Jeg vil gerne forstå folk der æder usundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

henh01

hmm ja hvor spiser man usundt, hvorfor ryger man, hvorfor bruger man for mange penge på ligegyldige ting?

Når man spiser usundt får man et kick som når man tænder en smøg, eller kører dk gennem maskinen og det er vel i bund og grund dette kick vi alle søger på den ene eller anden måde. Når så man har spist alt det usunde (som man SLET ikke får energi af) så er man for træt og ugidelig til at tage op og træne og derfor bliver man tyk og øv. Og resultatet er kun at man får det værre selvom man i øjeblikket man tykker på chokoladen føler sig lykkelig. Det er kroppens egen heroin. Men det er træning også - dette giver i modsætning til det usunde energi og mod på livet. Det handler bare om at vende det negative mønster.. Det er svært - jeg træner 4 gange om ugen. men spiser stadig alt for usundt og mangler stadig at tabe 18 kg - det virker som skruen uden ende, men på et eller andet tidspunkt erstatter jeg vel slikket med gulerøden og så vil der ske noget på vægten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

NIKSEN BIKSEN unge dame, den historie vil jeg også have del i

Jeg skal nok skrive den...han  var virkelig ikke rask, helt vildt skævt det var...

Anmeld

20. april 2011

Vial

duddi. skriver:

Nu kan jeg ikke lige huske hvor gammel du er; men ellers kan det jo skrives i 30+ gruppen - den kan, så vidt jeg ved ikke googles, da det er en lukket gruppe.

Ja ja man bliver jo nysgerrig. Synes det er vildt det I alle har været ude for, sidder og tænker jeg vist ikke har haft nogle "uheldige" oplevelser. Men det kan være hukommelsen der spiller mig et pus

Jeg er 33 år. Er medlem. Starter lige med en "Mild" en af slagsen herude i det offentlige.

Anmeld

20. april 2011

Aves.

henh01 skriver:

hmm ja hvor spiser man usundt, hvorfor ryger man, hvorfor bruger man for mange penge på ligegyldige ting?

Når man spiser usundt får man et kick som når man tænder en smøg, eller kører dk gennem maskinen og det er vel i bund og grund dette kick vi alle søger på den ene eller anden måde. Når så man har spist alt det usunde (som man SLET ikke får energi af) så er man for træt og ugidelig til at tage op og træne og derfor bliver man tyk og øv. Og resultatet er kun at man får det værre selvom man i øjeblikket man tykker på chokoladen føler sig lykkelig. Det er kroppens egen heroin. Men det er træning også - dette giver i modsætning til det usunde energi og mod på livet. Det handler bare om at vende det negative mønster.. Det er svært - jeg træner 4 gange om ugen. men spiser stadig alt for usundt og mangler stadig at tabe 18 kg - det virker som skruen uden ende, men på et eller andet tidspunkt erstatter jeg vel slikket med gulerøden og så vil der ske noget på vægten

Jeps..jeg ved det...skal også løbe i dag....men hvorfor gør man det når man ved det, det der er så latterligt, jeg er jo helt inde i hvordan man lever sundt osv...

Anmeld

20. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Uh, det glæder jeg mig til.

Jeg har også mange gode historier, som desværre ikke egner sig til dette her forum (slet ikke når mine forældre kan google det..hahaha)

Hehe...ja, der er vidst også flere fra mig...men ikke her....kunne lige se de fandt det eller andre jeg kender...haha...

Anmeld

20. april 2011

henh01

Eva. skriver:

Jeps..jeg ved det...skal også løbe i dag....men hvorfor gør man det når man ved det, det der er så latterligt, jeg er jo helt inde i hvordan man lever sundt osv...

fordi det er den nemmeste udvej og så fordi kroppen er så bund afhængig af alt det sukker.

Lad os aftale her på baby.dk at NU ER DET SLUT! Slik bliver byttet ud med grøntsager og motionen kommer på banen

Anmeld

20. april 2011

betski

KaMa skriver:

Jeg er 33 år. Er medlem. Starter lige med en "Mild" en af slagsen herude i det offentlige.

(Så er du jo ligeså ung som mig hehe)

Anmeld

20. april 2011

Aves.

henh01 skriver:

fordi det er den nemmeste udvej og så fordi kroppen er så bund afhængig af alt det sukker.

Lad os aftale her på baby.dk at NU ER DET SLUT! Slik bliver byttet ud med grøntsager og motionen kommer på banen

Jeps..jeg starter NU...det er slut med alt det klamme,...jeg skal tabe de kilo og være smækker igen.. det en aftale...jeg lover på tro, love og baby.dk..

Anmeld

20. april 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Jeg skal nok skrive den...han  var virkelig ikke rask, helt vildt skævt det var...

Jeg vil sgu også høre   Nåede i slet ikke til Berlin ?

Anmeld

20. april 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Jeg vil sgu også høre   Nåede i slet ikke til Berlin ?

Jojo..og det var sådan set også hyggeligt, men det er som om når man har mere end få timer sammen at man virkelig ser mennesket og der kunne jeg sgu godt have ønsket mig lidt blind og døv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.