inden påske..

Anmeld

21. april 2011

miinimeal

ja det vildt,

var igår løbet tør for smør og smuttede lige hurtig ned efter en ny, ja det tog så lige en time pga kø i brugsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.