Jeg vil gerne forstå folk der æder usundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Aves.

chael skriver:

Jeg er gravid Kan det bruges som undskyldning

*Camilla 17+0

ALT kan bruges som undskyldninger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Ja og jeg kendte ham endda...altså fra mit praktiksted, men altså, det er jo kun til at grine af, det blev først skræmmende da jeg kom hjem og fandt et brev med en ring i fra hans x som han havde foræret hende 3 uger før han var her og drikke kaffe...der havde han bare droppet hende uden forklaring...3½ år og intet og heller ikke til hans børn...men jeg inviterede hende hjem til mig, fik en masse ting af vide og skrev imens hun sad der at jeg ikke ville have noget med ham at gøre...syge stodder..

Ja fy for pokker

Men den stakkels mand blev vel forblændet af din skønhed

Men ærligt , sådan en stodder gider man da ikke have

Anmeld

20. april 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Ja fy for pokker

Men den stakkels mand blev vel forblændet af din skønhed

Men ærligt , sådan en stodder gider man da ikke have

Jeg er sikker på han troede jeg var som da jeg var i praktik...heldigvis er jeg blevet stærkere og det var vidst ikke lige ham...næ, nej, han ville gerne ændre en del ved mig også...latterlige nar...

Anmeld

20. april 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Jeg er sikker på han troede jeg var som da jeg var i praktik...heldigvis er jeg blevet stærkere og det var vidst ikke lige ham...næ, nej, han ville gerne ændre en del ved mig også...latterlige nar...

ha ha det er godt nok også tidligt at han vil begynde at ændre ved sin kæreste og hvorfor overhoved ændre på noget ??

Anmeld

20. april 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

ha ha det er godt nok også tidligt at han vil begynde at ændre ved sin kæreste og hvorfor overhoved ændre på noget ??

Ja, ikke...jeg skulle bare ændre min tøjstil...tror han ønskede en lille kontordame... og en blomsterbil var ejheller drømmen og nu jeg ikke havde taske eller neglelak på og at jeg grinede højt og kunne finde på at sige knalde og andre frække ord...uha, det må man godt nok ikke...christ altså...ingen skal ændre mig..sgu..

Anmeld

20. april 2011

Mi

Eva. skriver:

Det er da vores hyggevoksne gruppe herinde...til alle os modne skønne tøser...

Uh, den vil jeg da gerne være medlem af hvis det er muligt. Er jo selv omsider blevet voksen

Anmeld

20. april 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Ja, ikke...jeg skulle bare ændre min tøjstil...tror han ønskede en lille kontordame... og en blomsterbil var ejheller drømmen og nu jeg ikke havde taske eller neglelak på og at jeg grinede højt og kunne finde på at sige knalde og andre frække ord...uha, det må man godt nok ikke...christ altså...ingen skal ændre mig..sgu..

Ha ha ha altså , er du ikke sød at sende hele historien til mig

Anmeld

20. april 2011

IsjaLuna

Eva. skriver:

og ikke kan stoppe igen...bare fylder sig med noget hele tiden og føler sog ulækre, tykke og klamme, men bare ligger og feder den frem for at røre sig...hvorfor...?? hvorfor ikke gøre noget og være sunde i stedet og tabe de kilo og blive lækker til sommeren...????HVORFOR...?

Knus Eva..på sofaen...

Ps...vil bare gerne vide hvordan jeg stopper...føj jeg er klam usund for tiden...

Har det på samme måde !!Er ikke super fed og doven, men føler mig sådan ! Og sommeren presser mig så meget, er nød til at tabe mig ! (10 kg helsst!) 

Men kan bare ikke lade være med at spise usundt eller for meget ! Ved ikke hvad der sker ! 

hehe sorry min desperathed ......

Anmeld

20. april 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Ha ha ha altså , er du ikke sød at sende hele historien til mig

Det kan du tro...det er så grotesk..

Anmeld

20. april 2011

LISBETH:-)

Kan altså ikke lade være med at trække på smilebåndet eftersom jeg jo "kender" ham og levende kan forestille mig hvordan det hele er foregået.....................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.