Jeg vil gerne forstå folk der æder usundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Aves.

mariamiss6 skriver:

Desværre, jeg er lige løbet tør for lys pålægschokolade, så måske er jeg ikke lige den rette at "spørge"

hehe...det gør jeg også...spiser alt jeg kan finde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Lady Marion <3

KaMa skriver:

Åh, gud! Måske vi skulle lave en tråd om kiksede mænd. Havde tænkt på det for noget tid siden. Har virke VIRKELIG mødt nogle mærkelige nogle gennem tiden.

Synes bare, at det måske bliver lidt for udleverende.

Nå men godt at du stadig er ved godt mod.

Gosh lav sådan en , jeg har været på den mystiske scary date ever

Anmeld

19. april 2011

Swerg

KittyGirl skriver:

Gaffa tape kan gøre meget ved problemet... klip et stykke af og sæt det hen over munden...

Hjælper det fortsat ikke, kan du skære begge dine arme af og husk at beholde gaffa tapen ¨på munden så du er helt sikker!

(håber du forstår humoren)

Haha !!

Anmeld

19. april 2011

bullerbassen

KittyGirl skriver:

Gaffa tape kan gøre meget ved problemet... klip et stykke af og sæt det hen over munden...

Hjælper det fortsat ikke, kan du skære begge dine arme af og husk at beholde gaffa tapen ¨på munden så du er helt sikker!

(håber du forstår humoren)

Anmeld

19. april 2011

Sphynxlover

Mi skriver:

Kender det. Jeg er det man kalder tynd fed. Egentlig har jeg min idealvægt, hvilket er utroligt, mine spisevaner taget i betragtning. Men garanteret mine blodårer ser ud som jeg ved ikke hvad

Jeg har også hørt at nogle som har frodige kurver, faktisk ikke har det fordi de spiser for meget...man er blot bagud med at skide  Håber ikke at jeg forærmer nogle

LOL

Anmeld

19. april 2011

Vial

Eva. skriver:

Ja, det gør det nok...men det ville altså være godt...altså rigtig godt..hehe...bare inde på 30+ der er jo lukket.. men nu har jeg fået en skøn veninde i hans x...altså, det kan sgu vende ret hurtigt, men jeg kunne godt mærke den var gal, her i weekenden og er helt ok, har da lært lige at vente med at lukke op for følelser..men jeg suuuuuger virkelig de skøre til mig...fatter ikke hvorfor...altså udover jeg måske også er lidt..hmm...mærkelig.. ej, ved ikke...de er enten kedelige eller skøre, de mænd..

Ja, den gruppe kunne jo bruges til det.

jeg aner ikke, hvorfor man konstant løber ind i de fyre. Jeg har nogle gange tænkt, at jeg da både er sød, pæn, sjov, intelligent osv. HVORFOR er jeg ikke lykkelig gift? Vil jo rigtig gerne..

Man skal jo nok kigge på sig selv, sine gamle historier osv. Der er bare nogle ting, som er svære at få en forklaring på - og ikke mindst at ændre!

Anmeld

19. april 2011

Mi

Eva. skriver:

Ja, det gør det nok...men det ville altså være godt...altså rigtig godt..hehe...bare inde på 30+ der er jo lukket.. men nu har jeg fået en skøn veninde i hans x...altså, det kan sgu vende ret hurtigt, men jeg kunne godt mærke den var gal, her i weekenden og er helt ok, har da lært lige at vente med at lukke op for følelser..men jeg suuuuuger virkelig de skøre til mig...fatter ikke hvorfor...altså udover jeg måske også er lidt..hmm...mærkelig.. ej, ved ikke...de er enten kedelige eller skøre, de mænd..

Hei, hvad er det der 30 plus for noget. Jeg er jo 30 plus  Heldigvis

Anmeld

19. april 2011

Vial

Muffi<3 skriver:

Gosh lav sådan en , jeg har været på den mystiske scary date ever

Det gør jeg. Jeg skal bare lige finde den helt rigtige historie fra akivet. Nu skal jeg i hvert fald snart i seng.

Så måske i morgen - hvis ikke Eva kommer mig i forkøbet.

Anmeld

19. april 2011

Lady Marion <3

KaMa skriver:

Det gør jeg. Jeg skal bare lige finde den helt rigtige historie fra akivet. Nu skal jeg i hvert fald snart i seng.

Så måske i morgen - hvis ikke Eva kommer mig i forkøbet.

He he det vil jeg glæde mig til   sov godt

Anmeld

19. april 2011

Mira0911

Eva. skriver:

og ikke kan stoppe igen...bare fylder sig med noget hele tiden og føler sog ulækre, tykke og klamme, men bare ligger og feder den frem for at røre sig...hvorfor...?? hvorfor ikke gøre noget og være sunde i stedet og tabe de kilo og blive lækker til sommeren...????HVORFOR...?

Knus Eva..på sofaen...

Ps...vil bare gerne vide hvordan jeg stopper...føj jeg er klam usund for tiden...

Jeg er en tyndfis...  Æder som et svin, også usundt og ALT for tit... Jeg dovner den også ALT for meget... 

Ja, kender en bekendt der er overvægtig, spiser alt usundt, drikker sodavand døgnet rundt, siger hele tiden, "åh jeg skal også i gang med den slankekur" Den bekendte har prøvet at slanke sig mange gange, men stopper midt i det hele, af ren og skær dovenhed... 

Jeg har prøvet at hjælpe den bekendte uden held.. Så har opgivet det helt... 

Hvorfor folk ikke kan stoppe med spise usundt - Er vel afhængigheden som man kan få alt andet også? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.