Jeg vil gerne forstå folk der æder usundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.070 visninger
102 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Aves.

og ikke kan stoppe igen...bare fylder sig med noget hele tiden og føler sog ulækre, tykke og klamme, men bare ligger og feder den frem for at røre sig...hvorfor...?? hvorfor ikke gøre noget og være sunde i stedet og tabe de kilo og blive lækker til sommeren...????HVORFOR...?

Knus Eva..på sofaen...

Ps...vil bare gerne vide hvordan jeg stopper...føj jeg er klam usund for tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Mi

Har ingen svar, har lige kværnet en lionbar og har lyst til en mere

Anmeld

19. april 2011

Aves.

Mi skriver:

Har ingen svar, har lige kværnet en lionbar og har lyst til en mere

Hehe...har ædt en pose m&m og 8 kæmpe stykker toblerone, en muffin, hvidt brød og en masse ost bare lige i dag....mine hofterskåle fryser ikke...pakket godt ind i fedt...

Anmeld

19. april 2011

Ryberg

Eva. skriver:

og ikke kan stoppe igen...bare fylder sig med noget hele tiden og føler sog ulækre, tykke og klamme, men bare ligger og feder den frem for at røre sig...hvorfor...?? hvorfor ikke gøre noget og være sunde i stedet og tabe de kilo og blive lækker til sommeren...????HVORFOR...?

Knus Eva..på sofaen...

Ps...vil bare gerne vide hvordan jeg stopper...føj jeg er klam usund for tiden...

Gaffa tape kan gøre meget ved problemet... klip et stykke af og sæt det hen over munden...

Hjælper det fortsat ikke, kan du skære begge dine arme af og husk at beholde gaffa tapen ¨på munden så du er helt sikker!

(håber du forstår humoren)

Anmeld

19. april 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Knus Eva..på sofaen...

Det kan der jo være så mange årsager til. For mange er det jo en trøst og en belønning. For mit vedkommende havde jeg en periode hvor jeg var meget nede, jeg var meget ensom og alt var galt. Maden var for mig en trøst, en måde at blive glad og opmuntret på. Jeg er glad for, at jeg kom ud af det misbrug. Og så er der jo alt det her med hvordan sukkeret påvirker kroppen og belønningscenteret i hjernen, men det er jo straks en anden snak

Anmeld

19. april 2011

Preghiera

Eva. skriver:

Knus Eva..på sofaen...

Haha ooooookaay?

(Ahem... kommer lige fra rygerdebatten.. Det lyder bekendt det her???)

Anmeld

19. april 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Haha ooooookaay?

Nå nå? 

Anmeld

19. april 2011

merle2010

det kan jeg desværre ikke svare dig på jeg har lige spist en pose slik og kunne godt spise noget chokolade så jeg er ikke den der har svaret.. desværre

Anmeld

19. april 2011

Aves.

Preghiera skriver:

Haha ooooookaay?

hehe...jeg er bare monster klam...og kan ikke stoppe...æde æde æde....jeg overvejer at starte med at ryge, så kan det være jeg stopper med at æde..

Anmeld

19. april 2011

Lady Marion <3

Tja for en gangs skyld kan jeg sige   Det kan jeg da virkelig ikke svare dig på   Har levet sundt i dag , til aften har den stået på melon og vand   I går var det så en kæmpe italiensk is

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.