Jeg vil gerne forstå folk der æder usundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

ekzunz

Jeg sad tidligere og guffede en af de nye Guldbarrer - den lyserøde. Den smager bare fantastisk og jeg vil slet ikke dele. Så da min datter kom ind i stuen gemte jeg min chokolade bag sofaen - hun skulle da bare ikke ha noget.....

Og det er hende der er undervægtig og mig der er overvægtig - wonder why

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

slettet_7530

Er det så nu jeg skal pudse glorien Eva  og fortælle at jeg  takkede pænt nej til kebab og spiste min sunde mad

Anmeld

19. april 2011

Aves.

Mi skriver:

Hei, hvad er det der 30 plus for noget. Jeg er jo 30 plus  Heldigvis

Det er da vores hyggevoksne gruppe herinde...til alle os modne skønne tøser...

Anmeld

19. april 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Er det så nu jeg skal pudse glorien Eva  og fortælle at jeg  takkede pænt nej til kebab og spiste min sunde mad

Ja, det er nu... seje dig...jeg skal i gang i morgen...skal skal skal..

Anmeld

19. april 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Jeg sad tidligere og guffede en af de nye Guldbarrer - den lyserøde. Den smager bare fantastisk og jeg vil slet ikke dele. Så da min datter kom ind i stuen gemte jeg min chokolade bag sofaen - hun skulle da bare ikke ha noget.....

haha...kender det...jeg æder børnenes slik...sikke en mor...

Anmeld

19. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Ja, den gruppe kunne jo bruges til det.

jeg aner ikke, hvorfor man konstant løber ind i de fyre. Jeg har nogle gange tænkt, at jeg da både er sød, pæn, sjov, intelligent osv. HVORFOR er jeg ikke lykkelig gift? Vil jo rigtig gerne..

Man skal jo nok kigge på sig selv, sine gamle historier osv. Der er bare nogle ting, som er svære at få en forklaring på - og ikke mindst at ændre!

Tænker også som dig...men altså, tror også man skal ændre kurs, mønster, det der facinerer en...for her er det da fuldstændig skævt og de bliver sgu ikke mindre mærkelige dem jeg møder...der var engang det føltes så let at møde en og blive kærester, nu er det sgu lettere at holde orden i hjemmet og det er altså ikke let...damn it--

Jeg skriver den historie i morgen, når drengene er taget hos deres far-....den skal høres, det er så så sort...og halvdelen tør jeg ikke fortælle derinde hellere, så den sender jeg til dig privat, for jeg giver den gas nu, det er helt sikkert...nok er jeg blond, men ikke dum..

Anmeld

20. april 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Tænker også som dig...men altså, tror også man skal ændre kurs, mønster, det der facinerer en...for her er det da fuldstændig skævt og de bliver sgu ikke mindre mærkelige dem jeg møder...der var engang det føltes så let at møde en og blive kærester, nu er det sgu lettere at holde orden i hjemmet og det er altså ikke let...damn it--

Jeg skriver den historie i morgen, når drengene er taget hos deres far-....den skal høres, det er så så sort...og halvdelen tør jeg ikke fortælle derinde hellere, så den sender jeg til dig privat, for jeg giver den gas nu, det er helt sikkert...nok er jeg blond, men ikke dum..

NIKSEN BIKSEN unge dame, den historie vil jeg også have del i

Anmeld

20. april 2011

betski

Znuzke skriver:

Hahaha ja se, det var lige sådan en handling jeg kunne finde på. Slemme slemme mor hahaha

Anmeld

20. april 2011

Vial

Eva. skriver:

Uh, det glæder jeg mig til.

Jeg har også mange gode historier, som desværre ikke egner sig til dette her forum (slet ikke når mine forældre kan google det..hahaha)

Anmeld

20. april 2011

betski

KaMa skriver:

Uh, det glæder jeg mig til.

Jeg har også mange gode historier, som desværre ikke egner sig til dette her forum (slet ikke når mine forældre kan google det..hahaha)

Nu kan jeg ikke lige huske hvor gammel du er; men ellers kan det jo skrives i 30+ gruppen - den kan, så vidt jeg ved ikke googles, da det er en lukket gruppe.

Ja ja man bliver jo nysgerrig. Synes det er vildt det I alle har været ude for, sidder og tænker jeg vist ikke har haft nogle "uheldige" oplevelser. Men det kan være hukommelsen der spiller mig et pus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.