Jeg vil gerne forstå folk der æder usundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Jamen, det er jo nok stress, der gør at man æder.

Var ham den nye-nye en nitte? Jeg er også en tossemagnet. Derfor jeg nok er lykkelig nu. Har nemlig ikke tid til at suge tosser til mig. pyhhh

Dobbelt op på alt jeg har mødt...har den vildeste fortælling omkring ham og en masse...så sindsygt...men tja..endte med jeg nu sidder og er støtte for hans x for at hun kan komme helt væk...christ altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Aves.

Preghiera skriver:

Ej det synes jeg ikke... Jeg så godt din pæne indledning og jeg er helt sikkert også fortaler for at man skal kunne debattere i en pæn tone, men da ikke "neutralt"? Heh, så er det da knap en debat. Den skulle jo gerne farves af alles idéer, tanker, facetter etc...

Men håber ikke at jeg personligt har trådt dig over tæerne. Jeg er bare vant til masser af debatter og diskussioner hjemmefra, og der tager vi det hele med et smil selvom vi alle er meget passionerede!

Æh, ja undskyld Eva, straks tilbage til dit ædegilde (Siger jeg der lige har ædt en plade chokolade) SUK!

Generer ikke mig med lidt krydsdebatter....sådan er min hjerne indrettet...lidt af det her og noget andet indover osv...så I skriver bare.. skønt..

Anmeld

19. april 2011

Janni.

Ellers en fed debat 

Og nu vil jeg skynde mig i seng før jeg falder over noget spiseligt 

Godnat piger 

Anmeld

19. april 2011

Aves.

tinasmor skriver:

Åh ja kender det. Og for mig er det altid værst lige efter jeg har spist. Det er som om min krop bare kræver et eller andet slik eller sødt efter jeg har spist f.eks aftensmad. Og efter jeg er blevet gravid og der nu ikke er bukser der ikke kan lukkes til at fortælle mig at NU skal jeg altså stoppe, ja så har det taget endnu mere overhånd. Jeg har to en halv måned tilbage og har taget over 9 kilo på. Ej altså, ville ønske jeg kunne stoppe med alt det MØG jeg spiser

Præcis det samme for mig...det med at blive ved og mangle sukker efter mad...

Anmeld

19. april 2011

Preghiera

Secrets skriver:

Forstå mig ret mht. neutraliteten Mener mere med hensyn til ikke at lade sine personlige følelser omkring emnet få én op i et meget rødt felt Men nej, det er heller ikke lige dig jeg mener, så bare rolig!

Ak ja, jeg har lige grovædt to KÆMPE portioner spaghetti med kødsovs og drukket lidt for meget kakao.. Føj 

Nåh ja okay, så du efterspørger objektivitet! Suk, ja okay.... dén faldt jeg nok i. Men alle har jo også bare en holdning til rygning! Alle kender én, har selv røget eller ryger og MY GOOOOD så flyder debat-blodet

Puuh, jeg tror jeg tager en kop kaffe ovenpå chokoladen... mm eller is! KALORIE-AFHÆNGIG HÈR!

Anmeld

19. april 2011

Fru.Mäes <3

Stod faktisk på vægten i morges - og tænkte ved mig selv "NU tager du dig sammen og spiser sundt fra idag!!!!" HURRA, alligevel er det røget en del ned i dag! Nybagt MOAR franskbrød, chokolade æg, sodavand, lakridser og lidt chips!! Flot Rikke Typisk af mig Vil gå i seng nu, inden KÆRESTENS påskeæg får ben at gå på

Anmeld

19. april 2011

skønneunger

Mi skriver:

Kender det. Jeg er det man kalder tynd fed. Egentlig har jeg min idealvægt, hvilket er utroligt, mine spisevaner taget i betragtning. Men garanteret mine blodårer ser ud som jeg ved ikke hvad

Jeg har også hørt at nogle som har frodige kurver, faktisk ikke har det fordi de spiser for meget...man er blot bagud med at skide  Håber ikke at jeg forærmer nogle

hahahaha ej for satan da jeg kan slet ikke stoppe med at grine. bagud med at skide. den var sku god

Anmeld

19. april 2011

Vial

Eva. skriver:

Dobbelt op på alt jeg har mødt...har den vildeste fortælling omkring ham og en masse...så sindsygt...men tja..endte med jeg nu sidder og er støtte for hans x for at hun kan komme helt væk...christ altså..

Åh, gud! Måske vi skulle lave en tråd om kiksede mænd. Havde tænkt på det for noget tid siden. Har virke VIRKELIG mødt nogle mærkelige nogle gennem tiden.

Synes bare, at det måske bliver lidt for udleverende.

Nå men godt at du stadig er ved godt mod.

Anmeld

19. april 2011

Aves.

KaMa skriver:

Åh, gud! Måske vi skulle lave en tråd om kiksede mænd. Havde tænkt på det for noget tid siden. Har virke VIRKELIG mødt nogle mærkelige nogle gennem tiden.

Synes bare, at det måske bliver lidt for udleverende.

Nå men godt at du stadig er ved godt mod.

Ja, det gør det nok...men det ville altså være godt...altså rigtig godt..hehe...bare inde på 30+ der er jo lukket.. men nu har jeg fået en skøn veninde i hans x...altså, det kan sgu vende ret hurtigt, men jeg kunne godt mærke den var gal, her i weekenden og er helt ok, har da lært lige at vente med at lukke op for følelser..men jeg suuuuuger virkelig de skøre til mig...fatter ikke hvorfor...altså udover jeg måske også er lidt..hmm...mærkelig.. ej, ved ikke...de er enten kedelige eller skøre, de mænd..

Anmeld

19. april 2011

mariamiss6

Desværre, jeg er lige løbet tør for lys pålægschokolade, så måske er jeg ikke lige den rette at "spørge"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.