når børnepengene går ind, stryger folk ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.073 visninger
68 svar
0 synes godt om
21. april 2011

henh01

Hej

jeg undrer mig over hvorfor ALLE som i ALLE skal ud og købe diverse lige akurrat den dag børne-unge ydelsen rammer kontoen. Hold da fest hvor er der gang i butikkerne d. 20 i de måneder.

Hvorfor handler du lige den dag pengene kommer frem for at vente til en tilfældig anden dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Nadia&Daniel

Jeg er ikke en af dem  - men har godt lagt mærke til dette Både da jeg stod i butik og nu hvor jeg er på barsel..

Anmeld

21. april 2011

henh01

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er ikke en af dem  - men har godt lagt mærke til dette Både da jeg stod i butik og nu hvor jeg er på barsel..

Det er jo ikke kun i børnetøj - legetøjs butikker, men ALLE tænkelige steder hvor kortet kan køres i gennem at der er mange mennesker den dag. Men hvor imod d. 19 er der ingen at se.

Anmeld

21. april 2011

K&S

Jeg er heller ikke en af dem

Vi køber løbende til Anton og børnepenge ryger direkte ind på opsparingen

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

Fordi børnene mangler tøj osv, og nu er vi så heldige at "sommeren" er kommet... Så skal der handles sko, tøj og solcremer... 

Det er vel det samme som d. 31. i hver måned - Der er alle folk jo også ude, fordi der skal handles mad osv... 

Anmeld

21. april 2011

Clisolka

henh01 skriver:

Hej

jeg undrer mig over hvorfor ALLE som i ALLE skal ud og købe diverse lige akurrat den dag børne-unge ydelsen rammer kontoen. Hold da fest hvor er der gang i butikkerne d. 20 i de måneder.

Hvorfor handler du lige den dag pengene kommer frem for at vente til en tilfældig anden dag?

Jeg holder mig pænt langt væk fra butikkerne i de dage, hvor børnepengene falder  Jeg vil hellere end gerne handle en uge forinden - eller vente en uge ekstra når boomet er væk 

Anmeld

21. april 2011

A.

synes at det er meget normalt..folk venter  med den stor indkøb til de har penge til det..

Anmeld

21. april 2011

henh01

MoarJ skriver:

Fordi børnene mangler tøj osv, og nu er vi så heldige at "sommeren" er kommet... Så skal der handles sko, tøj og solcremer... 

Det er vel det samme som d. 31. i hver måned - Der er alle folk jo også ude, fordi der skal handles mad osv... 

ja det er rigtigt.. altså her handler vi til en uge af gangen, vi handler hver mandag og "kun" være mandag.. uanset dato

Men ja det er rigtigt. Det er som om at folk styrter ud og bruger halvdelen af sin løn d. 1 i mdr.

Anmeld

21. april 2011

Mor til Frederic og Freya

henh01 skriver:

Hej

Ikke herhjemme...

Stort set de fleste af børnepengene kommer over på hans pondus konto, hvor han har hævekort til.. Sammen med hans 2 pondus'er herhjemme...

Så her kører vi ikke ud og handler af den grund.

Anmeld

21. april 2011

henh01

A. skriver:

synes at det er meget normalt..folk venter  med den stor indkøb til de har penge til det..

Ja det er jo reelt nok, men hvorfor LIGE på selve dagen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.