Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Flow skriver: det er vel fordi de mangler penge til at købe udstyr til ungerne.. Jeg købte sandaler for læææænge siden... Vil have en ordentlig kvalitet osv, så ville ikke vente..
det er vel fordi de mangler penge til at købe udstyr til ungerne..
Jeg købte sandaler for læææænge siden... Vil have en ordentlig kvalitet osv, så ville ikke vente..
Her sparer vi heller ikke på fodtøj og overtøj, det skal bare være holdbart og noget der passer...
Vi kan bruge de samme fra sidste år, da hans fødder ikke er vokset siden sidste forår.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
henh01 skriver: Ja det er jo reelt nok, men hvorfor LIGE på selve dagen?
Ja det er jo reelt nok, men hvorfor LIGE på selve dagen?
hehe ja jeg ved godt hvad du mener..men nok fordi de er løbet tør for alt..og hvis vi snakker om fx sko til børnene er det bedst at købe dem på dagen hvis man har ikke købt dem før for så er alt væk..
Her står børnepengene også stille ind til vi får brug for dem, har planer om af bruge nogle i næste uge men tit får han jo også bare af vores penge også kan de jo altid komme ind på hans konto
Mor til Frederic skriver: Her sparer vi heller ikke på fodtøj og overtøj, det skal bare være holdbart og noget der passer... Vi kan bruge de samme fra sidste år, da hans fødder ikke er vokset siden sidste forår.
Nemli... Her er der kun ecco og geox der dur... købte sidste år en str 21 i sandaler, og nu er han i en 23ér i år.. vildt!
vokser han slet ikke?
(har fulgt med på sidelinjen med frederic, vores drenge er næsten jævn aldrene... )
Det er vel fordi, lige i år at det falder sammen med påske? Og at der er mange der helst vil handle friske vare ind til påske frokoster osv, og ikke rigtig har tid til at tage afsted torsdag/fredag? Men det er jo det samme op til jul Kan da huske fra da jeg var i butik, ALLE kom den 23 eller 24 og skulle baaare lige ha' en liter mælk eller en pakke smør, men alligevel endte de op med en vognfuld
Det har vel i det hele taget noget at gøre med helligedage og at mange butikker er lukket i et par dage osv, og folk tror nærmeste de skal sulte i de 2-3 dage der er lukket, så derfor handler de som bare fa'en
Vi handler når vi mangler og så én gang stor om mdr, enten den dag pengene falder eller dagen efter.. Det syntes vi er det nemmeste, for vi skal alligevel ind til byen og betale reninger og så er det jo overstået
Flow skriver: Nemli... Her er der kun ecco og geox der dur... købte sidste år en str 21 i sandaler, og nu er han i en 23ér i år.. vildt! vokser han slet ikke? (har fulgt med på sidelinjen med frederic, vores drenge er næsten jævn aldrene... )
Vi har kun brugt og bruger kun angulus til hans fødder. Har dog et par hvide adidas vi købte med 50% - han mente helt klart at dem skulle han have for det var; løbe hurtig sko...
Nope vi skifted til str 23 i start januar '10.
Og denne laved i feb i år, da vi mente at hende sko damen havde solgt os nogle for store støvler i efterår '10. Hun satte ham op på en sål og sagde at det skulle være en str 24, tænkte fedt så er hans fødder da vokset. Men han gik og snubled i dem konstant, selv over en forhøjet flise i rækken..
Så gik et andet sted hen, hvor vi plejer at købe tøj og vidste at hun også havde angulus.. hun havde denne fine måle tingest og klart han ikke kunne styre en str 24..
jeg handler de dage jeg skal om det er den 20 eller ej
her er der ingen forskel
Mor til Frederic skriver: Vi har kun brugt og bruger kun angulus til hans fødder. Har dog et par hvide adidas vi købte med 50% - han mente helt klart at dem skulle han have for det var; løbe hurtig sko... Nope vi skifted til str 23 i start januar '10. Og denne laved i feb i år, da vi mente at hende sko damen havde solgt os nogle for store støvler i efterår '10. Hun satte ham op på en sål og sagde at det skulle være en str 24, tænkte fedt så er hans fødder da vokset. Men han gik og snubled i dem konstant, selv over en forhøjet flise i rækken.. Så gik et andet sted hen, hvor vi plejer at købe tøj og vidste at hun også havde angulus.. hun havde denne fine måle tingest og klart han ikke kunne styre en str 24..
sikke en skod ekspedient...
Jeg kender ikke angulus sko, da jeg er stor fan af ecco...
Her er de nye sandaler " jeg kan hoppe højt sko.." hæhæ...
Flow skriver: sikke en skod ekspedient... Jeg kender ikke angulus sko, da jeg er stor fan af ecco... Her er de nye sandaler " jeg kan hoppe højt sko.." hæhæ...
Her var hans første vinterstøvle i '09 et par ecco, men købte et par angulus støvler istedet for - han kan ikke holde varmen i ecco's.
Men idag er han rendt rundt i sine 'plastik træsko' agtig fra colour kids...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128